دانلود مقاله انگلیسی ترجمه شده حسابداری : سر رسید بدهی های کوتاه مدت، نظارت و مدیریت درآمدها مبتنی بر اقلام تعهدی

مشخصات محصول
قیمت:20000تومان
دسته بندی:

سال نشر: ۲۰۱۳

تعداد صفحه انگلیسی: ۱۶

تعداد صفحه ترجمه فارسی: ۲۶ صفحه فایل WORD

(دانلود رایگان مقاله انگلیسی) 

کد محصول:h101

عنوان فارسی:

مقاله انگلیسی ترجمه شده حسابداری : سر رسید بدهی های کوتاه مدت، نظارت و مدیریت درآمدها مبتنی بر اقلام تعهدی

عنوان انگلیسی:

Short-term debt maturity, monitoring and accruals-based earnings management

چکیده فارسی:

اکثر مطالعات پیشین، مبتنی بر یک رابطه مثبت بین بدهی و مدیریت درآمد، مطابق با تئوری بحران مالی است. با این حال، شواهد تجربی در مورد نظریه بحران مالی متفاوت است. جنبه دیگری از مطالعات اینگونه استدلال می کند که وام دهندگان به افرادی که بدهی کوتاه مدت دارند، به ویژه هنگامی که اعتبار شرکت در شک و تردید نیست، نقش نظارت بر مدیریت را ایفا می کنند. به منظور بررسی پیامدهای این استدلال ها بر انگیزه های مدیریت درآمد مدیران، ما نمونه ای از شرکت های ایالات متحده را در طول دوره سال های ۲۰۰۳-۲۰۰۶ مورد بررسی قرار دادیم و از این طریق دریافتیم که بدهی کوتاه مدت به گونه مثبتی با مدیریت درآمد مبتنی بر اقلام تعهدی (اندازه گیری شده توسط اقلام تعهدی اختیاری)، مطابق با تئوری بحران مالی در ارتباط است. ما همچنین دریافتیم که این رابطه برای شرکت هایی که از اعتبار بالاتری برخوردار هستند به طور قابل توجهی ضعیف تر بوده (به عنوان مثال رتبه بندی  شرکت های سرمایه گذاری)، و با مزایای نظارت و اهمیت دلایل بحران مالی برای مدیریت درآمد نیز سازگار است.

کلمات کلیدی: مدیریت سود مبتنی بر اقلام تعهدی، بدهی کوتاه مدت، نظارت، هزینه های نمایندگی

  1. مقدمه

تحقیقات پیشین در مورد بدهی و مدیریت درآمد به طور کلی نشان دهنده یک اثر مضر برای بدهی است (برای مثال، کلین ۲۰۰۲، گوپتا و همکاران،۲۰۰۸، مشاهده نمایید). موضوع اساسی به این بستگی دارد که چگونه بدهی باعث می شود تا کارمندان داخلی در زمانیکه اعتبار شرکت زیر سوال است، اقلام تعهدی را دستکاری کنند. مثالهایی در این رابطه عبارتند از: استفاده از اقلام تعهدی برای جلوگیری از نقض تعهد در قراردادهای بدهی (دی فاند و جیام بالوو،۱۹۹۴) و همچنین برای جلوگیری از اقدام وام دهنده (گوپتا و همکاران، ۲۰۰۸). ما این توضیحات را به عنوان تئوری بحران مالی می نامیم. با این حال، نظریه همچنین نشان می دهد که بدهی ممکن است اثر مفیدی برای کیفیت گزارشات مالی داشته باشد. به عنوان مثال، مایر (۱۹۷۷) پیشنهاد می کند که اثرات مفید بدهی در زمان سر رسید بدهی، کوتاه است، به این دلیل که شرکت باید برای دریافت وام های جدید، بیشتر از قبل به وام دهندگان نزدیک شود که این خود از وظایف کارمندان داخلی است. مباحثه مایر (۱۹۷۷) نشان می دهد که بدهی های کوتاه مدت ممکن است اثرات مفید برای مدیریت درآمد داشته باشند، حداقل زمانی که اعتبار شرکت در شک و تردید قرار نداشته باشد. این امر به ویژه در عمل مشاهده می شود، زمانی که سود گزارش شده به طور کلی به عنوان یکی از عوامل مهم در ارزیابی ریسک اعتباری شرکت های دارای بدهی در نظر گرفته می شود. به عنوان مثال، تریسی و کاری (۱۹۹۸) از سوی هیئت رؤسای کل دستگاه فدرال رزرو توانستند از طریق مصاحبه با افراد در بانک های بزرگ ایالات متحده که ارزیاب های ریسک اعتباری کیفیت گزارشات مالی و همچنین کیفیت مدیریت مانند صلاحیت و انسجام را تخمین می زنند، گزارشاتی تهیه کنند. کتاب راهنمای حسابرسی سال ۲۰۰۱ در مورد رتبه بندی ریسک اعتباری نیز نگرانی های مشابهی را در رابطه با وضعیت مالی وام گیرندگان و همچنین مدیریت کیفیت بیان می کند. در نتیجه، بیشتر ارزیابی های مکرر در بیان سررسید کوتاه مدت به احتمال زیاد به عنوان یک دستگاه نظارتی عمل می کند که اثری مثبت بر کیفیت گزارشات مالی خواهد داشت. در این مقاله، ما این موضوع را بررسی می کنیم که آیا مدیریت سود مبتنی بر اقلام تعهدی در شرکت های معتبر با بدهی های کوتاه مدت، کمتر است یا خیر.

مطالعه ما عمدتاً بر اساس دو عامل شکل گرفته است. اول، شواهد تجربی در مورد رابطه بین مدیریت سود و بدهی که با یکدیگر در ارتباط هستند؛ برخی از مطالعات رابطه مثبتی را نشان می دهند، برخی دیگر هیچ ارتباطی بین این دو در نظر نمی گیرند، و برخی دیگر نیز رابطه منفی را نشان می دهند. به عنوان مثال، بکر و همکاران (۱۹۹۸)، یک رابطه منفی بین ضریب ساختگی متغیر و اقلام تعهدی اختیاری بدون علامت پیدا کردند که آنها را به شرکت های مالی متضرر با استفاده از کاهش اقلام تعهدی درآمد قبل از مذاکره دوباره قرارداد نسبت می دهند. ارتباطات منفی بین ضریب و اقلام تعهدی اختیاری بدون علامت نیز در مقاله ای از سوی وانگ (۲۰۰۶) و فرانکل و همکاران (۲۰۰۲) گزارش شده است، هر چند که این مقالات دلیل خاصی را برای این موضوع ارائه نمی دهند. کلاین در مطالعه اخیر خود (۲۰۰۲)، رابطه ای مثبت بین اقلام تعهدی اختیاری بدون علامت و بدهی را نشان می دهد. بررسی ما (ضمیمه شده) از ۴۳ مقاله در ۲۰۰۶-۲۰۰۸ که در هشت مجله مالی و حسابداری به چاپ رسیده است، نشان می دهد که مقاله به توضیحاتی در مورد اقلام تعهدی مبتنی بر مدیریت سود با استفاده از حداقل رگرسیون (وایازی) توان دوم، پرداخته است. از این ۱۸ مقاله، ۱۱ مقاله شامل یک متغیر کنترل بدهی و پنج مقاله دیگر پیش بینی جهتی برای ضریب را نشان می دهد که همه آنها مثبت هستند. نتایج نشان می دهد که پنج ضریب متغیر بدهی مثبت هستند، دو ضریب منفی و چهار ضریب نیز ناچیز هستند (جدولA1 را مشاهده کنید). تنها دو مقاله از این مطالعات نشان می دهد که بدهی می تواند مزایایی برای کیفیت گزارشات مالی داشته باشد. به نظر می رسد که استدلال ها برای نقش نظارتی وام دهندگان بر مدیریت، توسط بسیاری از مطالعات انجام شده نادیده گرفته شده است. به تازگی، مطالعات مالی، اثرات سودمند بدهی های کوتاه مدت را مورد بررسی قرار داده اند. به عنوان مثال، داتا و همکاران (۲۰۰۵)، اینگونه استدلال می کنند که نظارت توسط وام دهندگان برای بدهی های کوتاه مدت برای شرکت های با ریسک نقدینگی کم می تواند هزینه های نمایندگی را کاهش داده، و حسابداری با کیفیت بالاتری را ارائه دهد. فرض ما بر این است که عدم توانایی در مورد تشخیص و طراحی ساختار سررسید بدهی برای شرکت هایی با اعتبار کم و زیاد می تواند به نتایج تجربی متناقض موجود در مطالعات قبلی کمک کند.

تمامی حقوق مادی و معنوی ترجمه ها برای پارس ترجمه محفوظ می باشد

تمامی حقوق مادی و معنوی ترجمه ها برای پارس ترجمه محفوظ می باشد