مقاله انگلیسی ترجمه شده : بررسی مجدد عملکرد کاربر سیستم های اطلاعاتی با داده کاوری

مشخصات محصول
قیمت:10000تومان
دسته بندی:

سال نشر: ۲۰۱۱

تعداد صفحه انگلیسی:  ۱۰

تعداد صفحه ترجمه فارسی: ۱۹   صفحه word

(دانلود رایگان مقاله انگلیسی )

کد محصول: M276

عنوان فارسی:

مقاله انگلیسی  ترجمه شده :  بررسی مجدد عملکرد کاربر سیستم های اطلاعاتی : استفاده از داده کاوی برای  شناسایی ویژگی هایی از سیستم اطلاعاتی که منجر به سطوح بالاتر عملکرد کاربر می شود

عنوان انگلیسی:

Re-examining information systems user performance: Using data mining to identify properties of IS that lead to highest levels of user performance

چکیده فارسی:

زمانی که فشارهای رقابتی افزایش می یابد، مدیران تلاش می کنند تا هر میزانی از بهره وری افراد، فرآیندها و فناوری های اطلاعات جدید (IT) را درک کنند. این موضوع منجر به این سوال می شود که مدیران چگونه می توانند سیستم های اطلاعاتی را برای دستیابی به سطوح بالاتر عملکرد از سوی کاربران نهایی ، پیکربندی کنند؟ در این خصوص ، مدیران به طور پیوسته به دنبال توصیه ای در مورد چگونگی مواجهه با وعده ها و انتظارات افزایش مستمر بهره وری از طریق استفاده از IT می گردند. هر چند نتایج تحقیق در مورد چگونگی دستیابی به عملکرد بالاتر از طریق استفاده از IT در سازمان آمیخته شده است. در نتیجه، ارائه توصیه به مدیران در مورد سرمایه گذاری در جنبه های خاص IS که منجر به عملکرد بالاتر می شود ، برای محققان IS دشوار شده است. ما در این تحقیق بر روی این سوال تمرکز می کنیم. ما از روش داده کاوی برای کشف اطلاعاتی درباره ویژگی های خاص IS که مدیران می توانند برای دستیابی به خروجی های دلخواه مربوط به عملکرد فردی آن را دستکاری کنند ، استفاده می کنیم. یافته های ما دانش جدید مهمی رابه محققان و مدیران ارائه می کند که می تواند در مقایسه با تئوری تحقیق عملکرد کاربر IT و عمل مدیریت عملکرد کاربر، تفاوتی ایجاد کند. علاوه بر این ، روش تحقیق ما روشی جدید برای مرتبط کردن تئوری و عمل در تحقیق IS ارائه می کند ،مشکلی که نگرانی بزرگی برای بسیاری از محققان IS می باشد. این روش عمومی شده و می تواند توسط محققان دانشگاهی یا صنعتی که علاقمند به ایجاد فرضیات از داده ها با مقاصد تحقیق نظری یا کاربردی هستند ، پیاده سازی شود.

۱- مقدمه

دستیابی به عملکرد بالاتر در استفاده از IT در سازمان مشکلی مستمر در تحقیق سیستم های اطلاعاتی است. در حالیکه شرکت ها به سرمایه گذاری در فناوری اطلاعات (IT) ادامه داده اند، درک این وعده ها و انتظارات که IT منافع بهره وری در حال افزایشی را فراهم می کند دشوار شده است. هنگامی که فشارهای رقابتی افزایش می یابد، مدیران از هر نوع به دنبال این هستند که هر میزانی از بهره وری سرمایه گذاری خود در IT را دریافت کنند. سوال اساسی برای هر مدیری این است که چگونه عملکرد بهتر کاربران نهایی برنامه های IT را دریافت کنند. در حالیکه سوال عملکرد کاربر نهایی بسیار مورد تحقیق قرار گرفته و پاسخ هایی ارائه شده است، هنوز موقعیت غیر شفاف است. مشکل محققان سیستم های اطلاعاتی در مورد اینکه به مدیران بگویند برای دستیابی به بالاترین سطح عملکرد از سوی کاربران برنامه های IT ، چه باید کنند، ادامه دارد. به عنوان یک موضوع عملی ، مدیران می خواهند قادر به شناسایی ویژگی های یک سیستم اطلاعاتی باشند که می تواند برای کسب بالاترین عملکرد کاربر ، مدیریت شود. هر چند این سوال در مطالعات عملکرد کاربر مطرح شده ، هنوز به طور مستقیم مورد بررسی قرار نگرفته است. پاسخ، نیازمند شناسایی و تحلیل ارتباطاتی است که می تواند بین ویژگی های سیستم ها و عملکرد فردی ایجاد شود. مطالعات قبلی درباره عملکرد کاربر، این مسئله را به طور نظام مند بررسی نکرده اند. در این تحقیق ، این سوال را با تلاش برای شناسایی آن خصوصیاتی از IS که منجر به بالاتربن سطوح عملکرد فردی کاربر نهایی می شود، دنبال می کنیم. ما در این تحقیق، روشی مبتنی بر داده کاوی را به کار می بریم که شامل استفاده از درخت های تصمیم است. دلیل ما برای استفاده از این روش این است که روشی رسمی برای استنتاج  از داده ها می خواستیم تا فرضیات آزمون آتی و قواعد قابل اجرایی که مدیران می توانند استفاده کنند را نتیجه گیری کنیم. در این مقاله، از تحلیل درخت تصمیم پرسشنامه برای کشف تاثیر خصوصیات معین IS بر عملکرد فردی استفاده می کنیم.

۲- مرور تحقیقات مرتبط

مطالعات زیادی وجود دارند که عملکرد کاربر نهایی در سیستم های اطلاعاتی را بررسی کرده اند ( جدول ۱). این مجموعه ادبیات را می توان به دو نوع تحقیق تقسیم کرد ، (a) مطالعات تناسب وظیفه- تکنولوژی و (b) مطالعات رضایت کاربر ، هر دسته ، مطالعه عملکرد کاربر نهایی را با دیدگاهی متفاوت انجام می دادند.

تمامی حقوق مادی و معنوی ترجمه ها برای پارس ترجمه محفوظ می باشد

تمامی حقوق مادی و معنوی ترجمه ها برای پارس ترجمه محفوظ می باشد