مقاله ترجمه شده : حسابداری مشتری با هزینه یابی بر مبنای فعالیت و بودجه

مشخصات محصول
قیمت:19000تومان
دسته بندی:

سال نشر: ۲۰۱۴

تعداد صفحه انگلیسی:  ۱۲

تعداد صفحه ترجمه فارسی:  ۱۲  صفحه word

دانلود رایگان مقاله انگلیسی

کد محصول: H270

عنوان فارسی:

مقاله ترجمه شده :  حسابداری مشتری با هزینه یابی بر مبنای فعالیت و بودجه : مطالعه موردی در اقتصاد الکترونیک

عنوان انگلیسی:

CUSTOMER ACCOUNTING WITH BUDGETS AND ACTIVITY-BASED COSTING: A CASE STUDY IN ELECTRONIC COMMERCE

چکیده فارسی:

این مطالعه موردی به افت بودجه غیر منتظره تاجر آنلاین شراب می پردازد. این تحقیق می تواند به عنوان یک مبنای مباحثه ای در کلاس مانند آزمونی برای دانشجویان کارشناسی ارشد در مدیریت، بازاریابی، و حسابداری عمل کند. این حالت نشان می دهد چگونه تحلیل واریانس و هزینه مبتنی بر فعالیت به مدیران کمک می کند تا درک سوددهی متفاوت گروههای مشتری را در پورتفیلوهای خود بهتر درک کنند. پرسشهای آزاد در انتهای مطالعه موردی اجازه قضاوت در سطح دانش دانشجویان را می دهد. آنها همچنین به منظور افزایش آگاهی دانشجویان از محدودیتهای حسابداری مشتری مناسب می باشند. دانشجویان نیاز خواهند داشت تا بر این موضوع اشراف یابند که چگونه یک برنامه کاربری مکانیکی تحلیل سودآوری مشتری  می تواند منجر به تصمیمات ناکارآمدی شود که بر خلاف مدل کسب و کار شرکت اجرا می شود.

کلید واژه ها :

حسابداری مشتری، تحلیل سودآوری مشتری، بودجه، تحلیل واریانس، مدل کسب و کار ، حسابداری مدیریت، تجارت الکترونیک،تجارت، مطالعه موردی، یادداشتهای تدریس، ارزش سهامداران، تصمیم گیری ناکارآمد

۱- شرکت

مدل کسب و کار

برای پنج سال ، دان ویوان یک مغازه آنلاین شراب را اداره کرد که پس از آن به نام خودش نامگذاری کرد(DV). از ابتدای امر ، دان سود می برد، و کسب و کار به سرعت رونق گرفت. بنابراین، او نمی توانست به سادگی باور کند که حسابهای سود و زیان او، زیادی را برای سال ۲۰۱۳ نشان دهد(شکل۱) .

مدل کسب و کار دان خرید و فروش شراب از اطراف دنیابود، برای محصولات خود ردیف حق بیمه مطلق در رده مربوطه فراهم می کرد. قیمتها می توانست از شرابهای با حق بیمه نرمال به میزان ۳۰ یورو به ازای هر بطری تا انتخابهای نادر توت خشک در حدود ۵۰۰ یورو به ازای هر بطری باشد. دان حاشیه بالایی از بازار را با این مدل بازار به دو شیوه بدست آورد: اول با سفارش دادن مقادیر زیادی از شراب مد روز به صورت مستقیم از تولید کنندگان شراب. دان خودش پسر یک شراب ساز بود و دارای استعداد پیش بینی روند بازار بود. دوم، DV تنها مجموعه محدودی از شرابها را در یک زمان تنها برای مشتریان ملی ارائه می داد.

از زمانی که DV خود را در ارائه شرابهای مشهور با قیمتهای پایین غیر منتظره ای قرارداد، تقاضا همیشه بر عرضه مقدم بود، و شرابهای جدید به طور کلی پس از ۲۰ روز کاری به فروش می رسید.

قیمت گذاری:

دان از نشانه گذاری در هزینه کل تمام شده شراب استفاده می کرد که به او حاشیه رشد ۱۱ درصدی را ارائه می کند: بنابراین اگر او یک بطری را ۱۰۰ یورو بفروشد، هزینه ۸۹ یورو بود. به نظر می رسید این نشانه گذاری در مقایسه با هزینه های واقعی سال گذشته منطقی بوده است، همچنین در مقایسه با دانش عمیق دان از راه حلهای رقابتی در این بازار دارای محصولات گران . دان به مشتریان همیشگی تخفیفارائه می داد. همه مشتریان باید نقدی خرید می کردند.

تمامی حقوق مادی و معنوی ترجمه ها برای پارس ترجمه محفوظ می باشد

تمامی حقوق مادی و معنوی ترجمه ها برای پارس ترجمه محفوظ می باشد