مقاله انگلیسی مدیریت ترجمه شده : مدیریت فناوری به عنوان یک ابزار استراتژی خلاقانه ی آموزشی و مدیریت شناختی

مشخصات محصول
قیمت:18000تومان
دسته بندی:

سال نشر: ۲۰۱۵

تعداد صفحه انگلیسی:  ۴

تعداد صفحه ترجمه فارسی:  ۱۱  صفحه word

(دانلود رایگان مقاله انگلیسی )

کد محصول: M613

عنوان فارسی:

مقاله انگلیسی مدیریت ترجمه شده :  مدیریت فناوری به عنوان یک ابزار استراتژی خلاقانه ی آموزشی و مدیریت شناختی

عنوان انگلیسی:

Technology Management as a tool of innovative strategy of education and cognitive management

چکیده فارسی:

این مقاله، با توصیف راهبردهای شناختی در چرخه ی فن آوری ششم و هفتم، استفاده از مدیریت فناوری در آموزش خلاقانه ی پیشرفته ی کارکنان را برای توسعه ی علمی، فن آوری، اقتصادی و اجتماعی موثر کشورها، بررسی می نماید. رویکرد ایجاد صلاحیت در آرایش جدید چرخه ی فن آوری ششم، نیاز به کنترل فرآیند شناختی ، روش ایجاد تحصیلات گسترده از اطلاعات مربوط به موضوع دانش دارد. فن آوری شناختی چرخه ی فن آوری ششم به فرآیندهای شناختی محض گرایش داشته و متعلق به حوزه ی روانشناسی، تعلیم و تربیت و دانش است، در حالی که فن آوری های اجتماعی-انسان دوستانه به فرد، عمل، جامعه، اخلاقیات، معنویات، ارزش ها و فرهنگ مربوط می باشند. این در هفتمین روش محیط ذهنیتی، فرهنگ ذهنیتی، محیط مخصوصاً سازمان یافته و بازتابی-فعال، ظاهر شده، و اشکال جدید زندگی را در این سیاره به وجود آورده است. سنت های تاریخی فرهنگ و ذهنیت روسیه دلایلی می دهند که این کشور یکی از نخستین کشورهایی باشد که در تلاش برای رسیدن به چرخه ی هفتم فن آوری است.

کلید واژه ها: چرخه ی فن آوری، مدیریت فن آوری، فن آوری های شناختی، فن آوری های علمی و اجتماعی –انسان دوستانه، ذهنیتی محیط یادگیری بازتابی.

۱٫مقدمه

  1. این مقاله، استفاده از مدیریت فناوری برای آموزش پیشرفته ی کارکنان خلاق را، برای توسعه ی علمی و فناوری، اقتصادی و اجتماعی موثر دولت اثبات نموده است. این به خوبی مشخص شده است که فرایند ورود تعدادی از کشورهای توسعه یافته ی جهان، به عنوان یک قاعده، در فاز رشد چرخه ی فن آوری بعدی، تکمیل شده است. چرخه ی فن آوری، تعدادی از صنایع فن آوری یکپارچه هستند. در طول دو قرن ، از سال ۱۷۷۰، اقتصادهای کشورهای پیشرو، پنج چرخه ی فن آوری را سپری کرده اند. با توجه به نظریه ی اقتصاددان روسی ، نیکلای کوندراتیف، پیشرفت های علمی و فن آوری، دوره ای و با طول چرخه ی حدوداً ۵۰ ساله است. طول عمر یک چرخه ی فن آوری شامل چهار مرحله است: رکود ، احیا ، رونق و رکود (سیریامکین، ۲۰۱۲). این برای یک کشور مهم است که در فاز رونق چرخه ی فن آوری باشد.

در روسیه، حدود ۱۰% تولید را می توان به چرخه ی پنجم و نوظهور ششم فن آوری مرتبط دانست. گذر به یک چرخه ی جدید فن آوری، به وسیله ی یک انقلاب فن آوری منظم فراهم شده، و اثربخشی صنایع اصلی اقتصاد را افزایش می دهد. در حال حاضر روسیه در فرایند بازیابی صنعتی قرار دارد.

تمامی حقوق مادی و معنوی ترجمه ها برای پارس ترجمه محفوظ می باشد

تمامی حقوق مادی و معنوی ترجمه ها برای پارس ترجمه محفوظ می باشد