ترجمه مقاله انگلیسی: تصدی مدیر عامل شرکت و مدیریت درآمد

مشخصات محصول
قیمت:19000تومان
دسته بندی: ,

سال نشر: ۲۰۱۵

تعداد صفحه انگلیسی:  ۲۰

تعداد صفحه ترجمه فارسی: ۳۴   صفحه word

دانلود رایگان مقاله انگلیسی

کد محصول: H256

عنوان فارسی:

مقاله ترجمه شده :  تصدی مدیر عامل شرکت و مدیریت درآمد

عنوان انگلیسی:

CEO tenureandearningsmanagement

چکیده فارسی:

این مطالعه به بررسی تغییرات در انگیزه مدیران اجرائی برای مدیریت درآمد گزارش شده شرکت های شان در طول تصدیشان می پردازد. درآمد بیش بیانیه در سال های اولیه بیشتر از سال های بعد از خدمات مدیران اجرائی است، و این رابطه برای شرکت های با نظارت بیشتر خارجی و داخلی کمتر است. این نتایج نشان می دهد که مدیران عامل جدید سعی در تاثیر مطلوب ادراک بازار از توانایی خودشان در خدمات سال های اولیه خود، زمانی که بازار نامطمئن تر است، دارند. همچنین، مطابق با مشکل افق فکری، درآمد گزاف در سال آخر مدیران اجرائی بیشتر است، اما این نتیجه تنها پس از کنترل برای درآمد گزاف در خدمات سال های اولیه شان به دست می آید.

مقدمه

مدیریت درآمد توسط مدیران اجرائی در سال اول و سال آخر خدماتشان به عنوان مدیر عامل موضوع مطالعات قبلی متعددی شده است. این مطالعات نشان می دهد که مدیران اجرائی جدید با تغییرات مدیریتی غیرمعمول هزینه ها/ خسارت های شرکت هایشان در سال اول خدماتشان در ارتباطند، که نسبت آنها به مدیران اجرائی قبلی، و سپس گرفتن اعتبار برای نتیجه بالاتر گزارش شده درآمد در سال پس از آن داده شد (به عنوان مثال، استرانگ و مایر، ۱۹۸۷؛ الیوت و شاو، ۱۹۸۸، دی آنجلو، ۱۹۸۸؛ Pourciau، ۱۹۹۳). مطالعات قبلی نیز پیش بینی می کند که مدیران عامل اغراق درآمد در سال آخر خدمت داشتند که آنان به منظور افزایش پرداخت سال آخرشان بود؛ اگر چه، شواهد تجربی موجود مربوط به این پیش بینی با هم درآمیخته است (به عنوان مثال، دچو و اسلون، ۱۹۹۱؛ Pourciau، ۱۹۹۳؛ مورفی و زیمرمن، ۱۹۹۳؛ چنگ، ۲۰۰۴؛ Kalyta، ۲۰۰۹). با این حال، هیچ مطالعه ای بر روی انگیزه مدیران اجرائی در مدیریت درآمد در طول سال های دیگر خدمات آنها وجود ندارد. مطالعه ما پیش بینی می کند که انگیزه برای اغراق درآمد در سال های اولیه خدمات مدیران اجرائی بیشتر از سال های بعد از خدمات است آنهم به دلیل نگرانی های مقام و حرفه و حمایت شواهد فراهم می شود.

بازار به احتمال زیاد به در مورد توانایی مدیران اجرائی در سال های اولیه خدمات خود نامطمئن تر است، و سود گزارش شده در آن زمان اثر بیشتر بر ارزیابی توانایی بازار دارد (نگاه کنید به عنوان مثال، فاما، ۱۹۸۰؛ گیبونز و مورفی، ۱۹۹۲؛ Hermalin و Weisbach، ۱۹۹۸؛ Holmstrom، ۱۹۹۹). درک بازار از توانایی یک مدیر عامل یک دارایی با ارزش است، دلیل آن اینست که با چند منافع بلند مدت مطابق مدیر عامل شرکت، از جمله جبران خسارت آینده زیادتر، تعیین های مجدد و استقلال مدیریتی در ارتباط است (نگاه کنید به عنوان مثال، فاما، ۱۹۸؛ Hermalin و Weisbach، ۱۹۹۸). Holmstrom (1982) استدلال می کند که به دلیل نگرانی های شغلی مدیران، به کار سخت تر در سال های اولیه خدمات انگیزه داده شده است، در حالی که بازار هنوز در حال ارزیابی توانایشان است. ما استدلال می کنیم که ادراک بازار تواناییشان را تحت تاثیر مطلوب قرار داده است، مدیران اجرائی نیز انگیزه بیشتری برای درآمد بیشتر در سال های اولیه نسبت به سال های بعد از خدمات خود دارند.

برای دوره نمونه ۱۹۹۲-۲۰۱۰، اقلام تعهدی اختیاری میزان قابل توجهی بالاتر و هزینه های اختیاری غیر طبیعی، از قبیل هزینه تحقیق و توسعه، در سال های اولیه (سه سال اول) نسبت به سال های بعد از خدمات مدیران اجرائی، به طور قابل توجهی پایین تر است. ROA سالانه بیش از حد در سال های اولیه نسبت به سال بعد از خدمت مدیران اجرائی در حدود ۲۵ درصد است. علاوه بر این، تفاوت درآمد گزاف بین سال های اولیه و بعد از خدمت مدیران اجرائی، برای شرکت های با مالکیت بالاتر نهادی، تحلیلگر بیشتر زیرین، هیأت مدیره مستقل تر، و کمیته ی حسابرسی مستقل تر بطور قابل توجهی کوچکتر است. این نتایج نشان می دهد که، همانطور که انتظار می رود، درآمد بیش بیانیه در اوایل نسبت به سال بعد از خدمت مدیران اجرائی، بیشتر است و اینکه نظارت بیشتر مدیران اجرائی این اثر را کاهش می دهد.

تمامی حقوق مادی و معنوی ترجمه ها برای پارس ترجمه محفوظ می باشد

تمامی حقوق مادی و معنوی ترجمه ها برای پارس ترجمه محفوظ می باشد