مقاله ترجمه شده کامپیوتر: نرم افزار کاربردی مدیریت مجازی سازی شبکه

سال نشر: ۲۰۱۳

تعداد صفحه انگلیسی:۱۳

تعداد صفحه ترجمه فارسی:      ۱۱   صفحه word

(دانلود رایگان مقاله انگلیسی)

کد محصول:CM59

عنوان فارسی:

مقاله ترجمه شده نرم افزار کاربردی مدیریت مجازی سازی شبکه

 

عنوان انگلیسی:

(Virtualization management web application software (O virt

 

چکیده فارسی:

oVirt (نرم افزار کاربردی مدیریت مجازی سازی شبکه )، نرم افزار کاربردی رایگان وب مدیریت مجازی سازی شبکه می باشد که توسط ردهات ایجاد شده است. oVirt  بر مبنای libvirt ایجاد شده که امکان مدیریت دستگاه های مجازی را که بر روی خطوط پشتیبانی شده میزبانی می گردتد، همانند KVM, Xen و VirtualBox، فراهم می کند.

برنامه کاربردی oVirt می تواند به مدیریت میزبان های چندگانه بپردازد. این برنامه با سرور میزبان از طریق HTTP با XML- RPC ارتباط برقرار می کند. oVirt دارای قابلیت راه حل ذخیره سازی همانند NFS، iSCSI و ذخیره محلی می باشد.

پروژه oVirt به عنوان یک پروژه مجازی باز می باشد که سیستم مدیریت مجازی سازی سرور با ویژگی های خاص با توجه به قابلیت های پیشرفته برای میزبانان و مهمان ها ایجاد کرده  شامل دسترس پذیری بالا، انتقال موثر، مدیریت ذخیره سازی، زمان بندی سیستم و موارد دیگر می باشد.

در مورد پروژه oVirt

پروژه oVirt نشان می دهد که شرکت هایی همانند Cisco, IBM, Intel, NetApp , Red Hat و SUSE به هم پیوند خورده اند تا کمکی به یکدیگر برای ایجاد یک مجموعه منبع باز برای توسعه پلتفرم مجازی باز، همانند ابزارهای مدیریت مجازی برای مدیریت دستگاه مجازی مبتنی بر کرنل (kvm) کنند. با استفاده از پروژه oVirt، صنعت منابع آزاد را بدست اورده، که به طور آشکار به مدیریت بخش های مجازی می پردازد.

پروژه oVirt برای ارائه و ایجاد یک جامعه رو به پیشرفت در محدوده یک پلتفرم مجازی یکپارچه شکل می گیرد که قابلیت مدیریت مجازی سازی پیشرفته را برای میزبان و مهمان ایجاد می کند، که شامل قابلیت دسترسی بالا، انتقال پویا، مدیریت ذخیره سازی، زمان بندی سیستم و موارد دیگر می باشد. به همراه این پروژه، ردهات دارای فناوری مدیریت مجازی سازی شرکتی می باشد.

ص ۲

این پروژه به ترکیب کد فناوری مدیریت مجازی سازی شرکت ردهات به همراه فناوری های باز ایجاد شده، همانند KVM,، گره oVirt برای به اجرا در اوردن دستگاه مجازی و ابزارهای مجازی سازی همانند libvirt و v2v می پردازد. هدف oVirt ارائه بخش های بهم پیوسته و به طور مجزا بخش های قابل استفاده مجدد برای مدیریت مجازی سازی باز بوده، و به بهبود بخش های اصلی برای کاربرد خصوصی و عمومی انبوه می پردازد.

تمامی حقوق مادی و معنوی ترجمه ها برای پارس ترجمه محفوظ می باشد

تمامی حقوق مادی و معنوی ترجمه ها برای پارس ترجمه محفوظ می باشد