مقاله انگلیسی مدیریت ترجمه شده تاثیر تبلیغات آنلاین بر فروش خودروهای پروتون در میان اتباع خارجی در کشور مالزی

مشخصات محصول
قیمت:12000تومان
دسته بندی:

سال نشر: ۲۰۱۴

تعداد صفحه انگلیسی:  ۸

تعداد صفحه ترجمه فارسی:۱۲ صفحه word

(دانلود رایگان مقاله انگلیسی)

کد محصول:M465

عنوان فارسی:

مقاله انگلیسی مدیریت ترجمه شده تاثیر تبلیغات آنلاین بر فروش خودروهای پروتون در میان اتباع خارجی در کشور مالزی

عنوان انگلیسی:

The Impact of Online Advertising on Proton Sales amongExpatriates in Malaysia

چکیده فارسی:

تبلیغات یکی از استراتژی های بازاریابی برای ترویج محصولات به مصرف کنندگان می باشد. تبلیغات آنلاین متعددی در دسترس هستند که بسته های تبلیغاتی بسیار جالب و مهیجی را پیشنهاد می کنند. رسانه ها نقش بسیار مهمی در راستای نمایش خصوصیات مثبت و منفی محصولات به مخاطبین دارند. ظهور فناوری های جدید و تقاضای مخاطبین، به تولید  رسانه های محلی در سطح بین المللی منتج شده است. این مقاله بر تاثیر تبلیغات آنلاین مختلف بر فروش خودروهای پروتون تمرکز دارد. همچنین مطالعات دیگری در مورد تاثیر تبلیغات آنلاین بر افراد مورد بررسی قرار خواهد گرفت. داده های مورد استفاده در این مطالعه از نوع داده های اولیه هستند و از طریق توزیع پرسشنامه میان ۴۰ تبعه خارجی در کشور مالزی که مالک خودروی پروتون هستند جمع آوری شده اند. مجموعه داده ها دربر دارنده تمامی انواع تبلیغات آنلاین به عنوان یک سرمایه¬گذاری کوتاه¬مدت در شرکت تولید کننده خودروی پروتون می باشند. نتایج پژوهش نشان می دهند که مشتریان در وهله اول توسط وب سایت پروتون و به دنبال آن تبلیغات رسانه اجتماعی، تبلیغات موتور جستجو و نهایتا تبلیغات ایمیلی، تحت تاثیر قرار می گیرند. یافته ها به ارائه مفاهیم کاربردی با اهمیت و قابل توجهی می پردازند که می توانند مبلغین را در راستای خلق تبلیغات محلی بهتر یاری رسانده و راه حل هایی را به منظور پیشگیری از تحلیل رفتن ارزش ها و فرهنگ های خودی توسط برنامه های رسانه خارجی، ارائه می کنند.

واژگان کلیدی:تبلیغات آنلاین، رسانه های محلی، تبلیغات رسانه های اجتماعی، تبلیغات موتورهای جستجو، تبلیغات ایمیلی، وب سایت خودروی پروتون، فروش خودروی پروتون

۱٫مقدمه

۱٫۱٫      پیشینه

لینداستات و بودزینسکی (۲۰۱۲) توصیف کرده اند که بازارهای منطقه ای به ارائه مزیت منطقی مجاورت و آشنایی با طیف محصولاتی که ایالت Oregon تولید می کند، می پردازند. حرکت به سمت بازارهای ملی، مراکز جمعیتی بسیار بزرگی را معرفی می کند و در این حالت کارایی و بهره وری به اقتصاد مقیاس مرتبط خواهند بود. تبلیغات همیشه تاثیرات مهمی بر فرهنگ بشریت دارند. (واکر، ۲۰۰۹) امروزه، جهان نهایتا به ترفیع و افزایش ارتباطات دست پیدا کرده است. کلا و باک (۲۰۰۷) اذعان داشته اند که تبلیغات را در هر گونه ای از رسانه ها اعم از چاپی، الکترونیک یا وب سایت می توان جای داد. ظهور اینترنت آنگونه که برخی از متخصصین اعتقاد دارند، هرگز سبب ویرانی و تخریب رسانه های انبوهی مانند تلویزیون، رادیو و روزنامه نشده است. وب و رسانه های دیجیتال دارای فرصت های رشد بیشتری بوده و بازدیدکنندگان بیشتری نسبت به رسانه های سنتی دارند. (میلر، ۲۰۱۲) هزل (۲۰۰۶) اشاره کرده که شرکت خودروسازی پروتون مقادیر زیادی را صرف پروژه های تحقیق و توسعه و فعالیت های لازم برای افزایش نرخ فروش محصولات خود کرده است. همچنین وی اشاره می کند که این شرکت درصدد دو برابر کردن حجم فروش محصولات خود تا سال ۲۰۱۰ می باشد.

پروتون نیاز به دستیابی به شهرت قبلی خود در میان افراد کشور مالزی به منظور تشویق آنها در راستای خرید از بازار ملی به جای خرید از بازار جهانی دارد. تبلیغات در زمینه خودروهای پروتون دارای مشکلات متعدد قابل توجهی است. مهم ترین مشکل این است که واضح نیست کدام نوع تبلیغات دقیقا کدام نوع از خودروهای پروتون را تحت تاثیر قرار می دهند. از طرفی دیگر، آگاهی از اینکه کدام نوع از تبلیغات آنلاین یکی از روش های تبلیغ ناکارآمد برای پروتون هستند از اهمیت زیادی برای شرکت برخوردار است. هدف اصلی این تحقیق بررسی این موضوع است که آیا تبلیغات آنلاین به طور قابل توجهی بر فروش خودروهای پروتون تاثیر می گذارند یا خیر.

تمامی حقوق مادی و معنوی ترجمه ها برای پارس ترجمه محفوظ می باشد

تمامی حقوق مادی و معنوی ترجمه ها برای پارس ترجمه محفوظ می باشد