مقاله ترجمه شده :  بررسی اثر تعدیل انتقادات متناقض و تفاوتهای جنسیتی آن در تصمیم گیری خرید آنلاین مصرف کنندگان

مشخصات محصول
قیمت:19000تومان
دسته بندی:

سال نشر: ۲۰۱۴

تعداد صفحه انگلیسی:  ۱۰

تعداد صفحه ترجمه فارسی:  ۲۵  صفحه word

دانلود رایگان مقاله انگلیسی

کد محصول: M708

عنوان فارسی:

مقاله ترجمه شده :  بررسی اثر تعدیل انتقادات متناقض و تفاوتهای جنسیتی آن در تصمیم گیری خرید آنلاین مصرف کنندگان

عنوان انگلیسی:

Examining the moderating effect of inconsistent reviews and its gender differences on consumers’ online shopping decision

چکیده فارسی:

فراوانی رسانه های اجتماعی، مصرف کنندگانی با فرصتهای زیادی برای ارسال نقدهای آنلاین بر روی طی گسترده ای از تولیدات در اینترنت را فراهم کرده است. در این مطالعه، ما، برای بررسی اثر تعدیل نقدهای متناقض (به عنوان مثال، ترکیبی از نقدهای مثبت و منفی) بر تصمیم گیری خرید مصرف کنندگان، تلاش میکنیم. ما علاوه بر بررسی اینکه آیا اثر از مشتریان زن به مرد متفاوت خواهد بود، میپردازیم. ما اثر تعدیل و تفاوت های جنسیتی را بر  اساس نظریه ی عمل منطقی، متون اعتماد، و متون پردازش اطلاعات توضیح میدهیم. فرضیه های پژوهشی، به صورت تجربی، در یک آزمون آزمایشگاهی با استفاده از روش مدل سازی معادلات ساختاری، مورد آزمایش قرار داده است. یافته های ما نشان میدهد که اعتماد ادراکی مصرف کنندگان به فروشندگان انلاین به اعتماد عاطفی تاثیر میگذارید، که بیشتر منجر به قصد خرید میشود. وقتی که مصرف کنندگان نقدهای متناقض را در معرض دید قرار میدهند، نفوذ اعتماد عاطفی در خرید به طرز قابل توجهی قوی تر است. علاوه بر این، اثر تعدیل نقدهای متناقض برای مصرف کنندگان زن نسبت به مرد قوی تر است. ما انتظار داریم که این مطالعه بتواند درک درستی از نحوه ی نقدهای متناقض، یک نقش در تصمیم گیری خرید انلاین مصرف کننده را بازی کند . فروشندگان انلاین ممکن است، یافته های ما را اعمال کنند و اثر نقدهای مصرف کننده را در رسانه های اجتماعی افزایش دهند. مفاهیم برای هر دوی محققان و پژوهشگران مورد بحث قرار گرفته اند.

  1. مقدمه

فراوانی رسانه های اجتماعی، از جمله انجمن های گفتگوی آنلاین، وبلاگ ها، شبکه های اجتماعی، وبلاگ های کوچک و سایتهای نقد انلاین، تا حد زیادی به مشتریان برای انتشار و به اشتراک گذاری نقدهایشان درباره ی محصولات، خدمات، و یا فروشندگان برا اساس تجربه خرید قبلشان کمک میکنند (تروسو، بوکلاین و پاولز۲۰۰۹). انتقادات انلاین، همچنین به عنوان بیان پیغام الکترونیکی ( ewom) شناخته شده است، میتواند یک شکل مهمی از اطلاعاتی باشد که بر تصمیم گیری خرید مشتریان اثر میگذارد. گزارش بررسی صنعتی اخیر نشان میدهدکه ۹۰ درصد خریداران اینترنتی نقدهای اینترنتی را میخوانند، در حالی که ۸۳ درصد بر این باورند که این نقدها بر رفتار خرید آنها اثر میگذارد (چانل ادویسور۲۰۱۱).  Ipsos  های جهانی اشاره کرده اند که ۷۸ درصد از کاربران اینترنتی تحت تاثیر نقدهای اینترنتی در فرایند تصمیم گیری خریدشان قرار میگیرند (امارکتر ۲۰۱۳).

تاثیر نقدهای اینترنتی، پشتیبانی تجربی را از یک تعداد فزاینده ای از مطالعات در مقالات سیستم های اطلاعاتی (IS) دریافت کرده اند (به عنوان مثال چونگ، لو، سیا، چن ۲۰۰۹، فورمن، گوسه و ویسنفیلد۲۰۰۸، خاماش و گریفیت۲۰۱۱، کیو، پنگ و لیم۲۰۱۲ ). در میان این مطالعات، نقدهای منفی اغلب بر یک اثر قوی بر مشتریانی که رفتاری نسبت به یک چیز مثبت را نشان میدهند ، دارند ( پارک و لی ۲۰۰۹). قدرت نامتناسب نقدهای منفی ممکن است به این واقعیت که آنها  تشخیصی تر و آموزنده تر هستند، نسبت داده شوند (لی، پارک و هان ۲۰۰۸). این با مقالات تشکیلات ادراکی  مطابقت دارند که در آن مردم دریافتند که تاکید بیشتری بر منفی نسبت به اطلاعات مثبت را قرار دهند (اسکوورسکی ۱۹۸۹، کارلستون).

تمامی حقوق مادی و معنوی ترجمه ها برای پارس ترجمه محفوظ می باشد

تمامی حقوق مادی و معنوی ترجمه ها برای پارس ترجمه محفوظ می باشد