مقاله انگلیسی ترجمه شده تایید مبتنی بر اثبات سیستم های گالس چندزمانه

سال نشر: ۲۰۱۳

تعداد صفحه انگلیسی

تعداد صفحه ترجمه فارسی:      ۴   صفحه word

(دانلود رایگان مقاله انگلیسی)

کد محصول:CM15

عنوان فارسی:

مقاله ترجمه شده تایید مبتنی بر اثبات سیستم های گالس چندزمانه

 

عنوان انگلیسی:

Assertion Based Verification of Multiple-Clock GALS  Systems

 

چکیده فارسی:

تجهیزات استاندارد EDA ABV در تحت تاثیر تایید سیستم های دامنه چندزمانه بر روی  تراشه ها (MCD SOC)، سیستم های اسنکرون و (GALS) شناخته می شوند. این مقاله روشی را برای تایید عملکرد اسنکروه خطی چند زمانه در چنین سیستم هایی با استفاده از PSL و تجهیزات ABV استاندارد، شرح می دهد. .ما STG (  نمودار انتقال سیگنال) را که به عنوان شکل رایج نشان دادن رفتار اسنکرون به دستور PSL تغییر می دهیم و ابزارهای ABV استاندار را مورد استفاده قرار می دهیم و به طور رسمی به اثبات موارد تایید شده کامل می پردازیم.الگوریتم مطرح شده ASE(استخراج توالی اتوماتیک) در ارتباط با مدل  اعمال می گردد که از شبکه بر روی تراشه به منظور ارتباطات اسنکرون بین قدر مطلق استفاده می کند.

کلید واژه: ABV، MCD، SoC، GALS، منطق اسنکرون

ا- مقدمه

سیستم های بزرگتر بر روی تراشه (SoC)، مدل های چندگانه ای را در ارتباط با فرکانس های مختلف ادغام می کنند.علاوه بر این در ولتاژ دینامیک و سیستم مقیاس فرکانس ها، فرکانس و ولتاژ به صورت دینامیکی در حین فعالیت تغییراتی می یابند.این سیستم های چند زمانه   به نام سیستم های GALS شناخته می شوند. ارتباطات درونی در سیستم های   توسط منطق اسنکرون به مرحله اجرا درآمده و منجر به حذف وقفه های مربوط به همزمان سازی و پیچیدگی های موارد چندزمانه می گردند. در واقع   پیش بینی کرده است که تا سال ۲۰۲۰، ۴۰% از سیگنال های SOC به صورت اسنکرونی به مرحله اجرا در می آیند. به منظور به کار بردن سیستم های اسنکرون، تکنیک های مناسبی مورد نیاز می باشند.

در جریانات و طرح های معمول، خصوصیات به طرح ها و موارد ثبت شده تبدیل می گردد این طرح ها معمولا توسط ابزارهای ABV مد نظر قرار می گیرند.ABV بر مبنای همگون سازی یا موارد تایید شده می باشد. علاوه بر این ABV پیشرفته از معادلات زمانی و یا تایید اطلاعات استفاده می کند. به هر حال چنین طرح هایی در اغلب موارد محدود به طرح هایی می باشند که بر اساس محدودیت زبانی و ابزاری از طرح های خاصی استفاده می کنند. از این رو اثبات توسط ABV معمولا در ارتباط با سیستم های MCD و جریانات اسنکرون که شامل در این طرح ها می گردند نامناسب می باشد.

تمامی حقوق مادی و معنوی ترجمه ها برای پارس ترجمه محفوظ می باشد

تمامی حقوق مادی و معنوی ترجمه ها برای پارس ترجمه محفوظ می باشد