مقاله ترجمه شده حسابداری ارزش منصفانه و دقت پیش بینی تحلیلگر

مشخصات محصول
قیمت:30000تومان
دسته بندی:

سال نشر: ۲۰۱۷

تعداد صفحه انگلیسی:  ۱۳

تعداد صفحه ترجمه فارسی: ۲۱ صفحه فایل WORD

دانلود رایگان مقاله انگلیسی

کد محصول: H238

عنوان فارسی:

مقاله انگلیسی ترجمه شده حسابداری :  حسابداری ارزش منصفانه و دقت پیش بینی تحلیلگر

عنوان انگلیسی:

Fair value accounting and analyst forecast accuracy

چکیده فارسی:

این تحقیق تأثیر حسابداری ارزش منصفانه روی عملکرد تحلیل گران را با استفاده از یک نمونه بزرگ، قابل تعمیم از شرکت‌های امریکایی بررسی می‌کند. از طریق بکار گیری سنجش میزان ارزش منصفانه شرکت‌ها، ما مدرکی فراهم کردیم که نشان می‌داد شرکت‌ها با میزان ارزش منصفانه بالاتر دارای پیش بینی درآمدهای تحلیل گرانه صحیح تری هستند، یک تأثیر اساسی قابل توجه که در مورد مگنان، مینینی و پاربونتی (۲۰۱۵) بود. بعلاوه با استفاده از موارد مورد نیاز از طریق بیانیه استانداردهای مالی (SFAS) شماره ۱۵۷، ما پیوستگی مثبت قابل توجهی بین درستی پیش بینی تحلیل گر و سنجش‌های ارزش منصفانه ۱ و ۲ پیدا کردیم. ما بیان کردیم که این تاثیرات اساسی اصولاً در شرکت‌های صنعتی غیر مالی در مقایسه با شرکت‌های صنعتی مالی متمرکز شده است. این مساله پیشنهاد می‌کند که ویژگی‌های کیفی سنجش ارزش منصفانه شامل هدف تجارت آن‌ها و عملکرد حسابداری آن‌ها بطور متوسط (مثلاً دارایی‌های تجارت) می‌تواند تاثیری روی درستی پیش بینی تحلیل گر فراتر از مسائل سنجش داشته باشد. نتایج ما به بحث مربوط به حسابداری ارزش منصفانه مرتبط است که از تأثیر نمایش تأثیر حسابداری ارزش منصفانه روی مشارکت مهم در بازارهای سرمایه قابل بررسی است.

  • مقدمه

ما بررسی می‌کنیم که آیا سنجش‌های ارزش منصفانه، درستی پیش بینی تحلیل گران را افزایش می‌دهد. سنجش‌های ارزش منصفانه ممکن است پیش بینی را تقویت کند، اطلاعات بروزتری نسبت به سنجش‌های ارزش تاریخی ارائه دهد. بهر حال چنین سنجش‌هایی ممکن است بدون اعتبار باشد و حضور موارد ارزش منصفانه ممکن است نوسان درآمدها را افزایش دهد و کار پیش بینی را مشکل تر سازد. مطالعات قبلی مدرکی در مورد روابط بین سنجش ارزش منصفانه، ارزش شرکت و ارزش سرمایه فراهم کند، پیشنهاد می‌کند که این سنجش‌ها به سرمایه گذاران و بستانکاران مرتبط هستند. با وجود آن، مدرک محدودی در مورد رابطه بین سنجش‌های ارزش منصفانه و درستی پیش بینی‌های درآمدهای تحلیل گر وجود دارد. ما تحقیق در این زمینه را از طریق بررسی رابطه بین سنجش‌های ارزش منصفانه و محیط اطلاعات تحلیل گران گسترش دادیم که از نمونه ای استفاده کردیم که شامل شرکت‌های مالی و غیر مالی و مقایسه ارتباط این سنجش‌ها در مورد پایداری اقتصادی در برابر زمان بحران اقتصادی می‌شود.

توسعه درک جامع از فایده سنجش‌های ارزش منصفانه مهم است، چون آن می‌تواند قانونگذاران و تعیین کننده‌های استانداردحسابداری را در این مسائل آگاه کند. طی ۲۵ سال گذشته، هیات استانداردهای حسابداری مالی (FASB) استفاده از سنجش‌های ارزش منصفانه را گسترش داده است که شامل مواردی مانند موارد جانبی و مشتقات، گزینه‌های سهام کارکنان، دارایی‌های مالی و بررسی نقص می‌شود. یک استاندارد قابل توجهی در این زمینه، بیانیه استانداردهای حسابداری مالی (SFAS) شماره ۱۷۵، سنجش‌های ارزش منصفانه می‌باشد. SFAS شماره ۱۵۷ چارچوبی از سنجش ارزش منصفانه را پایه ریزی کرد و سنجش‌های ارزش منصفانه را نیاز داشت که ضمیمه سطوح ۱ و ۲ و ۳ شود، طوریکه سطح ۱ بالاترین اعتبار سنجش و سطح ۳ پایین‌ترین میزان اعتبار سنجش را داشت چون ورودی‌های سنجش سطح ۳ که اغلب توسط سرمایه گذاران قابل مشاهده نیستند، در معرض خطاهای تخمین و تفاوت بزرگ‌تری است، باعث می‌شود که اعتبار کمتری داشته باشند و ناهماهنگی اطلاعاتی بیشتری بین مدیران و سرمایه گذاران ایجاد می‌کند.

تمامی حقوق مادی و معنوی ترجمه ها برای پارس ترجمه محفوظ می باشد

تمامی حقوق مادی و معنوی ترجمه ها برای پارس ترجمه محفوظ می باشد