مقاله انگلیسی مدیریت و حسابداری با ترجمه آزادسازی محدودیت ها:حل مشکلات تامین مالی صادرات در مواقع سخت

مشخصات محصول
قیمت:18000تومان
دسته بندی: ,

سال نشر: ۲۰۱۲

تعداد صفحه انگلیسی:۱۰

تعداد صفحه ترجمه فارسی:۱۶ صفحه فایل WORD

(دانلود رایگان مقاله انگلیسی) 

کد محصول:h75

عنوان فارسی:

مقاله انگلیسی مدیریت مالی و حسابداری با ترجمه فارسی آزادسازی محدودیت ها : حل مشکلات تامین مالی صادرات در مواقع سخت

عنوان انگلیسی:

Release the constraints: Solving the problems of export financing in troublesome times

چکیده فارسی:

رشد صادرات توسط دولت به عنوان یک کلید اقتصادی دیده می شود . در ایالات متحده دولت اوباما متعهد شد که دو برابر صادرات را تا سال ۲۰۱۵ برای بدست آوردن میزان بیشتر صادرات به عنوان موتور رشد انجام دهد . ما نگاهی به وام های اعطایی به صادرات به جهت درک تغییرات مشی در اعطای وام صادرات و همچنین اولویت بندی ارزیابی صادر کنندگان نگاهی داشتیم . یافته حاصل از یک مطالعه نشان می دهد وام دهندگان به صادرات در فهرست ارجاع از بانک برای صادرات و واردات از ایالات متحده نشان می دهد که تغییر در ساختار صنعت مالی در طی دو دهه گذشته همراه با رکورد اقتصادی و سیاسی بوده که در هر دو توانایی صادرات به منظور کمک به بازیابی اقتصادی مانع داشته است علاوه بر این یافته ها نشان می دهد که سیاست های وام دهنده ها در حال حاضر تمرکز و بازگشت کوتاه مدت را تشویق کرده و از موقعیت استراتژیک بلند مدت صادر کننده در بازار رغبتی نشان نمی دهد . تنظیمات وام دهنده علاوه بر افزایش مقررات بخش مالی سیاست های دولت باعث قرار دادن محدودیت های قابل توجهی در بهبود اقتصادی دارد . بنابراین ما برای وام دهنده روشهایی و تغییر سیاست های دولتی که می تواند صنعت را از تماس با این محدودیت ها آزاد کند و موتور صادرات را برای بهبود اقتصادی از این بندها باز کرده را بررسی می کنیم .

کلید واژه ها : صادرات ، تامین های صادرات ، سیاست وام دهنده ، سیاست صادرات ، سیاست های تجاری

۱- صادرات به عنوان یک پایه مهم بهبود اقتصادی :

محیط کسب و کار جهانی به طور چشمگیری تغییر کرده است .توما ۲۰ سال پس از شکست مفهوم جامعه کمونیستی در اتحاد مجاهیر شوروی پذیرش کمی فرد بر جامعه ترجیح داده شد و در سراسر جهان کاهش یافت این انکار آشکار در هزاره جدید به عنوان سازمان ملل مبارزه با از دست دادن شغل ، کاهش بدی ها ، رکورد اقتصادی رخ داده است . پس از بحران اقتصادی اولویت مهار جهانی در حال بالانس مجدد به عنوان مثال دولت های سرکار برای ایجاد یک موقعیت اساسی در کسب و کار اقداماتی را انجام می دهند .

بازیگران بین المللی کسب و کار نگرانی های خود را به طور فزاینده ای به مجموعه ای از قوانین و اهداف موجود اعلام می دارند . سیاست ، امنیت ، مذهب ، خود شکوفایی و بهداشت و آگاهی از محیط تنها برخی از جنبه ها ی جامعه هستند که احتمال به کسب و کار پس از بحران اقتصادی کمک خواهند کرد در مقیاس جهانی دولت ها در حال سازماندهی مقررات جدید در صنعت با محدودیت های عملیاتی دقیقتر و نظارت بر مسیرهای جذب سرمایه را به دقت رصد می کنند . برخی از مفاهیم کلیدی سنتی مانند خطر ، رقابت ، سود و مالکیت خصوصی در حال حاضر موضوع را به ارزیابی مجدد و تجدید نظر کشانده است .

این زمینه که تقریبا تمام کشورهای در حال کار برای بدست آوردن یا پس گرفتن جای پای قوی خود در بازارهای جهانی را باید افزایش قدرت اقتصادی خود را با برگرداندن شهروندان بر سر کار دوباره در دست بگیرند این کار دوباره صادرات را زنده می کند .

صادرات توسط دولت ها در سراسر جهان به عنوان یک استراتژی مرکزی برای رونق اقتصادی در چشم انداز دید جهانی مورد حمایت قرار می گیرد . تمرکز بر صادرات به عنوان یک موتور رشد اقتصادی تقریبا در هر شهری حتی در کشورهای با تقاضای داخلی زیاد از جمله ایالات متحده باید این فرایند را انجام دهد این تمرکز تعجب آور نیست .

دولت های ملی کشف کردند که محدوده بین المللی فعالیت صادراتی درآمد زیادی را جهت رفاه شهروندان به وجود می آورد . اگر چه ارزش صادرات باید بالا باشد دولت ها نمایش بزرگی از واردات را نیز دارند با نگاه به از دو ورودی حسابداری صادرات از یک کشور بر واردات کشور دیگر منجر می شود .

تمامی حقوق مادی و معنوی ترجمه ها برای پارس ترجمه محفوظ می باشد

تمامی حقوق مادی و معنوی ترجمه ها برای پارس ترجمه محفوظ می باشد