مقاله ترجمه شده کامپیوتر: شبکه بی سیم یکپارچه سیسکو

سال نشر: ۲۰۱۳

تعداد صفحه انگلیسی:۱۴

تعداد صفحه ترجمه فارسی:       ۱۹  صفحه word

(دانلود رایگان مقاله انگلیسی)

کد محصول:CM54

عنوان فارسی:

مقاله ترجمه شده کامپیوتر: شبکه بی سیم یکپارچه سیسکو

 

عنوان انگلیسی:

The Cisco Unified Wireless Network

 

چکیده فارسی:

دانشجویان دانشگاه و دانشکده های امروزی، فعال، پر جنب و جوش و به دنبال فناوری می باشند. آن ها با مجموعه ای از تجهیزات قابل حمل مانند رایانه های جیبی، دستگاه های بازی، دوربین، تلفن، و لپ تاپ، وارد این محیط می گردند. در خانه، آن ها در شبکه های بی سیم به جستجو پرداخته و به دانلود موزیک، چت کردن، ارسال پیام متنی و اشتراک ویدئوها بر روی یوتوب می پردازند. این نسل ارتباطی از شبکه های بی سیم جدانشدنی می باشد. در این محیط، آن ها انتظار یا درخواست دسترسی به شبکه های بیسیم LAN دارند. برای این نسل از دانشجویان فعال ، اینترنت مثل اکسیژن حیاتی می باشد. شبکه های بی سیم یکپارچه سیسکو باعث ایجاد توان برای نهادهای اموزش عالی برای جرکت فراتر از شبکه بی سیم برای ارائه خدمات سیار به تمام بخش های آموزشی می باشد. سیسکو موشن به عنوان استراتژی و نگرشی برای ارائه راه حل های محرک مرتبط به صنایع بوده در حالی که به ساده سازی کاربرد و کاهش هزینه  منابع فناوری اطلاعات می پردازد. سیسکو موشن رویکرد کلی را برای انتقال آسان ایجاد می کند که به ادغام برنامه های کاربردی، تجهیزات و شبکه به عنوان پلتفرم می پردازد.

مقدمه

راه حل های پویا بکارگرفته شده توسط نهادهای اموزشی عالی می بایست نیاز این نسل پرتحرک را برآورده کرده در حالی که می بایست به طور بصرفه نیازهای دانشکده، کارکنان، مجریان و بازدیدکنندگان را مد نظر قرار دهد.

– دانشجویان از شبکه های محلی بی سیم برای دسترسی به سایت های شبکه اجتماعی همانند فیس بوک و دانلود مواد آموزشی استفاده می کنند. دانشجویان همچنین از شبکه های محلی بی سیم برای انجام فعالیت های اداری (همانند ثبت نام، گرفتن نمرات، پارکینگ) و دسترسی به اینترنت استفاده می کنند.

– دانشکده ها به دنبال راه حل های موثری می باشند که تجارب اموزشی ( همانند سرشماری در کلاس، اشتراک رسانه، منابع آنلاین) را افزایش داده و و کمکی برای پژوهش ( برای نمونه، گرداوری داده های میدانی) باشد. اعضای دانشکده  همچنین از شبکه های بی سیم برای فعالیت های اداری ساده، پشتیبانی از دسترسی آسان به وب سایت، اطلاع رسانی به دانشجویان در مورد لغو کلاس و نمره و افزایش همکاری کلاسی استفاده می کنند.

مدیران و کارکنان شبکه های بی سیم را به عنوان ابزاری برای بهبود فعالیت ها و بالا بردن بازدهی از طریق دسترسی سیار با ابزارهای ارتباطی  همانند ایمیل، پیام فوری و تقویم ها مد نظر قرار می دهند. مدیران همچنین شبکه های بی سیم را به عنوان روشی برای کاهش هزینه های عملیاتی و افزایش امنیت و ایمنی محیط مد نظر قرار می دهند.

بازدیدکنندگان همچون دانشجویان احتمالی، فارغ التحصیلان، والدین، مدرسان، و شرکت کنندگان کنفرانس نیازمند به دسترسی شبکه های بی سیم امن برای مشارکت و دسترسی به منابع دانشگاه می باشند.

چالش مربوطه برای دانشگاه ها و دانشکده ها ایجاد یک شبکه فعال قوی، سیار، و ارتباط از مبدا به مقصد می باشد که نیازها و شرایط لازم منحصر به فرد را تامین کرده و این کار را در محدوده بودجه شان انجام دهند. دانشگاه ها و دانشکده ها  نیازمند شبکه بی سیم می باشند که به پشتیبانی از موارد زیر بپردازد.

– نگهداری آسان و امنیت برای سایت های محلی و راه دور دانشگاه

– معماری مقیاس پذیر برای ساختمان های دانشگاه جدید و مدلسازی آن ها

– پشتیبانی از پهنای باند فشرده، برنامه های کاربردی با سرعت بالا همانند پخش ویدئو، برنامه های ویدئویی مورد نیاز، و چندرسانه ای.

– تجهیزات ساده تر برای پشتیبانی از ابزارهای قابل حمل جدید که وارد دانشگاه ها می شود، که بعضی از ان ها ۱۰۰ درصد بی سیم بوده، و داراای پورت کابلی نمی باشند.

علاوه بر این هر موسسه می بایست رقابت پذیر بوده و خودش را از موسسات مشابه برای جذب و حفظ بهترین دانشجویان و استادان تفکیک کند. دانشجویان تمایل به حضور در موسساتی دارند که فناوری های مربوطه را ایجاد و مورد استفاده قرار دهد. دانشجویان از دانشگاه ها و دانشکده های خود می خواهند تا موفقیت ان ها را زمانی که در دانشگاه و همچنین دوران بعد از فارغ التحصیلی  تسهیل کند.

 

تمامی حقوق مادی و معنوی ترجمه ها برای پارس ترجمه محفوظ می باشد

تمامی حقوق مادی و معنوی ترجمه ها برای پارس ترجمه محفوظ می باشد