مقاله انگلیسی مدیریت ترجمه شده :مدیریت سیستم های اطلاعاتی راهبردی

مشخصات محصول
قیمت:10000تومان
دسته بندی:

سال نشر: ۲۰۱۳

تعداد صفحه انگلیسی:۱۲

تعداد صفحه ترجمه فارسی:۱۴ صفحه word

دانلود رایگان مقاله انگلیسی 

کد محصول:M382

عنوان فارسی:

مقاله انگلیسی مدیریت ترجمه شده مدیریت سیستم های اطلاعاتی راهبردی

عنوان انگلیسی:

The strategic IS (information system) management

چکیده فارسی:

تا سال ۱۹۹۳، انرژی در یک حالت باثباتی به سر می برد، و تغییرات کمی در جهت گیری های استراتژیکی ساختارهای سازمانی یا فلسفه همکاری وجود داشت.از نظر تاریخی بسیار دوره موفقیت آمیزی بود.آن از یک استراتژی دفاعی استفاده می کرد ، و با هزینه پایینی محدوده خود را حفظ کرده اما به دنبال فرصت هایی برای رشد نبوده است.به هر حال صنایع انرژی در حال رقابتی شدن بوده و این به دلیل پایین بودن طولانی مدت قیمت نفت خام و گاز طبیعی در اواخر ۱۹۸۰ و اوایل دهه ۱۹۹۰ بوده است. قیمت های بعد از این سال ها افزایش قابل توجهی در این زمینه نشان نداده اند. انرژی دارای یک ساختار مکانیکی و متمرکز بر مبنای مدل های کنترل و فرماندهی می باشد.

بر مبنای گفته های مدافعان دیگر ، قرارداد نانوشته ای با کارکنان وجود دارد ، انتظار می رود که آن ها صادق بوده و سخت کار کنند. در حالی که بخش انرژی دستمزد خوب ، مزایای عالی و اشتغال در طول عمر آن ها را وعده داده است. به هر حال کارمندان در محدودیت هایی قرار گرفتند و این بدین معنی است که آن ها کنترل سختی را بر روی کارمندان داشته ، به مدیریت فعالیت کارمندان از نقطه نظر ، وظایف ، آموزش و پیشرفت پرداختند.

در طی چنین دوره ای ، مدیریت سیستم های اطلاعاتی بسیار متمرکز بوده و گروه هایی که در چنین سیستم های اطلاعاتی نقش دارند ، بخش های تجاری مختلفی را تحت نظر دارند. این گروه ها دارای نقش غیر استراتژیکی بوده و بخش های تجاری را تحت حمایت خود قرار داده و تمرکز از نوع تکولوژیکی را نسبت به نوع اقتصاد محور آن انجام می دهند. آن ها به تجار شیوه انجام کار را نسبت به توجه به نیازشان بازگو می کنند.

دوره انقلاب.

یکی از ریسک های اصلی در ارتباط با استراتژی تجاری عدم توانایی برای واکنش به تغییرات اصلی بازاری می باشد. بخش انرژی نیز از این مشکلات رنج می برد. آن دارای گرایشی برای انجام کارهای بزرگ بدون هیچ پشتوانه ای داشته و به این دلیل نمی تواند پاسخی به افزایش این رقابت ها بدهد. موفقیت های پی در پی نیز ظاهرا منجر به از خود راضی شدن ، نگاه از بالا و فرهنگ همکاری کمی می گردد. عملکردهای مالی در بخش انرژی در اوایل ۱۹۹۰ یک ناامیدی را در ارتباط با شرکت های انرژی دیگر ایجاد کرد.

تمامی حقوق مادی و معنوی ترجمه ها برای پارس ترجمه محفوظ می باشد

تمامی حقوق مادی و معنوی ترجمه ها برای پارس ترجمه محفوظ می باشد