مقاله انگلیسی مدیریت ترجمه شده رشد بالاتر از طریق استراتژی اقیانوس آبی

مشخصات محصول
قیمت:14000تومان
دسته بندی:

سال نشر: ۲۰۱۲

تعداد صفحه انگلیسی:۱۱

تعداد صفحه ترجمه فارسی:   ۲۹  صفحه word

دانلود رایگان مقاله انگلیسی 

کد محصول:M297

عنوان فارسی:

مقاله انگلیسی مدیریت ترجمه شده رشد بالاتر از طریق استراتژی اقیانوس آبی : مفاهیمی برای سیاست های اقتصادی

عنوان انگلیسی:

Higher growth through the Blue Ocean Strategy: Implications for economic policy

چکیده فارسی:

رشد بالاتر، هدف اصلی شرکت ها، دولت ها و جوامع است. سیاست های اقتصادی اغلب در تلاش برای رسیدن به این هدف، شرکت هایی با اندازه مشخص که در صنایع خاصی کار می کنند و بر روی فعالیت های کسب و کار خاصی تمرکز دارند، را هدف قرار می دهند. این رویکرد به سیاستگذاری، کاستی های قابل توجهی دارد و به نظر می رسد در افزایش رشد اقتصادی به طور کامل موثر نیست. ما یک روش جدید برای سیاستگذاری را نشان می دهیم که ناشی از دیدگاه کارآفرینی است. این رویکرد به بررسی چارچوب استراتژی کسب و کار موفق – استراتژی اقیانوس آبی – برای کشف شرایط لازم برای رشد بالا می پردازد. ما بر روی داده های تجربی برای دو مورد کسب و کار موفق با رشد بالا یعنی آهوی اسلونی و Amazon. com، آزمایش انجام می دهیم. نتایج به دست آمده فاصله بین سطح سیاست های کلان اقتصادی برای دستیابی به رشد بالاتر و سطح رشد خرد کسب و کار را نشان می دهد. یافته ها نشان دهنده یک تغییر در تمرکز سیاست های اقتصادی از شرکت های با اندازه خاص، صنایع و فعالیت های کسب و کار خاص به تعاون و همکاری بین شرکت های با اندازه های مختلف، نوآوری ارزش و ایجادبازارهای بلامنازع است.

کلید واژه ها :استراتژی اقیانوس آبی، رشد، نوآوری، سیاستگذاری

۱– مقدمه

امروزه، بسیاری از دولت ها می دانند که فعالیت های کارآفرینی و نوآوری عناصر مهم سیاست های اقتصادی است. این ایده یک رابطه مثبت بین نوآوری و کارآفرینی از یک طرف و رشد اقتصادی از سوی دیگر در اندیشه اقتصادی را تحمل کرده است از زمانی که Schumpeter (1942) “تخریب خلاق” را به عنوان یک نتیجه از فعالیت های کارآفرینی معرفی کرده است که باعث ایجاد محصولات جدید و مدل های کسب و کار و ایجاد رشد اقتصادی در دراز مدت می شود. ایده تحریک رشد اقتصادی با حمایت از فعالیت های کارآفرینی تعهد عمیق دولتی برای ارائه حمایت سطح بالایی از شرکت های کوچک و متوسط ( (SME ها و شرکت های جدید درحال شروع به کار ایجاد کرده است.

با این حال، دولت ها به طور کلی مجهز به ارائه مسیر دقیق اقتصادی نیستند (Porter، ۱۹۹۰) . دلیل این می تواند یک فقدان بازخورد در نتایج مداخلات سیاسی، باشد زیرا تنها تعداد کمی از مطالعات به بررسی اینکه آیا اقدامات سیاست معرفی شده در واقع دارای اثر مطلوب بر روی فعالیت های کارآفرینی هستند یا خیر پرداخته است. (Patzelt و Sheperd، ۲۰۰۹) . یکی دیگر از دلایل، ساختار زمینه کسب و کار امروز است که به سرعت درحال تغییر است و تمام شرکت ها را با هراندازه ای و صنایع مختلف را به سمت نوآوری سوق می دهد و به طور مداوم مجبور می کند فرآیندها و شیوه های خود را بازبینی کنند تا در بازار زنده بمانند.

در طول چند سال گذشته، بحران مالی سیاست گذاران را به تجدید نظر در مسیر خود برای بازسازی اقتصادی مجبور کرده است. ایجاد شغل همچنان به عنوان نگرانی اصلی سیاست باقی مانده است. این به این معنی است که سیاستهای اقتصادی عمدتا شرکت های دارای یک اندازه خاص، SME های خاص و شرکت های جدید را مورد هدف قرار می دهند. این مسیر سیاست تا حدودی معقول به نظر می رسد به دلیل آن که یک راه حل سریع برای افزایش اشتغال فراهم می کند، مشارکت فعال در بازار کار را بازسازی می کند، و اثرات منفی اجتماعی از دست دادن شغل را کاهش می دهد. با این حال، ایجاد مشاغل با ارزش کار پایین تنها در کوتاه مدت قابل اجراست، زیرا هر گونه مشکل را به زمان بعد چه بیشتر یا کمتر تعویق می اندازد. تمرکز بر رشد اشتغال، به نظر می رسد حاکی از آن است که سیاست های موجود دولت به طور کامل در افزایش رشد اقتصادی موثر نیست.

مدارک و شواهد برای این تجزیه و تحلیل از منابع رشد اقتصادی در اتحادیه اروپا از اواسط دهه ۱۹۹۰ و با مقایسه نسبت به ایالات متحده آمریکا بدست می آید (Timmer و همکاران، ۲۰۱۱). برای کشف بهبود در این زمینه، مطالعه ما ابتکارات موجود در سیاست گذاری با ویژگی های رشد کسب و کار بالا، را مقایسه کرده و یک روش جدید برای سیاستگذاری را معرفی می نماید. ما از دیدگاه کارآفرینی، ارزش را در فرصت های محیط کسب و کار برای پایه و اساس سیاست های اقتصادی بررسی می کنیم.

این مقاله با مروری مختصر از منابع رشد اقتصادی شروع می شود که توسط ابزار سیاست های اقتصادی در نظر گرفته شده است. آن با کاستی های روش فعلی سیاستگذاری ادامه دارد و یک روش جدید بر اساس یک استراتژی کسب و کار به نام “استراتژی اقیانوس آبی ” (BOS) را پیشنهاد می دهد. BOS یک نمونه موفق از اجرای تغییر به عنوان یک منبع مهم رشد کسب و کار بالا است (Tushman و O’Reilly، ۱۹۹۷)، در مقایسه با مدل های استراتژی مرسوم که به صراحت یا به طور ضمنی مبتنی بر ثبات هستند و نه مبتنی بر تغییر. گزاره های به دست آمده از چارچوب BOS سپس از طریق دو مورد، آهوی اسلونی و Amazon. com مورد تحلیل قرار گرفت. این موارد موفق در رشد کسب و کار بالا، به عنوان معیاری برای تعیین متناسب بودن ویژگی های شان با ویژگی BOS بکار می روند. در بخش پایانی این مقاله، ما روی یافته های ما بحث می کنیم تا ببینیم که چگونه سیاست گذاران می توانند از چارچوب BOS یاد بگیرند، ما محدودیت های مطالعه مان را گزارش داده و جهت تحقیقات آینده، جهت گیری هایی را ذکر می کنیم. توصیه های ما عمدتا برای سیاست گذاران در نظر گرفته شده است. شرکت ها می توانند از BOS به طور مستقیم استفاده کنند، زیرا یک چارچوب ایجاد شده برای آنهاست، اما آنها همچنین می توانند از درک پیامدهای استفاده از آن برای سیاست گذاران، نفع ببرند.

تمامی حقوق مادی و معنوی ترجمه ها برای پارس ترجمه محفوظ می باشد

تمامی حقوق مادی و معنوی ترجمه ها برای پارس ترجمه محفوظ می باشد