مقاله انگلیسی مدیریت ترجمه شده : مدیریت عملکرد بعنوان فرایندی از توسعه نوآوری در صنعت نرم افزار

مشخصات محصول
قیمت:21000تومان
دسته بندی:

سال نشر: ۲۰۱۵

تعداد صفحه انگلیسی:  ۷

تعداد صفحه ترجمه فارسی: ۱۴   صفحه word

(دانلود رایگان مقاله انگلیسی )

کد محصول: M610

عنوان فارسی:

مقاله انگلیسی مدیریت ترجمه شده : مدیریت عملکرد بعنوان فرایندی از توسعه نوآوری در صنعت نرم افزار

عنوان انگلیسی:

Performance management as a process of promoting innovation in software industry

چکیده فارسی:

هدف این مطالعه، معرفی مدیریت عملکرد بعنوان فرایندی از ترویج نوآوری در صنعت نرم­افزار است. هدف، تحلیل این امر است که چگونه یک شرکت نرم­افزاری می­تواند استراتژی نوآوری­اش را با بکار گرفتن روش­های موثر مدیریت عملکرد، پیش ببرد. به این دلیل، اصول کلیدی مدیریت نوآوری و عملکرد بطور کامل مورد بررسی قرار گرفته­اند. از یک سو مدیریت عملکرد، با هدایت کارمندان در یک چارچوب مقبول از اهداف برنامه­ریزی شده به دنبال دستیابی به اهداف مالی و عملیاتی بهینه یک سازمان است. از سوی دیگر مدیریت عملکرد، فرایند و هدف را آنگونه مهیا می­سازد که شرکت برنامه­های کاربردی و ایده­های جدیدی را توسعه دهد. تطبیق این دو زمینه، طرح کلی را برای ایجاد محصولات و خدمات جدید تعریف می­کند و به شرکت کمک می­کند تا در رقابت، متمایز باشد. علاوه بر این، این تحلیل با یک سناریوی موردی واقعی از یک شرکت نرم­افزاری غنی گردیده است که در بازار جهانی فعالیت می­کند و نوآوری را هدف گرفته است. در نهایت در این مطالعه، مشخص شده است که ترکیب مدیریت عملکرد و نوآوری نقش مثبتی را در ارتقاء اهداف یک شرکت نرم­افزاری ایفا می­کند.

کلمات کلیدی: مدیریت عملکرد؛ مدیریت نوآوری؛ صنعت نرم ­افزار.

  1. صنعت نرم­افزار

صنعت نرم­افزار که بیش از پنجاه سال قدمت دارد، بشکلی تدریجی و ثابت شروع به رشد کرد. هر چه این صنعت بیشتر رشد کرد، تجارت در تلاش برای حرکت رو به جلو و روبرو شدن با آینده­ی چالشی، بیشتر به دنبال این بود که راه­حل­های جدید را کضشف کند و تلاش کند تا آسیب­پذیری­هایش را برطرف کند. محیط دائما در حال رشد، تجارت را مجبور می­کند تا با نرخ سریع تغییر تکنولوژی و رقابت فزاینده روبرو شود. امروزه نوآوری تبدیل به یک الزام شده است و موسسه را برای رشد در آینده آماده می­کند.

این بخش با دنبال کردن مسیر رشد، نیازمند آن است که نه تنها در ایده­های جدید فنی و فنون پیشرفته، بلکه در طرح­های سازمانی جدید و روش­های مدیریت جدید سرمایه­گذاری کند (کوتسیکوس و منتزاس، ۲۰۱۱؛ تریولاس، ۲۰۱۲). بنابراین تجارت به دنبال راه­هایی برای افزایش سود حاصل از مالکیت حق انحصاری و موازی با روش­هایی که فرایندهای درونی را شتاب خواهند داد و رویای آنها را به واقعیت تبدیل می­کنند، هستند.

این تحلیل قصد دارد لزوم نوآوری را توضیح دهد و تشریح کند که چگونه یک شرکت ممکن است از مدیریت عملکرد و شیوه­های نوآوری سود ببرد. این بررسی با تحقیقی کامل از طریق یک مطالعه موردی از بخش R&D یک شرکت شبکه­های ارتباطاتی که در حال حاضر در میان پانزده شرکت برتر در ارائه نرم­افزار است، بررسی می­کند که چگونه مدیریت عملکرد می­تواند به محرک­های نوآوری در یک شرکت نرم­افزاری کمک کند و آنها را تقویت کند (ساکاس، ولاکوس، ناسیپولوس، ۲۰۱۴؛ ناسیپولوس، ساکاس، ولاکوس، ۲۰۱۴).

تمامی حقوق مادی و معنوی ترجمه ها برای پارس ترجمه محفوظ می باشد

تمامی حقوق مادی و معنوی ترجمه ها برای پارس ترجمه محفوظ می باشد