مقاله انگلیسی مدیریت ترجمه شده :مفاهیم تغییر و اعتماد برای حالات و رفتار ایمن در تیم های کاری

مشخصات محصول
قیمت:10000تومان
دسته بندی:

سال نشر: ۲۰۰۹

تعداد صفحه انگلیسی:  ۵

تعداد صفحه ترجمه فارسی:   ۱۴ صفحه word

(دانلود رایگان مقاله انگلیسی )

کد محصول: M246

عنوان فارسی:

مقاله انگلیسی مدیریت ترجمه شده :  مفاهیم تغییر و اعتماد برای حالات و رفتار ایمن در تیم های کاری

عنوان انگلیسی:

Implications of turnover and trust for safety attitudes and behaviour in work teams

چکیده فارسی:

تغییر به طور بالقوه منجر به این می شود که یک فرد جدید در یک تیم کاری انتخاب شود. این مطالعه دربارۀ اعتماد بخصوصی که اعضای تیم به فرآیندهای پذیرش و انتخاب سازمانشان می کنند، تحقیق کرده است. و این را به ریسک دریافت شده از کارکنان جدید ربط داده است. این تحقیق توسط تیم هایی که درقسمت برداشت محصول جنگل کار می کردند هدایت شد، شغلی که تغییرات زیاد، ریسک بالا و نرخ سانحه  بالایی دارد.

نتایج نشان می دهد که اعتماد به فرآیندهای پذیرش،همبستگی منفی ای با ریسک حاصل از یک کارمند جدید دارد. اعضای تیم همچنین تعدادی از رفتارهای تضمینی(مواظبتی) و مطمئن را هنگامی که یک شخص جدید به تیم ملحق می شد، عهده دار شدند و این ها به سطح ریسک دریافت شده و این که چقدر آن ها به سلامت اعضای تیمشان اهمیت می دهند، مربوط می شد. این گونه بحث می شود که اعتماد خاص به ویژگی های تضمینی فرایند پذیرش و انتخاب یک سازمان،ممکن است عواقب منفی ای را برای سلامتی داشته باشد.

کلمات کلیدی : امنیت، اعتماد، تغییر، انتخاب،پذیرش(ورود)

  1. ۱. مقدمه :

تعدادی ازمطالعات یک رابطه بین سوانح و تغییر کارمند را گزارش کرده اند (&Bell  Grushecky2006٫ ;Kincaid٫ ۱۹۹۶). علاوه بر این، بی ثباتی تیم که ناشی از غیبت می باشد با حوادث ناشی از کار مرتبط شده است (Goodman & Garber 1988 ). یک تفسیر احتمالی از این روابط این است که کارمندان جدید (آنهایی که جایگزین پرسنل تعویض شده می شوند یا جای غائبین را پر می کنند) خطر امنیت را مطرح می کنند. اگراعضای تیم اطمینان داشته باشند که سازمان آنها با انتخاب کارمند جدیدی که به طور ایمن کار کند، به تغییر و غیبت رسیدگی خواهد کرد احساس خطر آنها می تواند کاهش یابد. موضوعات اعتمادی ویژه در ارتباط با پذیرش و انتخاب سازمانی و ادارک اعضای تیم از آن و رفتارهای ایمن نسبت به اعضای جدید تیم، تمرکز این مقاله می باشد. تحقیق در صنعت جنگل داری جایی که افراد در تیم های کوچک به کار برداشت درختان مشغول هستند، پیش برده شد. تغییر در صنعت جنگل داری اغلب بسیار زیاد است (٫۱۹۹۷ Kirketal) و کار جنگل داری به طور بین المللی به عنوان یک کار پرخطر شناخته شده است Chapman &Husberg 2008، Driscalletal 1995، Lilleyetal 2002  Östberg1980، slappendeletal 1993). در یک مروراز فاکتورهایی که سلامتی کارکنان جنگل داری را تحت تأثیر قرار می دهد،  slappendeletal(1993) تعدادی از مطالعاتی که گزارش کرده است بی تجربه بیشتر احتمال خطر صدمه دیدن را دارد، را ذکر کرده است. ما قادر به پیدا کردن مطالعاتی که یک بیان تئوریک برای رابطۀ بین تغییر و حوادث پیشنهاد کرده اند، نبودیم. گرچه، رابطه تئوریک بین غیبت و سوانح که توسط  Goodman & Garber (1988) در مطالعۀ آنها از کارمندان معدن ذغال سنگ مطرح گردید، به نظر می آید که برای موقعیت تغییر قابل کاربرد باشد. آنها این گونه بحث کردند که کارمندان جدید ممکن است آشنایی ای با ویژگی منحصربه فرد ماشین آلات مخصوص، محیطهای خاص کاری، روش های کاری و افرادی که می توانند حوادث را افزایش دهند نداشته باشند به خصوص اگر کارکنان موجود تغییرات مربوط به پاداش را ایجاد نکنند.  (۲۰۰۵) Bentley etal همچنین بحث کرد که تغییرات درپرسنل تیم می تواند سلامت تیم را به خطر بیاندازد چون عضو جدید تیم ممکن است با تلاش ها، رویه ها، یا تجهیزات تیمی آشنایی نداشته باشد. علاوه براین Bentely etal(2002)   گزارش کرد که ۴۴ % از حوادث مربوط به مکان های لغزندۀ قطع درختان در سال اول کارکنان در شغل اتفاق می افتد و ۳۲ % درشش ماه اول استخدام اتفاق می افتد.

تمامی حقوق مادی و معنوی ترجمه ها برای پارس ترجمه محفوظ می باشد

تمامی حقوق مادی و معنوی ترجمه ها برای پارس ترجمه محفوظ می باشد