مقاله انگلیسی ترجمه شده مدیریت ارتباط با مشتری به عنوان یک نگرش بازاریابی بر مبنای اطلاعات مشتری

مشخصات محصول
قیمت:10000تومان
دسته بندی:

سال نشر: ۲۰۱۲

تعداد صفحه انگلیسی

تعداد صفحه ترجمه فارسی:۷ صفحه word

(دانلود رایگان مقاله انگلیسی ) 

کد محصول:M38

عنوان فارسی:

مقاله انگلیسی ترجمه شده مدیریت ارتباط با مشتری به عنوان یک نگرش بازاریابی بر مبنای اطلاعات مشتری

عنوان انگلیسی:

CRM as a Marketing Attitude Based on Customer’s Information

چکیده فارسی:

این مقاله یکی از مفیدترین قانونها در ارتباط با مدیران و مشتریان که به عنوان CRM شناخته شده است را توضیح میدهد. CRM یک نام مخفف است که از سه کلمه اصلی تشکیل شده است: مشتری، ارتباط و مدیریت (مدیریت ارتباط با مشتری). CRM تمام جنبه های تبادل با مشتریان و تمام اجزا داخل سازمان که در ارتباط با مشتری هستند ار شامل می شود. یکی از مهمترین قوانین در CRM فرمول ۴P است. ۴P همان قیمت، محصول، ترویج و موقعیت می باشد. ارزش طول عمر مشتری (CLV) یکی از ابزارهای ممکن در اندازه گیری این روابط است.

کلمات کلیدی: مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)، ارتباط با مشتری، مدیریت

مقدمه

کانینگهام، مدیریت ارتباط با مشتری را به عنوان یک سیستم تجزیه و تحلیل معرفی می کند که نشان می دهد چگونه ما به خوبی مبادلات مالی مان، با مشتریان کار کنیم، مشکلات آنها را حل کنیم و آنها را تشویق کنیم که محصولات و خدمات ما را خریداری کنند. CRM شامل همه جنبه های معامله های مشتریست و همه عناصر مربوط به مشتری، درون یک سازمان را از طریق یک روش هوشمند به هم متصل می کند.

کانگینهام سپس به CRM به این عنوان نگاه می کند که شامل فرایندهای کسب و کار، تکنولوژی و قوانین مورد نیاز برای همکاری با مشتری از طریق زوایای مختلف چرخه تجارت می باشد.

تمامی حقوق مادی و معنوی ترجمه ها برای پارس ترجمه محفوظ می باشد

تمامی حقوق مادی و معنوی ترجمه ها برای پارس ترجمه محفوظ می باشد