مقاله ترجمه شده: درک انگیزه خرید مصرف کننده در بازار خرده فروشی مد

مشخصات محصول
قیمت:23000تومان
دسته بندی:

سال نشر: ۲۰۱۸

تعداد صفحه انگلیسی:  ۱۰

تعداد صفحه ی ترجمه فارسی : ۳۰ صفحه فایل WORD

دانلود رایگان مقاله انگلیسی

کد محصول:  M672

عنوان فارسی:

مقاله انگلیسی مدیریت ۲۰۱۸ :  راهنمای خوش آمدید یا نه: درک انگیزه خرید مصرف کننده در بازار خرده فروشی مد

عنوان انگلیسی:

Help welcome or not: Understanding consumer shopping motivation in curated fashion retailing

چکیده فارسی:

این مطالعه دلایل انگیزشی جهت اتخاذ سرپرستی خرده فروشی در مد و پوشاک، که تحقیقات کوچکی در مورد آن انجام می شود، بررسی می کند. در سبک خرده فروشی مد، متخصصان مد لباس های شخصی را برای کمک به مصرف کنندگان برای خرید شان فراهم می کنند. از آنجا که مصرف کنندگان در خواست هایشان متفاوت هستند، خرده فروشان باید عوامل مختلفی را که بر تصمیم گیری های مربوط به پذیرش فرد که بر روی آن تاثیر می گذارد ، درک کنند. برای این منظور، ۵۴ مصاحبه نیمه ساخت یافته با مصرف کنندگان و غیر مصرف کنندگان مد و مدرن و همچنین سبک ها انجام دادیم. این مطالعه دانش دانش انگیزشی خرید آنلاین را در بخش های خرده فروشی با مشاغل مشروط تقویت می کند و شواهد بیشتری را در مورد تأثیر عوامل زمینه ای بر انگیزه های خرید افزایش می دهد.. از همه مهمتر، ما عوامل منحصر به فرد راه حل های سفارشی را شناسایی کردیم ، یکی از ویژگی های معمول خرده فروشی مد شده است. از دیدگاه مدیریتی، یافته های ما خرده فروشان را به یک لنز می رساند که از طریق آن می توانند فعالیت های بازاریابی و آموزش فروش را بهتر و بهبود بخشند.

کلید واژه ها: ،فروش خرده فروشی،مد (روش)،انگیزه خرید،مشاوره فروشنده

۱- مقدمه (معرفی):

تجارت الکترونیک در بخش خرده فروشی در حال رشد است (الیس چاویک و دهرتی، ۲۰۱۰)؛ به طور فزاینده، مصرف کنندگان از اینترنت به عنوان یک کانال خرید اضافی استفاده می کنند (لیسیتسا و کول، ۲۰۱۶). این توسعه موجب تغییر در درآمد فروش به نفع خرده فروشی های مبتنی بر وب شده است (مرکز تحقیقات خرده فروشی انگلیس، ۲۰۱۷). این تغییر به مناطق مشاوره متمرکز گسترش یافته است که معمولا به طور آفلاین به فروش می رسند، هرچند که ماهیت غیر شخصی و بالقوه بارگیری، تجارت الکترونیک یک مانع برای اکثر مصرف کنندگان است.(هولزوارس و همکاران، ۲۰۰۶).

به عنوان مثال، مد و لباس، محبوب ترین بخش خرده فروشی تجارت الکترونیک  را در نظر بگیرید (یورومانیتور بین المللی۲۰۱۶). در اینجا مصرف کننده ها معمولا نیاز بالایی برای مشاوره فردی دارند. (بریتو و همکاران، ۲۰۱۵). در آن محصولات نسبتا به اندازه و شکل استاندارد شده اند، و مجموعه ها و روند ها چندین بار در سال تغییر می کنند (راجاما و همکاران، ۲۰۰۷). برای کمک به مصرف کنندگان با پیشنهاد های محصول و بهبود امکان مقایسه چند ویژگی، بسیاری از خرده فروشان آنلاین سیستم های پیشنهادی یا آواتار ها را اجرا می کنند. چنین فن آوری های تعاملی به عنوان فروشندگان مجازی عمل می کنند؛ با این حال، تعامل واقعی هنوز از دست رفته است و مسئله ازدیاد اطلاعات در تجارت الکترونیک باقی می ماند (بایر و استوبر، ۲۰۱۰). برای جبران هر دوی این مشکلات، نوآوری خدمات منحصر به فرد اخیرا در بخش های الهام بخش و مشاوره ای نظیر مد، مبلمان خانگی و لوازم آرایشی مورد توجه قرار گرفته است: ایده مرکزی به اصطلاح خرده فروشی برای حمایت از مصرف کنندگان در پروسه خرید خود با انتخاب محصولات متناسب با ترجیحات شخصی خود. (موهلن براچ و همکاران، ۲۰۱۴). این سرویس های خرید آنلاین شخصی،از ابتدا در ایالات متحده ظهور کرده است، و بعد از زمان رشد، به کشورهای دیگر گسترش یافته است. (هت، ۲۰۱۵). به عنوان مثال، در آلمان، این سرویس از حدود سال ۲۰۱۲ تاکنون محبوبیت زیادی در فروش مد دارد. متخصصین مد حرفه ای نه تنها کمک آنلاین را به مصرف کنندگان ارائه می دهند، بلکه لباس های کامل و شخصی را نیز ایجاد می کنند. در حال حاضر در آلمان، نه تنها استارت آپ ها (از جمله Outfittery، Modomoto، Kisura) از منطق خرده فروشی  استفاده می کنند، بلکه زالاندو، اولین خرده فروش آنلاین  خالص مد، تجارت خرده فروشی را آغاز کرده است، هم استفاده میکند. (Zalon) علاوه بر این، فروش خردهفروشی نیز به صحنه خرید آفلاین وارد شده است (هاتز ۲۰۱۶) . فروشگاه های مد سنتی کوچک و متعلق به خانواده، مهارت های مشاوره شان را با اضافه کردن یک سرویس خرده فروشی فروش به عنوان نقطه عطفی برای تجارت الکترونیک، گسترش وب سایت موجودشان و یا مشوق برای ورود به فروشگاه هایشان، به اینترنت انتقال داده اند.

تمامی حقوق مادی و معنوی ترجمه ها برای پارس ترجمه محفوظ می باشد

تمامی حقوق مادی و معنوی ترجمه ها برای پارس ترجمه محفوظ می باشد