مقاله ترجمه شده : استراتژی های بازاریابی آنلاین

سال نشر: ۲۰۱۸

تعداد صفحه انگلیسی:  ۲

تعداد صفحه ی ترجمه فارسی: ۶ صفحه WORD

دانلود رایگان مقاله انگلیسی

کد محصول: M718

عنوان فارسی:

مقاله ترجمه شده ۲۰۱۸ :  استراتژی های بازاریابی آنلاین

عنوان انگلیسی:

Online marketing strategies

بخشی از ترجمه

پیش زمینه

با هرگونه استراتژی یا برنامه بازاریابی برخط (آنلاین) , دندانپزشک باید برای فهم مبانی مالکیت وب سایت و استراتژی های موتور جستجو تلاش و کوشش کند. اگر دندانپزشک قادر به پاسخگویی به چندین سوال معدود پایه ای درباره هک کردن , دایرکتوری های برخط (فهرست ها/کتاب های راهنما) و نتایج پیگیری (ردگیری) تلاش های بازاریابی باشند , او از تمرین برای حضور در بازاریابی برخط  ایمن تر و مطمئن تر خواهد بود.

هک کردن

وب سایت جزیی دینامیک (پویا) از دفتر حضوری بازاریابی برخط (آنلاین) می باشد. برای محافظت آن از هک شدن , کامل نمودن معاینه عمومی سریع در هر سه ماه مهم می باشد. در میان سوالات قابل پرسش این است که اخیرا پشتیبانی از سایت گرفته شده , آیا پلاگین ها و دیگر افزونه ها ایمن هستند ,  آیا پر کردن فرم (برگه) بروی سایت کار کند و یا اگر مردم اقدام به دریافت پیام ها و پست های الکترونیک از سایتی که واقعا آن را انجام می دهند کنند , اگر شماره تماس سایت کار کند , و اگر اطلاعات ورود به سیستم به پروتوکل انتقال فایل  (FTP) , سیستم پشتی (باطنی) اجرایی وب سایت , پلتفرم میزبان در دسترس باشند.

دایرکتوری های برخط (فهرست ها/کتاب های راهنما)

وب سایت شروع خوبی است , اما سایت باید بوسیله راه اندازی نمایه های صحیح بروی سایت همچون  Yelp و  GOOGLE LOCAL و BING PLACES و SURPERCHARGES  و MANTA  مشروع گردد. این مقوله به بیشینه نمودن دستیابی به وب سایت کمک می کند. سودمندی های معین و مشخص عبارتند از:

  1. آدرس یا ساعت هایی برای تمرین را می توان بوسیله جستجوگرها , اجتناب از بین رفتن کسب و کار تجاری بررسی و تایید نمود.
  2. موتورهای جستجو از این چنین فهرست نویسی هایی بعنوان “سیگنال های اعتماد” استفاده می کنند که سایت در وضعیت خوبی می باشد. آنها حاوی لینک هایی هستند که به وب سایت بر می گرداند و لینک های برگشتی مهم , ضروری و حیاتی هستند.
  3. فهرست نویسی دیواری محافظتی در هنگامی که شخصی سایتی را جستجو می کند می سازد. اگر با استفاده از موتورهای جستجو صورت بگیرند , جستجوگر باید نتایجی که تحت کنترل مالک وب سایت می باشد را ببیند.

تمامی حقوق مادی و معنوی ترجمه ها برای پارس ترجمه محفوظ می باشد

تمامی حقوق مادی و معنوی ترجمه ها برای پارس ترجمه محفوظ می باشد