مقاله ترجمه شده :  تاثیر پیشنهادات هیأت استانداردهای حسابداری دولتی بر روی ارائه گزارش های بازنشستگی محلی و ایالتی

مشخصات محصول
قیمت:17000تومان
دسته بندی:

سال نشر: ۲۰۱۲

تعداد صفحه انگلیسی:  ۲۲

تعداد صفحه ترجمه فارسی:  ۱۴  صفحه word

دانلود رایگان مقاله انگلیسی

کد محصول:  H318

عنوان فارسی:

مقاله ترجمه شده :  تاثیر پیشنهادات هیأت استانداردهای حسابداری دولتی بر روی ارائه گزارشهای بازنشستگی محلی و ایالتی

عنوان انگلیسی:

How Would Gasb Proposals Affect State And Local Pension Reporting?

مقدمه:

مسئولان ایالتی و محلی بر اساس استانداردهای مصوب هیأت استانداردهای حسابداری دولتی ، گزارش بازنشستگی را در صورت های مالی خود ارائه می دهند. بر اساس این استانداردها، به طور کلی برنامه های ایالتی و محلی، مدلی آماری را دنبال می کنند و بدهی های خود را از طریق بازده بلند مدت بر روی دارایی های نگهداری شده در صندوق بازنشستگی، حدود ۸ درصد کاهش می دهند. اغلب اقتصاددانان بر این عقیده هستند که نرخ تنزیل می بایست بیانگر ریسک مرتبط با بدهی ها باشد، و با توجه به اینکه اکثر قوانین ایالتی منافع را تضمین می کنند، عامل مناسب تنزیل به نرخ بدون ریسک نزدیکتر است. نکته قابل توجه این نیست که بدهی ها باید بیشتر و یا کمتر باشد، بلکه این است که نرخ تنزیل باید ماهیت بدهی ها را نشان دهد؛ مشخصه های دارایی ها که بدهی را به تعویق می اندازند، بی معنا هستند.

در سال ۲۰۰۶، هیأت استانداردهای حسابداری دولتی در زمینه بررسی استاندارهای حسابداری مربوط به حقوق های بازنشستگی و پیشنهاد تغییرات لازم، پروژه ای را آغاز کرده است. فهرست طرح های حاصل جهت اظهار نظر عمومی در سال ۲۰۱۱ در دو پیش نویس منتشر شد که شامل مجموعه از اصلاحاتی مربوط به تقریبا تمامی جوانب حسابداری حقوق بازنشستگی می شود. با این حال، سه طرح عمده به ارزیابی دارایی ها و بدهی ها برای اندازه گیری نسبت های           سرمایه گذاری شده ای مربوط است که گزارش شده اند. اول اینکه، تغییرات موجود در ارزش منصفانه دارایی های طرح نمی تواند طولانی تر از دوره ای سه تا پنج سال هموار سازد، بلکه در عوض می تواند بی درنگ به اندازه گیری دارایی های طرح بپردازد. در درجه دوم، سود های پیش بینی شده پرداختی را می توان از طریق نرخ مرکب کاهش داد که بازده   مورد انتظاری را برای بخشی از بدهی ها نشان می دهد. در مورد این بدهی ها پیش بینی می شود که دارایی های طرح و بازده عالی اوراق قرضه شهرداری‌ها، بخشی را پوشش می دهند که دیگر منابع آن را تحت پوشش قرار می دهند. سوم اینکه، نرمال سنی ثبت وقایع مالی/ سطح درصدی حقوق و دستمزد، تنها روش تخصیص مورد استفاده در اهداف گزارش دهی خواهد بود.

با توجه به این موضوع که به نظر می رسد، طرح های پیشنهادی هیأت استانداردهای حسابداری دولتی خیلی زود به استانداردهای نهایی تبدیل می شوند، این مقاله در پی آن است که تغییرات موجود در حسابداری چگونه نسبت های سرمایه گذاری شده طرح های محلی و ایالتی را تغییر می دهد. بخش اول به این موضوع می پردازد که در حال حاضر برنامه ها چگونه دارایی های برنامه و تعهدات کارفرمایان را ارزش گذاری می کند و اینکه چگونه طرح های پیشنهادی هیأت استانداردهای حسابداری دولتی را تشریح می کند. بخش دوم مجموع نسبتهای سرمایه گذاری شده متعلق به ۱۲۶ برنامه در « پایگاه داده برنامه های عمومی » را نشان می دهد. بخش سوم برخی مفاهیم طرح های پیشنهادی هیأت استانداردهای حسابداری دولتی را مورد بحث قرار می دهد.  بخش نتیجه گیری بدین شرح است که کارفرمایان و مدیران برنامه می بایست آمادگی لازم را برای نسبت های سرمایه گذاری شده ای کسب کرده باشند که در صورت های مالی آنها گزارش شده است تا با اعمال قوانین جدید، این نسبت ها را به شدت کاهش دهند. اما تغییرات حسابداری نمی تواند اصول اساسی را تغییر دهد: بدهکاری هزار دلاری به معلم بازنشسته در طی ده سال با اعمال استانداردهای کنونی، به صورت هزار دلار بدهکاری در طی ده سال بر مبنای استانداردهای جدید باقی می ماند. در نتیجه سیاستگذاران نباید اجازه دهند تا ارقام جدید آنها را از مسیر معقولانه اصلاحات، گمراه کند.

تمامی حقوق مادی و معنوی ترجمه ها برای پارس ترجمه محفوظ می باشد

تمامی حقوق مادی و معنوی ترجمه ها برای پارس ترجمه محفوظ می باشد