مقاله انگلیسی ترجمه شده نام تجاری در دست: یک تحقیق متقابل در بازار از پذیرش بازاریابی تلفن همراه توسط مصرف کننده

مشخصات محصول
قیمت:11000تومان
دسته بندی:

سال نشر: ۲۰۱۲

تعداد صفحه انگلیسی

تعداد صفحه ترجمه فارسی: ۱۹  صفحه word

دانلود رایگان مقاله انگلیسی 

کد محصول:M348

عنوان فارسی:

مقاله انگلیسی ترجمه شده نام تجاری در دست: یک تحقیق متقابل در بازار از پذیرش بازاریابی تلفن همراه توسط مصرف کننده

عنوان انگلیسی:

Brand in the hand: A cross-market investigation of consumer acceptance of mobile marketing

چکیده فارسی:

با توجه به پتانسیل خوب در گسترش عملیات هدفمند بازاریابی از طریق دستگاه های موبایل و تکامل تکنولوژی های ارتباطی هم زمینه، این مطالعه می پردازد به عوامل تاثیر گذار در پذیرفتن بازاریابی بی افسار یا سیار، در میان سه بازار دارای تاثیر: ایالات متحده آمریکا، چین و اروپا. ما می پردازیم به مطالعه اینکه تا چه حد سودمندی اطلاعات/برنامه های سیار و ویژگی های شخصی- مانند ابتکاری بودن، وابستگی شخصی، و ریسک ناپذیری – به همراه هم تاثیر می گذارند بر طرز فکرها به سوی بازاریابی سیار، و چگونه قسمت مذکور دوم تاثیر می گذارد بر فعالیت بازاریابی سیار مصرف کننده در میان سه بازار بزرگ و دارای تاثیر. ما دست یافتیم به اینکه سودمندی درک شده، ابتکاری بودن های مصرف کننده، و وابستگی های شخصی به طور مستقیم تاثیر می گذارند بر طرز فکرها به سوی بازاریابی سیار در تمامی سه بازار. در چین و اروپا، ریسک ناپذیری همچنین به طور منفی تاثیر می گذارد بر طرز فکرها به سوی بازاریابی سیار. بازاریابان که در جستجوی ساخت و نگه داری ارتباطات با مشتریان از طریق پایگاه های سیار هستند، باید بازدید کنند از این ویژگی های شخصی از انجایی که نام های تجاری یا برندها می توانند نیروی جلو بردنی باشند برای تقویت کردن پذیرفته شدن بازاریابی سیار توسط مصرف کننده ها.

  1. نام تجاری در دست

همزمان با رویداد پذیرش وسیع تلفن های هوشمند G 3 و G 4 در میان مصرف کنندگان، بازاریابی با تلفن همراه به طور در حال افزایشی تبدیل شده به یک تاکتیک استوار در تبلیغات نام های تجاری و تلاش های ترفیع تبلیغاتی. تارگت، رالف لارن، دانکین دناتس، استار باکس، ولکس واگن، چنل، فیفا، و پوما، نمایش می دهند فقط تعدادی از نام های تجاری مصرف کننده از ایالات متحده آمریکا، اروپا، و آسیا که شروع کرده اند به پذیرفتن شدید و بی افسار بازاریابی با پایگاه های تلفن همراه تا ارتباطات نزدیکتر و مرتبط تری به قالب گرفته شود با حضار شنوندگان خاص. در ایالات متحده آمریکا به تنهایی، مخارج صرف شده شرکت ها برای تبلیغات و ترفیع تبلیغی توسط تلفن همراه و توانایی آنها برای رساندن نام های تجاری به مصرف کنندگان، پیش بینی شده که رشد حدود ۶۰۰% داشته باشد از ۹٫ ۳$ بیلیون در سال ۲۰۱۰ تا ۵۶٫ ۵ $ بیلیون در سال ۲۰۱۵٫ (نمودارهای بازاریابی، سال ۲۰۱۱).

چندین سال پیش، قبل از ارائه تلفن همراه آی فون، بازاریابان و محققان (سلطان و راحم، سال ۲۰۰۵) شروع کردند به جلب فرصت های ذاتی در بازاریابی ” نام تجاری در دست ” از طریق دستگاه های همراه، به خصوص در میان بازارهای جوانان. پذیرفته شدن پیوسته تلفن های دارای اینترنت G 3 و G 4 در میان مصرف کنندگان در بازرها از محدوده ایالات متحده آمریکا واروپا تا بازارهای تازه در حال توسعه مانند هند و چین، باعث شده که نام های تجاری به طور در حال افزایشی این تکنولوژی را به عنوان یک پایگاه موثر بازاریابی بازبینی کنند. همچنین، در حالی که تلفن های هوشمند هنوز پذیرفته شدن انبوه میان مصرف کنندگان را می بینند، این روند در حال تغییر سریع در میان بازارهای جوانان می باشد. با در نظر گرفتن کشور چین، جایی که در سال ۲۰۰۱ تعداد ۱۰ میلیون مشترک متقاضی برای تلفن همراه وجود داشتند، امروز آن کشور میزبان حدود ۲۰۰ میلیون استفاده کننده تلفن همراه هوشمند می باشد (آبلوت، ۲۰۱۱).

علاوه بر این، مطالعات اخیر نشان داده است که مصرف کنندگان جوان چینی و آمریکایی، از لحاظ دسترسی اینترنت، ایمیل، و ارسال پیامک، فعال ترین هستند در مقایسه با سایر دنیا (تحقیق نایلسن، سال ۲۰۱۰). خبرگان پیشنهاد می دهند که تقریبا ۹۰% از جهان به زودی ارتباط خواهند داشت توسط انواعی از دستگاه های موبایل، و تا سال ۲۰۱۵، تلفنهای دارای اینترنت بیشتر از کامپیوترها استفاده خواهند شد. به علاوه، تکنولوژی های ارتباطی هم زمینه در حال ایجاد تغییر سریع هستند در نحوه دید ما به “تلفنها”ی خود، با توجه به اینکه آنها از دستگاه های ارتباطی گسترش و تغییر می یابند به کیف های الکترونیکی همراه. به عنوان مثال، استارباکس اخیرا برای اولین بار یکی از برنامه های کاربردی پرداخت پول با تلفن را تاسیس کرد که در مقیاس وسیع در ایلات متحده آمریکا پذیرفته شود.

 

تمامی حقوق مادی و معنوی ترجمه ها برای پارس ترجمه محفوظ می باشد

تمامی حقوق مادی و معنوی ترجمه ها برای پارس ترجمه محفوظ می باشد