مقاله ترجمه شده چگونه تبلیغات شخصی سازی شده بر ارزش ویژه برندهای تبلیغ شده در فیس بوک تأثیر می گذارد

مشخصات محصول
قیمت:47000تومان
دسته بندی:

سال نشر: ۲۰۲۰

نوع نگارش مقاله: علمی پژوهشی (Research articles)

تعداد صفحه انگلیسی:  ۱۵ صفحه PDF

تعداد صفحه ترجمه فارسی:   ۴۷ صفحه WORD

دانلود رایگان مقاله انگلیسی

کد محصول: M1104

نام ناشر (پایگاه داده): الزویر

نام مجله:   Journal of Business Research

عنوان کامل فارسی:

مقاله انگلیسی ترجمه شده ۲۰۲۰ :  چگونه تبلیغات شخصی سازی شده بر ارزش ویژه برندهای تبلیغ شده در فیس بوک تأثیر می گذارد؟ مکانیزم میانجی گری

عنوان کامل انگلیسی:

How personalized advertising affects equity of brands advertised on Facebook? A mediation mechanism

چکیده فارسی:

این تحقیق یک مدل مفهومی را برای برررسی این موضوع که چگونه تبلیغات شخصی سازی شده یک برند در فیس بوک ، ادراک مصرف کننده در مورد برند و رفتارهای مطلوب متعاقب آن را تقویت می کند،  ارائه می کند. نتایج حاصل از دو مطالعه نشان می دهد که شخصی سازی درک شده یک عامل پیش بینی کننده قدرتمند برای ارزش ویژه برند می باشد. به طور خاص ، این تحقیق نشان می دهد که شخصی سازی درک شده بر هویت برند مصرف کننده (CBI) و ارتباط شخصی با برند تأثیر مثبت می گذارد ، که به نوبه خود ارزش ویژه برند و قصد استفاده از برند (BUI) را افزایش می دهد. علاوه بر این ، اثر شخصی سازی درک شده را هم با مقیاس های اندازه گیری و هم با ایجاد تغییر در این ساختار نشان می دهد.

واژه های کلیدی: تبلیغات شخصی ، شخصی سازی درک شده ، فیس بوک ، ارزش ویژه برند ، رگرسیون PLS-SEM

Abstract

This research proposes and tests a conceptual model to address how perceived personalization of a brand’s ad seen on Facebook enhances consumer perception about the brand and subsequent favorable behaviors. Results from two studies indicate that perceived personalization is an antecedent factor of stronger brand equity. Specifically, this research reveals that perceived personalization positively influences consumer brand identification (CBI) and self–brand connection, which in turn enhances brand equity and brand usage intention (BUI). Furthermore, it demonstrates the effect of perceived personalization by both measuring and manipulating this construct.

Keywords: Personalized advertising, Perceived personalization, Facebook, Brand equity, PLS-SEM regression

تمامی حقوق مادی و معنوی ترجمه ها برای پارس ترجمه محفوظ می باشد

تمامی حقوق مادی و معنوی ترجمه ها برای پارس ترجمه محفوظ می باشد