مقاله ترجمه شده : عدم انطباق جنسیتی و محل کار مدرن

سال نشر: ۲۰۱۷

تعداد صفحه انگلیسی:  ۸

تعداد صفحه ی ترجمه فارسی: ۱۸ صفحه فایل WORD

دانلود رایگان مقاله انگلیسی

کد محصول: M714

عنوان فارسی:

مقاله ترجمه شده ۲۰۱۷ :  عدم انطباق جنسیتی و محل کار مدرن: مرزهای جدید در فهم و بیان هویت جنسیتی در کار

عنوان انگلیسی:

Gender non-conformity and the modern workplace: New frontiers in understanding and promoting gender identity expression at work

چکیده فارسی:

“هیچ چیز زیبا تر از دیدن فردیت و منیت  وجودی هر فرد نیست”

همانطور که نقل قول باز نشان میدهد، زمانی که کارکنان می توانند به طور صریح نظرات خود را در محل کار بیان کنند، تمایل دارند که شادتر و سالم تر باشند. در محل کار مدرن امروزی، مدیران منابع انسانی به طور فزاینده ای مجبور به بررسی مسائل پیچیده پیرامون هویت و بیان جنسیت  هستند. با انتقال جنبش های عمومی از مشاهیر مانند کایتلین جنر (ستاره تلویزیونی واقعیت و المپیک سابق)، رسانه های بیشتری از افراد فرانسوی مانند لاورن کاکس (بازیگر مشهور که نقش او در مجموعه تلویزیونی شناخته شده است) و افزایش حمایت از برنامه های تلویزیونی که ویژگی های شخصیت های فرانسوی را نشان می دهد (مثل شفاف آمازون)، مسائل فرامرزی تبدیل به نقطه کانونی در گفتمان ملی شده است.

همانطور که مردم بیشتر آگاه می شوند و نسبت به مبارزات بسیاری حساس تر شده اند که افراد اغلب در جامعه با مشکلاتی مواجه می شوند، کارفرمایان باید به لحاظ استراتژیک با توجه به این امر تمرکز رو به رشد در برابری فرانسوی و  سازگاری با آن داشته باشند. افزون بر این، با توجه به افزایش تعداد افرادی که در خارج از کشور به سر می برند، کارکنان  دوجنسیتی  در کار خود ممکن است هویت واقعی خود را افشا نکنند.. بنابراین، سازمان ها باید با در نظر گرفتن مسائل مربوط به بیان جنسیتی در محل کار (به عنوان مثال، انتقال جنسیت، استفاده از حمام، استفاده مناسب از ضمائم)، و با ایجاد طرح هایی که آگاهی و مشارکت گسترده تر را در بر می گیرد، آماده باشند تا نیازهای نیروی کار فرامنطقه ای خود را بسنجند. علاوه بر این، چون تجارب تبعیض در محل کار منجر به کاهش رضایت شغلی، مشارکت کارکنان و بهره وری شده است، آنها اغلب به دنبال خط تعیین کننده هستند. علاوه بر این، هزینه های حقوقی مرتبط با موارد تبعیض می تواند به صورت فزاینده ای برای سازمان ها رشد در پی داشته باشد. به همین ترتیب، حمایت از کارکنان دوجنسیتی نه تنها یک ضرورت اخلاقی برای سازمان است، بلکه ممکن است اثرات مثبت اقتصادی نیز در پی داشته باشد.

تمامی حقوق مادی و معنوی ترجمه ها برای پارس ترجمه محفوظ می باشد

تمامی حقوق مادی و معنوی ترجمه ها برای پارس ترجمه محفوظ می باشد