مقاله انگلیسی حسابداری ترجمه شده حسابداری تعهدی (افزودگی ) در دولت: آیا حسابداری مستقل هنوز هم مناسب است

مشخصات محصول
قیمت:18500تومان
دسته بندی:

سال نشر:  ۲۰۱۴

تعداد صفحه انگلیسی: ۸

تعداد صفحه ترجمه فارسی: ۱۵   صفحه  WORD

دانلود رایگان مقاله انگلیسی

کد محصول: h165

عنوان فارسی:

مقاله انگلیسی حسابداری ترجمه شده حسابداری تعهدی (افزودگی ) در دولت: آیا حسابداری مستقل هنوز هم مناسب است

عنوان انگلیسی:

Accrual accounting in government: Is fund accounting still relevant

چکیده فارسی:

هدف اصلی حسابداری بخش دولتیعمل کردن به عنوان یک متولی برای محافظت و مدیریت پول و ثروت عمومی و باز پرداخت حسابرسی است . حسابداری مستقل به عنوان پاسخ منطقی و به عنوان یک روش کنترل قابل اعتماد برای چنین اهدافی استفاده می شود. با تاکید بر حسابداری تعهدی که قابل اعتماد تر از حسابداری نقدی در زمینه ی اندازه گیری عملکرد مالی دولت میباشد این مطالعه برای ارزیابی ارتباط حسابداری مستقل در اتخاذ حسابداری تعهدی برنامه ریزی شده توسط دولت فدرال در مالزی ایجاد شده است . بنابراین هدف از این مقاله ارائه ی شواهدی به منظورپشتیبانی از میزان ارتباط حسابداری مستقل برای تصویب حسابداری تعهدی از گزارشگری مالی در دولت فدرال مالزی میباشد .

کلمات کلیدی: بودجه دولت، حسابداری مستقل ، حسابداری تعهدی، دولت فدرال، مالزی

مقدمه

از لحاظ تاریخی میتوان گفت که سیستم بودجه بندی بر اساس ورودی و سیستم های حسابداری مبتنی بر پول نقد  توسط دولت ایالات متحده آمریکا (ایالات متحده آمریکا) برای حسابداری و گزارشگری مالی با هدف محافظت و مدیریت پول مردم و بازپرداخت حسابرسی استفاده شد . با این حال  این سیستم های سنتی اطلاعات حسابداری لازم را که برای کار کارآمد و موثر بودن دولت نیاز بود ارائه نمیکردند . تعداد رو به رشدی از کشورها از جمله استرالیا نیوزیلند و انگلستان   از قبل ورودی ها را بر اساس نتایج سیستم بودجه بندی  از حسابداری مبتنی بر پول نقد به نوعی از  سیستم حسابداری تعهدی منتقل میکردند .هدف اصلی حسابداری بخش دولتی در اوایل کار خود    نشان دادن حقوق و قراردادهای دولتی  بود . دولت به عنوان یک متولی برای حفاظت / مدیریت  سرمایه های عمومی و باز پرداخت مسولیت حسابرسی عمل میکند  و بنابراین حسابداری مستقل  به عنوان یک تکنیک کنترل قابل اعتماد برای چنین اهدافی مورد استفاده قرار میگیرد . حسابداری مستقل سیستم حسابداریست که  بر حسابرسی به جای سود دهی استفاده شده توسط دولت و سازمان های غیر انتفاعی تاکید میکند . این مجموعه ای خود میزان حسابرسی میابشد که  برای مقاصد خاص مطابق با قوانین و مقررات یا محدودیت خاص تفکیک شده است  (ویکیپدیا، ۲۰۱۳). به استقرار سریع  و در حال رشد انواع کسب و کار سازمان های دولتی و اصلاحات مالی بخش دولتی ,و نیاز به تصویب حسابداری تعهدی در بخش عمومی برای  سنجش عملکرد اطلاعات مالی در نتیجه ی عملکرد و مدیریت مالی موثر نیاز است(Freeman & Shoulders1999 and Accountants Today2011) . در میان تغییرات متعدد در شیوه ی حسابداری دولتی  در سال های اخیر ,حسابداری تعهدی بر اساس استانداردهای بین المللی حسابداری بخش عمومی (IPSAS) تصویب شده است . صورتهای مالی  اطلاعاتی را به کاربران در زمینه ی معاملات گذشته شامل پرداخت و دریافت پول نقد آماده  ارائه میدهد . انها همچنین تعهداتی را به منظور پرداخت پول نقد در آینده و  منابعی که نشان دهنده ی پول نقدی  دریافت شده در آینده هستند را متذکر میشوند . در ارزیابی مفهوم ارتباط حسابداری مستقل بودجه ای  برای دولت فدرال مالزی در اقلام تعهدی حسابداری محیطی بررسی و حقیقت گسترده ای  به عنوان پشتیبانی روش پژوهشی  برای رسیدن به دو هدف زیر  استفاده میگردد :

  1. به منظور بررسی اینکه آیا حسابداری مستقل ,هنوز هم  با سیر تحولات دولت  فدرال در مالزی با محیط حسابداری تعهدی در ارتباط است
  2. برای بررسی مقاله ها در زمینه ی ارتباط حسابداری مستقل بر مبنای سیستم حسابرسی تعهدی دولت فدرال و در زمینه ی گزارشگری مالی در دو کشور توسعه یافته یعنی ایالات متحده ی آمریکا و نیوزیلند .

امید است که یافته های این پژوهش از طریق بررسی گسترده ی مقاله ها برای انجام مطالعات تجربی در  آینده کمک کند . این مطالعه می تواند شواهد ی را برای حمایت از مفهوم ارتباط حسابداری مستقل در مالزی برای تصویب برنامه های  دولت فدرال بر مبنای سیستم گزارشگری مالی حسابداری تعهدی ارائه دهد . روش یافتن وقایع برای این مطالعه ممکن است به حمایت از اعتماد استراتژیک و سیاست وزارت حسابداری عمومی (AGD) نسبت به تحولات موجود در حسابداری تعهدی   کمک کند .

تمامی حقوق مادی و معنوی ترجمه ها برای پارس ترجمه محفوظ می باشد

تمامی حقوق مادی و معنوی ترجمه ها برای پارس ترجمه محفوظ می باشد