مقاله ترجمه شده نقش خدمات حسابداری و تأثیر آن بر عملکرد شرکت های کوچک و متوسط (SMEها)

مشخصات محصول
قیمت:18500تومان
دسته بندی:

سال نشر:  ۲۰۱۴

تعداد صفحه انگلیسی: ۱۴

تعداد صفحه ترجمه فارسی: ۲۷ صفحه فایل WORD

(دانلود رایگان مقاله انگلیسی) 

کد محصول: h67

عنوان فارسی:

مقاله حسابداری ترجمه شده نقش خدمات حسابداری و تأثیر آن بر عملکرد شرکت های کوچک و متوسط (SMEها)

عنوان انگلیسی:

The Role of Accounting Services and Impact on Small Medium Enterprises (SMEs) Performance in Manufacturing Sector from East Coast Region of Malaysia : A Conceptual Paperx

چکیده فارسی:

هدف از این مقاله، بررسی نقش خدمات حسابداری و تأثیر بر عملکرد SMEها در بخش تولید از منطقه ساحل شرق مالزی می باشد. هدف این مقاله، گسترش تفاوت ها در عوامل کیفیت خدمات در میان شرکت حسابداری و SMEها می باشد. یک چارچوب مفهومی، برای برجسته کردن ارتباط بین SMEها در خدمات حسابداری، توسعه داده شده است. این مقاله، یک مدل شکاف خدمات، تئوری مبتنی بر منابع (RBT) و نظریه عامل اصلی که به عنوان یک رویکرد مورد بررسی واقع شده است را ارائه می دهد. نرم افزارهای AMOS ,NVIVO(SEM)، برای جدول بندی داده های جمع آوری شده از سوال تحقیقاتی، مورد استفاده قرار خواهند گرفت.

به نظر می رسد که رابطه ای در کیفیت خدمات و عملکرد SMEها و همچنین شرکت های حسابداری وجود دارد. این مقاله، در میان بخش های تولیدی منتخب و شرکت های حسابداری از منطقه ساحل شرق مالزی، محدود شده است. این مقاله، مفهومی برای شرکت های حسابداری،SME ها و دانشگاهی و نیز برای شرکت های دخیل و برای رسیدگی در کیفیت خدمات دارد. این مقاله باید از مدل شکاف و سیاست های توسعه کارآفرینی برای SMEها و شرکت های حسابداری، برای حفظ اقتصاد ملی، کمک بگیرد.

کلید واژه ها: شرکت های کوچک و متوسط(SMEها)، شرکت حسابداری، کیفیت خدمات، عملکرد، بخش تولید

۱- مقدمه

شرکت های کوچک و متوسط (SMEها)، ستون فقرات اقتصاد مالزی هستند. به گفته وزیر دارایی ۲، Seri Ahmad Husni Mohammad Hanadzlah Datuk، ۲/۹۹ درصد از کل موسسات کسب وکار ثبت شده در این کشور، شامل شرکت های SME می شود و ۴/۵۶ درصد به اشتغال کمک می کند و آنها تنها در حدود ۳۲ درصد به تولید ناخالص داخلی (GDP) و۱۹ درصد به کل صادرات در سال ۲۰۰۵ کمک می کنند. دولت، بسیاری از سیاست ها و برنامه های توسعه را برای کمک به SMEها  توسط برنامه فهم مالزی ۲۰۱۰- ۲۰۰۶ ، و سومین برنامه طرح صنعتی ۲۰۱۶- ۲۰۰۶ را فرموله کرده است و آخرین SME جامع ۲۰۲۰ – ۲۰۱۲، برای سرعت بخشیدن به رشد SMEها برای رسیدن به وضعیت بالای درآمد ملی تا سال ۲۰۲۰، به عنوان “تعویض بازی” عمل خواهد کرد.

این طرح جامع، بدون در نظر گرفتن منطقه، جنسیت، منطقه جغرافیایی و نژاد ، برای تمامی SMEها در مالزی خواهد بود. تا سال ۲۰۱۰، تولید ناخالص واقعی داخلی (GDP) که در مورد افزایش تولید از %۳/۹ تا %۴/۱۱ اشاره شده است، با برق الکترونیک  (E&E)، زیر بخش ها و صنایع داخلی گرا بازیابی شده و برای ثبت رشد دو رقمی بازگشت داده می شود. این وضعیت تا حد زیادی به احیای جهانی شرکت های بزرگ سرمایه گذاری IT و هزینه های مصرف بالاتر در الکترونیک نسبت داده شده است که تقاضای بیشتر برای محصولات سمعی و بصری نیمه هادی را ترویج داده است.

با وجود این موفقیت های SMEها، ما همچنین می دانیم که SMEها در معرض افزایش فشار قرار دارند که با چالش ها در بحران اقتصادی کنونی تشدید شده است. نیاز رو به افزایشی برای ایجاد ارزش در میان SMEها برای اطمینان از تبدیل بیشتر پایداری کسب وکار وجود دارد که در یک محیط خوب اداره امور شرکت ها با هم قرار دارند.SME ها نیاز به بهبود عملکرد در ارائه تخصص و مشاوره های مربوطه دارند، به خصوص آنهایی که در روش های حسابداری کوچک و متوسط(SMPها)قرار دارند و نیز حسابداران حرفه ای در کسب وکار.

SMPها در کمک به SMEها در انطباق آنها به حسابداری، مالیات و سایر الزامات قانونی دخیل می باشند. با توجه به شرایط جهانی، حسابدارانی از انگلستان، نروژ، استرالیا و نیوزلند، یک ارائه دهنده قابل اعتماد از خدمات مشاوره ای و حمایت SMEها در مورد مشاوره کسب وکار، مشاوره اضطراری، پشتیبانی مدیریت مالی و مشاوره قانونی به منظور بهبود عملکرد می باشند.

۱-۱- اظهارات بیانیه های مسئله

فقدان قابلیت های مدیریتی، کمبود تأمین مالی و منابع انسانی در SMEها، به منظور بهبود سازمان خود، آنها را به برون سپاری سوق می دهد. این مشکلاتی که با توابع حسابداری در SMEها مواجه هستند، فقدان تخصص یا منابع می باشند. اکثر SMEها، به دلیل عدم برنامه ریزی، دانش بازاریابی و عدم وجود مهارتهای مدیریتی و صلاحیت قابلیت ها، رو به شکست می روند.SME ها فاقد دانش حسابداری برای انجام عمل حسابداری داخلی در نظریه ای مبنی بر منابع می باشند.

از دیگر موضوعات این است که SMEها از حسابداران خارجی به عنوان یک منبع خدمات مشاوره ای حرفه ای برای تهیه گزارش های مالی استفاده می کنند اما در برخی اوقات، مالک یا مدیر، به طور مناسب اداره نمی کنند و داده ها و رقم گزارش را درک نمی کنند و نیز از سودمندی حسابداری و گزارش مالی مورد نیاز برای کنترل و اهداف تصمیم گیری آگاه نبوده و یا متقاعد نمی شوند. دلیل اینکه چرا SMEها قادر به انجام وظایف حسابداری داخلی نمی باشند، دانش ناکافی می باشد. عدم وجود تخصص، برای SMPها به جهت گسترش خدماتشان در مشاوره و خدمات مشاوره ای در نیازهای کسب وکار SMEها به ویژه در خدمات تولیدی، سودمند می شود. مهمترین موانع SMPها، تعداد کم کارکنان بوده و این مورد، توانایی آنها را برای مقابله با این حجم کار و صرف زمان برای مشتریان SME، تحت تأثیر قرار می دهد.

تمامی حقوق مادی و معنوی ترجمه ها برای پارس ترجمه محفوظ می باشد

تمامی حقوق مادی و معنوی ترجمه ها برای پارس ترجمه محفوظ می باشد