مقاله انگلیسی مدیریت ترجمه شده ایجاد قابلیت شناخت مشتری: ” مدیریت استراتژیکی برنامه های مدیریتی روابط مشتری”

مشخصات محصول
قیمت:10000تومان
دسته بندی:

سال نشر: ۲۰۰۳

تعداد صفحه انگلیسی:  ۹

تعداد صفحه ترجمه فارسی:  ۱۹ صفحه WORD

(دانلود رایگان مقاله انگلیسی )

کد محصول:M142

عنوان فارسی:

مقاله انگلیسی مدیریت ترجمه شده ایجاد قابلیت شناخت مشتری: ” مدیریت استراتژیکی برنامه های مدیریتی روابط مشتری”

عنوان انگلیسی:

Creating customer knowledge competence: managing customer relationship management programs strategically

چکیده فارسی:

هنگامی که تقاضای مشتریان احتیاج به برنامه های مدیریت روابط مشتری(CRM) داشت در رابطه با پروسه های داخلی روابط فردی مشتری اطلاعات بسیار کمی در دست بود. در این مقاله یک چها رچوب مفهومی در رابطه با پروسه های داخلی موجود در برنامه ها ی شناخت مشتری معرفی شده است.

معرفی

واژه نت ورک به عنوان نشانه ی هر سازما ن برای توصیف الگوی روابط موجود که با استفا ده از روابط گزارش شده ی مراتبی، وابستگی به کار، تسهیم اطلاعات و مانند اینها به کار برده می شود . تئوری ها ی گزینه ای استراتژیک بر توا نا یی مدیران به طراحی مجدد شبکه ها ی دا خلی سازمانی با تغییرات محیط و کارها تاکید دارد. برای مدیران، شبکه ها چیزهایی هستند که مفاهیم را برای کارهایی که می خواهند انجام دهند، می سازند . همچنین چیزی  است که می تواند باعث ایجاد منابع بیشتر و محدودیت های کمتر شود.

یک عامل سازمان دهنده اصلی برای تغییرات شبکه ی داخلی شرکت، چالش چگونگی ارزیابی و مدیریت روابط مهم مشتری می باشد. در تحقیقات آنها به منظور افزایش دسترسی به مشتریان با ارزش ،  شرکت ها به تکنولوژی ا طلاعا ت CRM برای ا یجا د پایه های بزرگ تر ا رزیا بی وضعیت نها یی مشتریان روی آورد ه اند.  از آنجا یی که مد یریت روا بط مشتری (CRM) به طرق مختلفی تعریف شده ا ست ، المان های معمول و را یج د ر تمام تعاریف شامل تکنولوژی نسبت بدهی به دارائی خالص می باشد تا آن شرکت بتواند محصولاتش و سرویس هایش را برای جذب، گسترش و بازگرداندن مشتریان، دسته بندی کند.

بسته های مدرن نرم افزارCRM  شامل کاربردهای مختلف شرکتی است که به اطلاعات محصولات و مشتری به خوبی سیستم های کامپیوتری دسترسی دارند. اطلاعاتی نظیر اطلاعات مالی، سرمایه گذاری، برنامه ریز منابع انسانی (ERP). محققان بسیاری پتانسیل CRM  را به عنوان فرصتی برای شرکت ها برای دسترسی به مزیت رقابتی   با پیشنهاد قیمت به مشتریان، می شناسند.  CRM می تواند با ایجاد فرصت های جالب فروش باعث اثرگذارترشدن بازاریابی شود. همچنین باعث معرفی سریع تر محصول جدید خواهد شد. ولی با استفاده از یک ابزار نرم افزاری برای مدیریت روابط مشتری چنین نتایجی را ضمانت نخواهد کرد. اخیرا تحقیقی توسط Gartner در امریکای شمالی انجام شده و به این نتیجه رسیده که ۵۵%  پروژه های CRM  به نتیجه ی دلخواه نمی رسند. تحقیق دیگری توسط Ernst ، Young نشان می دهد که ۲ چالش بزرگ به کارگیری استراتژی های CRM  موارد سازمانی داخلی هستند که البته به میزان دسترسی به اطلاعات اصلی بستگی دارد. مدارک پیشنهاد می دهند که به منظور موقعیت CRM باید در مدیریت اطلاعات داخلی مشتریان تغییراتی ایجاد شود.

امروزه بسیاری از شرکت ها تقریبا اطلاعات زیادی درباره مشتریانشان دارند ولی متاسفانه با نحوه ی به کارگیری صحیح آنها آشنا نیستند.

تمامی حقوق مادی و معنوی ترجمه ها برای پارس ترجمه محفوظ می باشد

تمامی حقوق مادی و معنوی ترجمه ها برای پارس ترجمه محفوظ می باشد