مقاله انگلیسی مدیریت ترجمه شده : نقطه اشتراک کارآفرینی و مدیریت استراتژیک: کارآفرینی استراتژیک

مشخصات محصول
قیمت:10000تومان
دسته بندی:

سال نشر: ۲۰۱۵

تعداد صفحه انگلیسی:  ۷

تعداد صفحه ترجمه فارسی: ۱۱   صفحه word

(دانلود رایگان مقاله انگلیسی )

کد محصول:M527

عنوان فارسی:

مقاله انگلیسی مدیریت ترجمه شده :  نقطه اشتراک کارآفرینی و مدیریت استراتژیک: کارآفرینی استراتژیک

عنوان انگلیسی:

The Intersection of Entrepreneurship and Strategic Management: Strategic Entrepreneurship

چکیده فارسی:

کارآفرینی استراتژیک، بر اساس ادغام کارآفرینی و مدیریت استراتژیک است. کارآفرینی استراتژیک یک رویکرد جدید در ادبیات مدیریت است. علاوه بر این، دنیای کسب و کار امروزی مستلزم یک جهت گیری به سوی کارآفرینی استراتژیک است. کارآفرینی استراتژیک یک ضرورت لازم برای شرکت ها جهت حداکثرسازی ثروت می باشد. در این مطالعه، کارآفرینی استراتژیک که نقطه اشتراک کارآفرینی و مدیریت استراتژیک می باشد، مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته است.

واژه های کلیدی: کارآفرینی، استراتژی، مدیریت استراتژیک، کارآفرینی استراتژیک

۱٫مقدمه

اهمیت کارآفرینی که مبدل به یک موضوع محبوب شده است، روز به روز در حال افزایش است. نه تنها کارآفرینی به یک محرک توسعه مبدل شده است، بلکه استراتژی و تفکر استراتژیک به ویژه در شرکت ها به یک امر بسیار مهم مبدل شده است. کارآفرینی استراتژیک یک ضرورت لازم برای شرکت ها جهت حداکثرسازی ثروت و ایجاد مزیت رقابتی می باشد. در این معنا، مفهوم کارآفرینی استراتژیک که نقطه اشتراک کارآفرینی و مدیریت استراتژیک می باشد، به عنوان یک رویکرد جدید در ادبیات مدیریت ظاهر شده است. در این مطالعه، کارآفرینی استراتژیک مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته و اهمیت آن برای شرکت ها بحث شده است.

۲٫کارآفرینی

مفهوم کارآفرینی برگرفته شده از “عملی به عنوان یک کارآفرین” می باشد که از یک کلمه فرانسوی اتخاذ شده است و معنای آن، “برآوردن نیازها و خواسته ها از طریق شروع یک نوآوری و کار” می باشد. مفهوم کارآفرین، ریشه در زبان لاتین دارد. با توجه به پیشنه تاریخی آن، مفهوم کارآفرین اول به کسانی اشاره داشته است که عهده دار هدایت سفرهای نظامی طولانی بوده اند و در اصطلاحات نظامی قرن هفدهم فرانسه استفاده می شده است. با این حال، این واژه اولین بار توسط اقتصاددان فرانسوی – ریچارد کانتیلون-  در آغاز قرن هیجدهم مورد استفاده قرار گرفت و آن را اینگونه تعریف می کند: ” کسی که اقدام به خرید و تولید ورودی های محصولات و خدمات به منظور فروش در هزینه هایی که هنوز مشخص نشده است می کند”.

تمامی حقوق مادی و معنوی ترجمه ها برای پارس ترجمه محفوظ می باشد

تمامی حقوق مادی و معنوی ترجمه ها برای پارس ترجمه محفوظ می باشد