مقاله انگلیسی ترجمه شده : مطالعه تجربی در مورد تجزیه وتحلیل تأثیر بحران مالی جهانی بر اطلاعات حسابداری

مشخصات محصول
قیمت:18500تومان
دسته بندی:

سال نشر: ۲۰۱۴

تعداد صفحه انگلیسی:  ۸

تعداد صفحه ترجمه فارسی: ۱۳   صفحه word

دانلود رایگان مقاله انگلیسی

کد محصول: h191

عنوان فارسی:

مقاله انگلیسی ترجمه شده :  مطالعه تجربی در مورد تجزیه وتحلیل تأثیر بحران مالی جهانی بر اطلاعات حسابداری گزارش شده توسط شرکت های ثبت شده ی رومانیایی

عنوان انگلیسی:

Empirical study on the analysis of the global financial crisis influence on the accounting information reported by Romanian listed companies)

چکیده فارسی:

در رومانی،بحران مالی جهانی اخیر(GFC)، منجر به عدم تعادل در اقتصاد کلان شده است که برمحیط کسب وکار تأثیر داشته است. علاوه براین، این مورد به کاهش موقعیت وعملکرد مالی شرکت های رومانیایی منجر شده است که در بدست آوردن منابع لازم برای تأمین مالی فعالیت های خود، با مشکلاتی مواجه شده است.GFC بر اطلاعات مالی گزارش شده توسط شرکت های رومانیایی ثبت شده در بورس اوراق بهادار بخارست(BSE) تأثیر داشته است، که به طور قابل توجهی، منافع همه ی سهامداران به مخاطره افتاده است. هدف از این مقاله، تجزیه وتحلیل و برآورد تأثیر GFC، در مراحل مختلف توسعه، بر اطلاعات مالی گزارش شده توسط شرکت های رومانیایی ثبت شده در BSE می باشد.

در این مطالعه، اطلاعات مالی،توسط ارزش های نسبت مالی خاص مربوط به وضعیت و عملکرد مالی شرکت بیان شده است. برای بدست آوردن نتایج تحقیقات، در این مطالعه مراحل اصلی ظهور GFC در سطح بازار مالی رومانیایی تعیین شده است. پس از آن، براساس نسبت های مالی ارائه شده، تأثیر GFC بر اطلاعات حسابداری گزارش شده توسط شرکت های ثبت شده، آزمایش و برآورد شده است. این پژوهش در مورد شرکت های رومانیایی BSE ثبت شده در طول سالهای ۲۰۰۵ تا۲۰۱۱ انجام شده است. برای تجزیه وتحلیل پیشرفته داده ها از روش آماری، با نرم افزار آماری ۲۰۰۰ SPSS استفاده شده است.

کلید واژه ها: گزارش دهی مالی، اطلاعات مالی، بحران مالی جهانی، نسبت های مالی، بورس اوراق بهادار بخارست.

تمامی حقوق مادی و معنوی ترجمه ها برای پارس ترجمه محفوظ می باشد

تمامی حقوق مادی و معنوی ترجمه ها برای پارس ترجمه محفوظ می باشد