مقاله انگلیسی ترجمه شده مدیریت: مهارت های شغلی، جلب و حفظ استعدادهای برتر

مشخصات محصول
قیمت:10000تومان
دسته بندی:

سال نشر: ۲۰۱۱

تعداد صفحه انگلیسی: ۵

تعداد صفحه ترجمه فارسی:  ۱۴ صفحه word

(دانلود رایگان مقاله انگلیسی )

کد محصول:M82

عنوان فارسی:

مقاله انگلیسی ترجمه شده مدیریت: مهارت های شغلی، جلب و حفظ استعدادهای برتر

عنوان انگلیسی:

attract and retain top talent

چکیده فارسی:

با گذشت ۱۵ ماه،  اکتبر ۲۰۱۰ نشانگر نخستین زمانی بود که تعداد استعفا در یک ماه بر میزان اخراج از کار فزونی گرفت، این امر نشانه جدی برای آغاز بهبود و بازیابی اقتصاد است. اگرچه ما همگی خواستار اقتصاد سالم هستیم، مدیران با این واقعیت مواجه شده اند که اقتصاد روبه رشد با جابجایی های شغلی بیشر همراه است. به همین دلیل، دو اقدام بسیار مهم که مدیران در سال ۲۰۱۱ قادر به اجرای آن هستند عبارتست از ۱) حفط کارکنان بسیار مستعد در گروه یا تیم خود، و ۲) صرف مدت زمان برابر جهت آماده سازی برای جابجایی شغلی.

در عمل می توان از بسیاری از جابجایی شغلی اجتناب کرد. عامل موفقیت در نگهداری کارکنان، تمرکز بر کارمندان ارشد است. این امر احتمالاً بهتر از آن است که بهترین کارکنان شما توسط کاریاب ها و رقبا به کار گرفته شوند – یا از ارزش کارکنان شما در بازار کار امروز بخوبی آگاه باشند. مدیران باید این ارزش را به کارمندان خود انتقال دهند که ماندن در شغل فعلی بهترین تصمیم در حرفه کاری آنان می باشد.

با این وجود، حتی زمانی که بهترین اقدامات برای حفظ کارکنان صورت می گیرد، مواردی به استعفا منجر می شود. در این حالت، مدیران باید همواره آمادگی جایگزینی این سمت با  کاندیدهای با شرایط عالی داشته باشند. به همین دلیل مدیران در جلب بهترین افراد بایدهمانند  حفظ برترین استعدادها بسیار فعالانه عمل کنند. این استراتژی میزان جابجایی شغلی را کاهش می دهد و به شما در مقام کارفرمای موردنظر اعتبار می بخشد.

تمامی حقوق مادی و معنوی ترجمه ها برای پارس ترجمه محفوظ می باشد

تمامی حقوق مادی و معنوی ترجمه ها برای پارس ترجمه محفوظ می باشد