مقاله انگلیسی مدیریت ترجمه شده اثرات مدیریت زنجیره تأمین الکترونیکی (E-SCM) بر صنعت خرده فروشی الکترونیکی

مشخصات محصول
قیمت:14000تومان
دسته بندی:

سال نشر: ۲۰۱۲

تعداد صفحه انگلیسی:۱۰

تعداد صفحه ترجمه فارسی:   ۲۰ صفحه word

دانلود رایگان مقاله انگلیسی 

کد محصول:M296

عنوان فارسی:

مقاله انگلیسی مدیریت ترجمه شده اثرات مدیریت زنجیره تأمین الکترونیکی (E-SCM) بر صنعت خرده فروشی الکترونیکی : تحلیل از دیدگاه پنج نیروی پورتر

عنوان انگلیسی:

The Impacts of E-SCM on the E-Tailing Industry: An Analysis from Porter

چکیده فارسی:

رشد صنعت خرده فروشی الکترونیکی، خرده فروشان الکترونیکی و تأمین کنندگان الکترونیکی را به سمت جستجوی روش های اساسا جدید در انجام کسب و کار سوق می دهد. زیرا آنها باید تمام فعالیت ها از تدارکات تا تحویل را در زنجیره تأمین خرده فروشان الکترونیکی خود بطور موثر مدیریت نمایند. امروزه، مدیریت زنجیره تأمین الکترونیکی (که همچنین می تواند مدیریت زنجیره تأمین مبتنی بر اینترنت نیز نامیده شود) یک ابزار مهم است که در آن نیازهای مشتری به طور همزمان به تهیه کننده مواد اولیه و یا قطعات، تولید محصول و یا مونتاژ، تدارکات، تحویل محصول و خدمات پشتیبانی متصل است تا امکان دستیابی به سهم بازار و سود بالاتر فراهم شود. در این مقاله به تجزیه و تحلیل نقش مدیریت زنجیره تأمین الکترونیکی و اثرات مدیریت زنجیره تأمین الکترونیکی روی صنعت خرده فروشی الکترونیکی از دیدگاه تأمین کنندگان الکترونیکی و خرده فروشان الکترونیکی می پردازیم. تاثیر مدیریت زنجیره تأمین الکترونیکی روی ساختار صنعت خرده فروشی الکترونیکی با نیروهای پنج گانه (شدت رقابت، قدرت عرضه کننده، قدرت خریدار، تهدید کالاهای جایگزین و تهدید پتانسیل تازه واردان) را بررسی می کنیم که تحلیل پنج نیروی پورتر نامیده می شود. در بخش نتیجه، تاثیرات مثبت و منفی مدیریت زنجیره تأمین الکترونیکی روی صنعت خرده فروشی الکترونیکی بررسی و ارائه شده است، و توصیه هایی نیز به شرکای زنجیره تأمین خرده فروشی الکترونیکی داده می شود.

کلمات کلیدی : مدیریت زنجیره تأمین الکترونیکی، صنعت  E-tailing (خرده فروشی الکترونیکی)، پنج نیروی تحلیل پورتر

۱– مقدمه

اینترنت، فن آوری اطلاعات (IT) و ارتباطات الکترونیکی، نه تنها فرصت های گسترده ای را در محیط رقابتی کسب و کار بوجود آورده است، بلکه تغییرات قابل توجهی نیز در فعالیت های کسب و کار ایجاد نموده است. بنابراین، در متون علمی، حرف “E” را می توان در مقابل واژگان مفاهیم مورد استفاده قرار داد اگر آن مفهوم نیاز به استفاده از اینترنت دارد و یا الکترونیکی است. در این مطالعه، “E” مخفف مفاهیم مربوط به اینترنت به منظور اشاره به تجارت الکترونیکی، خرده فروشان الکترونیکی، مشتریان الکترونیکی و غیره است. به جای آنها، از کلمات تجارت الکترونیکی e-commerce، خرده فروشان الکترونیکی e-retailers و یا e-tailers (خرده فروشان الکترونیکی) و مشتریان الکترونیکی e-customers استفاده می شود.

در حال حاضر، تجارت و بازاریابی الکترونیکی کسب و کار به کسب و کار (B2B)، کسب و کار به مصرف کننده (B2C) و مصرف کننده به مصرف کننده (C2C) E – کانال کاملا مستقیم و فرصت های فروش جدید نه تنها برای خرده فروشان بلکه همچنین برای مشتریان ایجاد کرده است. خرده فروشی الکترونیکی (e-tailers) مانند : ciceksepeti.com، hepsiburada.com، bimeks.com، teknosa.com، gittigidiyor.com، dell.com، ebay.com، amazon.com و غیره. بازارهای بزرگی را برای فروش محصولات تولیدی خود به طور مستقیم به مشتریان ایجاد کرده اند که با دور زدن واسطه های سنتی نه تنها در ترکیه، بلکه در سراسر جهان نیز انجام شده است. با این حال، یکی از مهم ترین چالش ها برای e-tailers (خرده فروشان الکترونیکی)، یکپارچه سازی زنجیره تأمین و فن آوری تدارکات در کسب و کار شان است. همانطور که تعداد خرده فروشان الکترونیکی e-tailers وارد شونده به تجارت الکترونیک B2C یا C2C، در حال رشد است اهمیت فعالیت های زنجیره تأمین نیز افزایش می یابد.

اینترنت و IT بسیاری از فعالیت های کسب و کار از تأمین کنندگان به مشتریان را شکل می دهند، و به تأمین کنندگان، تولید کنندگان، تدارکات، ارائه دهندگان خدمات و مشتریان در بازار الکترونیکی اجازه می دهند به جستجو، سفارش و فروش محصولات و خدمات بپردازند و یا در میان اعضای زنجیره تأمین ارتباط موثری برقرار کنند. به همین دلیل است که عملکرد هر عضو (تأمین کنندگان، تولید کنندگان، انباردارها، فروشندگان و مشتریان، و غیره) بر عملکرد کلی زنجیره تأمین تاثیر می گذارد، یکی از نکات کلیدی این است که تمام مراحل و زنجیره تأمین باید به عنوان یک سیستم در نظر گرفته شود. بنابراین، کمپانی های شرکت کننده در زنجیره تأمین مستلزم یک سیستم برای کنترل کل زنجیره تأمین هستند. اینترنت یکی از موثرترین ابزار برای ارائه ارتباطات در میان مردم است، و E-SCM یکی از سیستم ها جهت نظارت و کنترل بر تمام فعالیت های زنجیره تأمین می باشد. بنابراین، اینترنت تمام فعالیت های کسب و کار را تغییر داده است.

تمامی حقوق مادی و معنوی ترجمه ها برای پارس ترجمه محفوظ می باشد

تمامی حقوق مادی و معنوی ترجمه ها برای پارس ترجمه محفوظ می باشد