مقاله انگلیسی حسابداری ترجمه شده چشم‌اندازهای حیاتی روی حسابداری آموزشکده‌ی حسابداری و تهدید (خطر) ذهنیت پرداخت کردن

مشخصات محصول
قیمت:18500تومان
دسته بندی:

سال نشر:  ۲۰۱۳

تعداد صفحه انگلیسی: ۹

تعداد صفحه ترجمه فارسی:   ۱۸   صفحه  WORD

دانلود رایگان مقاله انگلیسی

کد محصول: h166

عنوان فارسی:

مقاله  انگلیسی حسابداری ترجمه شده  چشم‌اندازهای حیاتی روی حسابداری آموزشکده‌ی حسابداری و تهدید (خطر) ذهنیت پرداخت کردن

عنوان انگلیسی:

Accounting academia and the threat of the paying-off mentality

چکیده فارسی:

این مقاله، مسیری را بازتاب می‌کند که به طور فزاینده‌ای بر روش‌های فکر کردن و عمل کردن در آموزشکده‌ی حسابداری تاثیر می‌گذارد، یعنی گسترش ذهنیت پرداخت. مورد دوم به رفتاری مربوط می‌شود که بوسیله‌ی مفهومی از مزایا و پاداش‌هایی که انتظار می‌رود که در اجرای کوتاه مدت محسوس شوند، هدایت می‌شود. علاوه‌براین، مقاله، تعدادی از تهدیدهای بوجود آمده از طریق دوره‌ی کوتاه مدت را پیش‌رو قرار می‌دهد که به‌طور پرسش برانگیز از پژوهش و آموزش حسابداری ممانعت می‌کنند. آیا پرداخت، ناشران را از تسهیل دسترسی عمومی به مقالات پژوهشی ممانعت می‌کند؟ آیا پرداخت، از جذابیت حرفه‌های آکادمیک در چشمان شاغلان حسابداری جوان جلوگیری می‌کند؟ آیا پرداخت، به طور فزاینده‌ای دانشگاه‌ها را به مکان‌هایی تبدیل می‌کند که هدفشان در درجه‌ی اول، تحویل آموزشتکنیکی است تبدیل می‌کند؟ آیا پرداخت کردن، به‌طور فزاینده‌ای از نوآوری در زمینه‌ی تحقیقات حسابداری جلوگیری می‌کند؟ به منظور پرداختن به چنین پرسش‌هایی، هدف مقاله، بیشتر حساس کردن دانشگاهیان به خطرات جدی ناشی از نمایش بیش از حد چنین زمینه‌ای از فعالیت و کنکاش علمی در تاثیر (نفوذ) دوره‌بندی کوتاه مدت است.

کلمات کلیدی: حیاتی، آموزش حسابداری، رتبه‌بندی‌های مجله، انتشار پژوهش

شور و شوق اولیه برای عدالت اجتماعی، برابری اقتصادی، حقوق بشر، محیط زیست پایدار، آزادی سیاسی، یا به‌طور ساده یک جهان بهتر، که بسیاری از ما را به سمت جامعه‌شناسی جلب می‌کند، به سمت پیگیری اعتبارات علمی کانال‌بندی می‌شود. پیشرفت، تبدیل به یک باتری از تکنیک‌های انضباطی-(…) رتبه‌بندی‌های اداری (…)-انتشارات داوری شده، CV همه کاره، جستجوی شغل، فایل تصدی و سپس کنترل (محافظت) همکاران و جانشینان فرد برای اطمینان حاصل کردن از این‌که ما همگی در مرحله‌ی پیشرفت هستیم، می‌شود (Burawoy, 2005, p. 5).

۱.پیشگفتار

هدف این مقاله، از طریق یک تمرین تخیل منضبط (Weick, 1989)، بازتاب بر اساس یک روند تحکیم کننده است که من در طی زمان در زمینه‌ی پژوهش حسابداری مشاهده کردم و آن به روش‌های مختلفی پایداری نظم را تهدید می‌کند-به عنوان مجموعه‌ای از تلاش‌ها، اطلاع یافته از طریق اصل آزادی علمی، که هدف آن توسعه‌ی درک بهتری از حسابداری و تاثیرات آن بر جامعه است. این روند، دلالت بر یک منطق خاص دارد که بر روش‌های فکر کردن و عمل کردن در این زمینه، یعنی ذهنیت پرداخت کردن، تاثیر می‌گذارد. مورد دوم شامل رفتاری می‌شود که توسط مفهومی از مزایا و پاداش‌هایی که انتظار می‌رود در طی یک دوره‌ی کوتاه مدت تحقق یابند، هدایت می‌شود. این مزایا و پاداش‌ها لزوما شامل پرداخت‌های نقدی نمی‌شوند؛ آن‌ها همچنین به تاثیرات شهرتی مربوط می‌شوند. برای مثال، در مورد یک مقاله‌ی پژوهشی پذیرفته شده در یک مجله‌ی با رتبه‌ی بالا، تاثیرات شهرت ممکن است شامل یک ایمیل تبریک از رئیس دانشکده، اخبار روی صفحه‌ی اصلی دانشکده، یا تصویر نویسنده که در صفحات نمایشی بزرگ همراه با یک توضیح دستاورد بزرگ به نمایش درآمده، شود. نظریه‌ی پرداخت، تاثیری را که پاداش‌های ملموس کوتاه مدت می‌تواند بر ذهنیت‌، رفتار و مدارهای فکری در این زمینه داشته باشد به ارمغان می‌آورد. به منظور واضح‌تر ساختن آن، بوسیله‌ی بیان ذهنیت پرداخت، من نمی‌خواهم از تعالی پول در دانشکده‌ی حسابدری انتقاد کنم (یک چنین انتقادی لازمه‌ی مقاله‌ی دیگری خواهد بود)؛ من ترجیحاً نتایج پژوهشی و آموزشی ناشی از افزایش تاثیر دوره‌ی کوتاه-مدت در محدوده‌ی این زمینه را منعکس می‌کنم.

این مقاله بر این فرض مبتنی است که پژوهش و آموزش با احتمال بیشتر، زمانی نوآورانه و اساسی است که ضروریات دوره‌ی کوتاه مدت بر ضروریات دوره‌ی بلند-مدت‌تر تحکم نکنند. علی‌الخصوص، استدلال می‌شود که ذهنیت پرداخت به روش‌های مختلفی دانشکده‌ی حسابداری را تهدید می‌کند، با کم در نظر نگرفتن این‌که چگونه یافته‌های پژوهشی ابلاغ می‌شوند (مساله‌ی کپی رایت)، چگونه زمینه (موضوع) از طریق جریان جدید تجدید می‌شود (مساله‌ی تولید دوباره)، آموزش چگونه با موقیت انجام می‌شود (سراب آموزش تکنیکی)، و پژوهش چگونه انجام می‌شود (پویایی رتبه‌بندی مجله و قدرت محدود کننده). اگرچه چهار موضوعی که من در زیر بحث می‌کنم ممکن است در نگاه اول نسبتا جدا از هم به نظر برسند-در یک سطح عمیق‌تر از تجزیه و تحلیل، آن‌ها به طور چشمگیری یکی می‌شوند. در حالی‌که سه موضوع اول نسبتا به صورت موجز در محدودیت‌های فضایی داده شده استدلال می‌شوند، موضوع چهارم به منظور تشخیص بهتر برخی از درام‌هایی که پشت صحنه را در دانشگاه حسابداری آشکار می‌کنند، با توسعه‌ی بیشتری کاوش می‌شود.

هدف من ارائه‌ی پاسخ‌های قطعی نیست-بلکه در عوض افزایش آگاهی علمی از جریانات مهمی است که تولید و انتشار دانش را مشخصه‌بندی می‌کنند. با این حال خوانندگانی که علاقمند به تجزیه و تحلیل عینیت معروف و استقرار دقیق وقایع هستند، به طور غیر قابل انکاری مشکوک خواهند بود، شاید حتی در طبیعت مقاله‌ی من مبهوت خواهند شد. همان‌طور که توسط Feyerabend (1993)  ذکر شده است، پیشرفت در عرصه‌ی عقاید اغلب از تجاوز و نقض قوانین و قراردادها ناشی می‌شود. از یک نظر، تفسیر من متعلق به قلمروی عملی است، که در آن به ساخت دانش علمی ارتباط پیدا می‌کند. با توجه به یک خط پرسشی ایجاد شده توسط Flyvbjerg (2001) ، هدف آن افزایش جریانات کلیدی با در نظر گرفتن این است که ما به کجا می‌رویم به عنوان یک نظم داده شده به افزایش تاثیر ذهنیت پرداخت. نکته این است که یک مکالمه‌ی وسیع‌تر بر اساس اهداف دانشکده‌ی حسابداری تشویق شود.

تمامی حقوق مادی و معنوی ترجمه ها برای پارس ترجمه محفوظ می باشد

تمامی حقوق مادی و معنوی ترجمه ها برای پارس ترجمه محفوظ می باشد