دانلود مقاله انگلیسی ترجمه شده رشته حسابداری: نقش حسابرسی داخلی در مورد اداره شرکت و بحران کنونی

مشخصات محصول
قیمت:18000تومان
دسته بندی:

سال نشر: ۲۰۱۴

تعداد صفحه انگلیسی

تعداد صفحه ترجمه فارسی:۶ صفحه فایل WORD

(دانلود رایگان مقاله انگلیسی) 

کد محصول:H65

عنوان فارسی:

مقاله انگلیسی ترجمه شده رشته حسابداری: نقش حسابرسی داخلی در مورد اداره شرکت و بحران کنونی

عنوان انگلیسی:

The Role of Internal Audit regarding the Corporate Governance and the Current Crisis

چکیده فارسی:

ممیزی داخلی باید تبدیل به یک ستون حمایتی در اداره امور شرکت ها شود و، به طور کلی، در هر مدیریتی، و همچنین به عنوان ابزاری برای شناسایی خطراتی که اشخاص ممکن است به هنگام انجام فعالیت های خود با آشفتگی های زیست محیطی با آن مواجه شوند. از سوی دیگر، فعالیت های انجام شده بسیار متعدد و متنوع هستند و گسترش آنها اغلب پلی برای محیط های اساسی نهادها از کشورهای مبدا به صورت جامع است.

کلمات کلیدی:اداره، ممیزی، کنترل، بازده، مقررات

  1. ۱. مقدمه

در سطح اتحادیه اروپا، ضروری است که یک رویکرد یکنواخت و منسجم داشته باشیم تا به طور موثر درمان نقاط ضعف مربوط به اداره شرکت انجام گردد. قوانین متفاوتی توسط کشورهای عضو اتخاذ شده که ممکن است منجر به نیاز به آربیتراژ تنظیمی داشته باشد، که می تواند بازار داخلی را تضعیف کند و یا موانع جدید در عملکرد مناسب بعدی ایجاد کند.

نقش حسابرسی داخلی در مورد اداره شرکت و بحران کنونی نیاز برای توصیه های خاصی مربوط به برخی از اقدامات دارد که باید در هر دو هدف ترسیم چارچوب اداره شرکت و اجتناب از ریسک بیش از حد در این راه انجام گیرد (Balaceanu، ۲۰۱۲):

  • افزایش بهره وری مربوط به نظارت بر ریسک بر عهده شوراها.
  • بهبود وضعیت اداره ریسک و اطمینان از نظارت کارآمد ارائه شده توسط سرپرست اداره ریسک.

تغییرات اخیر در مفهوم اداره شرکت ها در ایالات متحده آمریکا، کانادا و بریتانیا برای بهبود نقش حسابرسی کمیته تلاش می کند.

در ارتباطات آنان از ۴ مارس ۲۰۰۹، کمیسیون اروپا اعلام کرد که شیوه ها و قواعد اداره شرکت در موسسات مالی
بین المللی بررسی خواهد شد، در چارچوب بحران مالی، و در صورت اقتضاء، توصیه و یا اقدامات قانونی ارائه شده است.

در ژوئن ۲۰۱۰، کمیسیون مقاله سبز را در اداره امور شرکت ها در موسسات مالی و سیاست های پاداش منتشر نمود، اتصال یک سند کار که مکانیسم های اداره شرکت و زیرساخت در بخش خدمات مالی، به ریسک پذیری کمک کرده و بحران های مالی را برجسته نموده است.

شخصیت های غیر متصل از اکثریت اصول اداره شرکتی به عدم تطابق با اصول موسسات اعتباری کمک کرده، اجرای آنها عمدتا بر عهده مقررات آنان و نظارت خارجی سهامداران است. کمبودها که در طول بحران غالب بوده اند نشان داده اند که این مکانیسم به درستی در عمل کار نمی کند. به طور خاص، در نبود یک چارچوب مشخص از اداره شرکت ها و نقش نظارتی تعریف شده خوب، مقامات نظارتی نمی توانند نظارت و یا کنترل بر اجرای استانداردهای اداره شرکت توسط موسسات اعتباری داشته باشند.

OECD به تازگی در چشم انداز اقتصادی اظهار نظر داشته است، که “بحران در منطقه یورو در معرض خطر کلیدی برای اقتصاد جهانی است.”

در ارتباطات آنان در ۹ دسامبر ۲۰۱۰، کمیسیون اروپا اعلام کرد که در نظر دارد اقدامات قانونی در سطح اتحادیه اروپا برای بستن و تقویت تحریم در زمینه امور مالی داشته باشد. در سطح اقتصاد کلان، یک سیستم قوی اداره ریسک می تواند به جلوگیری از هر گونه بحران جدید کمک کند.

برای برجسته کردن بهتر نتایج حاصل از تجزیه و تحلیل مقایسه ای از کدهای حاکمیت شرکتی و درجه توسعه آن در برخی از اتحادیه های اروپایی کشورهای عضو، ما باید به بررسی دقیق تر جدول ۱٫۱ بپردازیم.

تمامی حقوق مادی و معنوی ترجمه ها برای پارس ترجمه محفوظ می باشد

تمامی حقوق مادی و معنوی ترجمه ها برای پارس ترجمه محفوظ می باشد