دانلود مقاله انگلیسی رشته اقتصاد ترجمه شده بی ثباتی تقاضای پول و تداوم نرخ واقعی ارز در مدل پولی نرخ ارز USD-JPY

مشخصات محصول
قیمت:19000تومان
دسته بندی:

سال نشر:  ۲۰۱۴

تعداد صفحه انگلیسی:۱۰

تعداد صفحه ترجمه فارسی: ۲۲ صفحه فایل WORD

(دانلود رایگان مقاله انگلیسی) 

کد محصول:h64

عنوان فارسی:

مقاله انگلیسی رشته اقتصاد ترجمه شده بی ثباتی تقاضای پول و تداوم نرخ واقعی ارز در مدل پولی نرخ ارز USD-JPY

عنوان انگلیسی:

Money demand instability and real exchange rate persistence in the monetary model of USD–JPY exchange rate

چکیده فارسی:

این مقاله، یک مدل ترکیبی پولی از نرخ ارزی دلار- ین را پیشنهاد می دهد که در عوامل موثر بر مدل معمولی پولی بلوک های ساختمانی به حساب می آید. به طور خاص، مدل ترکیبی پولی، براساس اختلاط با قیمت های سهام واقعی به منظور افزایش ثبات تقاضای پول و همچنین، افزایش دیفرانسیل بهره وری، هزینه های نسبی دولت و قیمت واقعی نفت برای توضیح تداوم نرخ واقعی ارز، می باشد. با استفاده از داده های سه ماهه در طی یک دوره از تحرک بالای نوسانات و سرمایه بین المللی، نتایج نشان می دهند که مدل ترکیبی، رابطه منسجم بلند مدت را برای توضیح نرخ مبادله دلار- ین که مخالف مدل های پولی متعارف است، ارائه می دهد.

کلمات کلیدی: هم انباشتگی، نرخ ارز، مدل پولی، برون سپاری ضعیف

 ۱- مقدمه

از زمان فروپاشی سیستم نرخ ثابت ارز Bretton Woods در سال ۱۹۷۱، توجه زیادی به سمت یافتن توضیحی معنی دار از نرخ ارز، شده است. طیف گسترده ای از مدل ها، برای درک جنبش در نرخ ارز ارائه شده است که یکی از آنها مدل پولی می باشد.با وجود محتوای نظری دقیق آن از طریق ایجاد ارتباط نرخ اسمی ارز به اصول پولی آن (مثلا، پول، درآمد، و سود بهره)، این نتیجه گیری، شکلی که موفقیت های تجربی را تا به حال محدود کرده است کاهش می دهد. برای مثال، اگرچه مک دونالد و تیلور(۱۹۹۴)  شواهدی از یک رابطه بلند مدت بین اصول پولی و نرخ اسمی ارز را ارائه کرده اند، علائم و مقادیر ضرایب تخمین زده شده، نظریه های پولی مربوطه را پشتیبانی نمی کند.

Greon(2000)  و  Mark and sul(2001)، در میان دیگران نیز برخی از شواهد را در زمینه پانل یافته اند، اما این مورد، تحت فرضیه ناهمگنی بالا در میان مدل های کشور می باشد. به طور مشابه، Wohar ,Rapach(2002)، برخی پشتیبانی ها برای نظریه را با استفاده از سری ها ی زمانی طولانی یافته اند، اما این ها نرخ ارزهای مختلف و رژیم های کلان، با برخی تکامل ها در ترکیب محصولات شاخص قیمت، مربوط می شوند.

تیلور و پیل (۲۰۰۰)، از روش های غیرخطی برای مدل سازی نرخ اسمی ارز و اصول پولی (عرضه نسبی پول و درآمد نسبی) استفاده کرده اند، ولی چنین نتایجی اغلب برای تعداد کمی از مشاهدات، حساس بوده و به عنوان نمونه ای کامل، کمتر محکم می باشد.

Frommel و همکاران (۲۰۰۵)، مدل بهره واقعی دیفرانسیل(RID) فرانکل (۱۹۷۹) را با استفاده از روش تغییر مارکوف، برآورد کرده اند. با این حال، این مدل تنها مربوط به یک رژیم نشان داده شده است. علاوه براین، شکست تجربی این مدل، به طور خاص در مورد نرخ مبادله ین ژاپن و دلار آمریکا یافت شده است. تکامل این مبادله ارز، در طول سال های اخیر، با هیچ اجماعی بر عواملی که به سمت پویایی می روند، مورد بحث قرار نگرفته است.

به عنوان مثال، Pittis , Caporale (2001)، قادر به یافتن رابطه پایداری براساس یک مدل پولی از این مبادله ارزی نبوده اند. Moore , Chinn(2011) نیز موفق به یافتن رابطه بلند مدت بین نرخ ارز دلار و ین و اصول پولی آن (پول، تفاوت تولید صنعتی و نرخ بهره)نشده اند، حتی زمانی که آنها شامل جریان سفارشی تجمعی مخالف نرخ دلار- یورو بوده اند. در مقابل، مک دونالد  ناگایاسو (۱۹۹۸) تنها دریافتند که نسخه ساده شده ی مدل RID فرانکل(۱۹۷۹)، که از توابع تقاضای پول حذف شده بود، برای دوره Q3:1994-Q3 :1975، برای نرخ ارز ین- دلار استفاده شده است.

قابل ذکر است، در این مقاله، Obstfeld (2009) نظر می دهد که “عوامل موثر بر حرکت های کوتاه و یا حتی بلند مدت، با توجه به توسعه اقتصاد کلان ژاپن، مبهم باقی می ماند.” یک توضیح احتمالی برای شکست تجربی مدل پولی نرخ دلار- ین، شاید شکست بلوک های ساختمان های زمینه آن باشد، که تقاضای با ثبات پول و برابری قدرت خرید می باشد. در واقع، هندری و اریکسون(۱۹۹۱) نشان داده اند که معادله تقاضای پول برای ایالات متحده پایدار نبوده است. در حالی که، فریدمن(۱۹۹۸) و مک کورناک (۱۹۹۱)، نیاز به قیمت های واقعی سهام را برای ایجاد ثبات در معادلات تقاضای پول با استفاده از داده ها، به ترتیب از ایالات متحده و ژاپن، تأیید کرده اند.

به عبارت دیگر، سانرو و تیلور(۲۰۰۲)، پشتیبانی کمی برای ایده های مرسوم PPP به وسیله بررسی طیف وسیعی از مطالعات تجربی یافته اند. این مورد، به خوبی با یافته های کلاسیک بالاسا (۱۹۶۴) و ساموئلسون (۱۹۶۴) مرتبط می شود که نشان می دهد، انحراف مداوم از PPP، از تفاوت بهره وری بوجود می آید.  Chinn(1997و۲۰۰۰) و وانگ و دون(۲۰۰۳) در میان دیگران نشان داده اند که نوسانات نرخ ارز اسمی و واقعی دلار در برابر ین، به دلیل تأثیر تفاوت در بهره وری و هزینه های دولت همراه با قیمت واقعی نفت می باشد.

تمامی حقوق مادی و معنوی ترجمه ها برای پارس ترجمه محفوظ می باشد

تمامی حقوق مادی و معنوی ترجمه ها برای پارس ترجمه محفوظ می باشد