مقاله انگلیسی مدیریت ترجمه شده تلفن های همراه راهزن: یک استراتژی اقیانوس آبی

مشخصات محصول
قیمت:8000تومان
دسته بندی:

سال نشر: ۲۰۱۰

تعداد صفحه انگلیسی

تعداد صفحه ترجمه فارسی: ۱۳ صفحه word

دانلود رایگان مقاله انگلیسی 

کد محصول:M316

عنوان فارسی:

مقاله  انگلیسی مدیریت ترجمه شده تلفن های همراه راهزن: یک استراتژی اقیانوس آبی

عنوان انگلیسی:

Bandit cellphones: A blue ocean strategy

چکیده فارسی:

بازار تلفن برای سال ها تحت سلطه برندهای جهانی شرکت های تجاری قرار داشته است. با این حال، تلفن های همراه «راهزن» (به عنوان مثال، بدون برند یا با برند ناشناخته با نام تجاری تلفن های همراه «جعبه سفید») یک مدل کسب و کار جدید را معرفی کرده اند که قواعد بازی را تغییر می دهد. هزینه پایین و بالا بودن ارزش افزوده از ویژگی های تلفن های همراه راهزن است. کشورهای در حال توسعه بازار بالقوه عظیمی برای رشد فروش تلفن همراه راهزن دارند. MediaTek (بزرگ ترین تامین کننده تراشه برای تلفن های همراه راهزن در چین) و بسیاری از شرکت های کوچک و متوسط ​​چینی، کسب و کارهای جدیدی در تولید و فروش این تلفن های همراه ایجاد نموده اند. در این مقاله با استفاده از استراتژی اقیانوس آبی، که توسط Kim و Mauborgne، پیشنهاد شده، به تحلیل استراتژی تلفن همراه راهزن پرداخته شده است. این تجزیه و تحلیل، یک مثال خوب در زمینه استراتژی و نوآوری در مدیریت فراهم می کند.

کلمات کلیدی: تلفن های همراه راهزن، استراتژی اقیانوس آبی، مدل کسب و کار، تلفن همراه، MediaTek ، نوآوری ارزش

۱– مقدمه

محموله¬های حاوی تلفن همراه در سراسر جهان بیش از یک میلیارد دستگاه در سال ۲۰۰۷ بود و این رشد همچنان در حال افزایش است، و افزایش تقاضا در کشورهای در حال توسعه برای محموله های جهانی تلفن همراه طی پنج سال آینده به رکورد جدیدی خواهد رسید. در سال ۲۰۰۰، نوکیا، موتورولا و اریکسون در بازار تلفن همراه با بیش از ۷۰ درصد از سهم بازار آن را تحت سلطه خود قرار داده بودند. در سال ۲۰۰۸، این تغییر تا حدودی بصورت نوکیا، سامسونگ، موتورولا، ال جی، و سونی اریکسون به عنوان پنج برند برتر تلفن همراهمنعکس شد. رشد قوی سامسونگ و LG نشان داد که در صنعت فن آوری Hich-tech هیچ چیز غیر ممکن نیست. شرکت های تجاری جهانی هنوز هم بر بازار تلفن همراه تسلط دارند. با این حال، یک مدل کسب و کار جدید شروع به تغییر قواعد بازی کرده است. در پایان سال ۲۰۰۷، تلفن های همراه راهزن که به تعدادی تولید شدند که آنها را تبدیل به یک تهدید برای سلطه تلفن های همراه مارک دار کرده بود.

هزینه پایین، بالا بودن ارزش افزوده از ویژگی های تلفن های همراه راهزن است. در چین، این تلفن های همراه بدون برند یا ناشناخته با نام تجاری “جعبه سفید” طیف گسترده ای از مطالبات مصرف کنندگان را را تامین می کند. در مناطق روستایی، کشاورزان می خواهند تلفن های همراه با بلندگو با صدای بلند داشته باشند، در حالی که افراد جوان می خواهند از تلفن همراه با ظاهر و ویژگی های مشخص استفاده کنند. دیگران تلفن های همراه با توابع صوتی قدرتمند و ویدیو را دوست دارند. با صدها مدل گوشی تلفن همراه راهزن مختلف موجود در بازار، مصرف کنندگان به راحتی می توانند مدلی را پیدا کنند که نیازهای آنها را برآورده می سازد. در همان زمان، بسیاری از مصرف کنندگان احساس می کنند که تلفن های همراه تجاری جهانی، گزینه های بسیاری را ارائه نمی دهند. این مقاله با تمرکز بر روی MediaTek ، شرکت عرضه کننده چیپ ست، یک مدل کسب و کار جدید برای تولید تلفن های همراه ایجاد کرده است. Kim وMauborgne [1] استراتژی اقیانوس آبی را پیشنهاد داده اند، که بر اجتناب از رقابت تاکید دارد در حالی که ایجاد نوآوری ارزش است و منجر به کاهش هزینه می شود در حالی که به طور همزمان منجر به بالا بردن ارزش برای خریداران می گردد. آنها چارچوبی شامل چهار عملیات را توسعه داده اند: عواملی که حذف، کاهش، افزایش، و ایجاد می شوند. تفکری که با استراتژی های سنتی متفاوت است کلیدی برای ایجاد ارزش نوآوری است. در این مقاله با استفاده از استراتژی اقیانوس آبی به توضیح استراتژی MediaTek در صنعت تلفن همراه پرداخته شده است. بخش ۲ MediaTek و بازار تلفن همراه را شرح می دهد. بخش ۳ توضیح می دهد که استراتژی اقیانوس آبی چیست. بخش ۴ چارچوبی از چهار عملو کاربردهای استراتژی را ارائه می دهد. بخش ۵، نتایج را ارائه می دهد.

تمامی حقوق مادی و معنوی ترجمه ها برای پارس ترجمه محفوظ می باشد

تمامی حقوق مادی و معنوی ترجمه ها برای پارس ترجمه محفوظ می باشد