مقاله ترجمه شده :  مدل شایستگی های مدیران پروژه برای صنعت ساخت و ساز در لهستان

مشخصات محصول
قیمت:13000تومان
دسته بندی: ,

سال نشر: ۲۰۱۷

تعداد صفحه انگلیسی:  ۸

تعداد صفحه ترجمه فارسی:   ۹  صفحه word

دانلود رایگان مقاله انگلیسی

کد محصول: M695

عنوان فارسی:

مقاله ترجمه شده :  مدل شایستگی های مدیران پروژه برای صنعت ساخت و ساز در لهستان

عنوان انگلیسی:

Project Managers’ Competencies Model for Construction Industry in Poland

چکیده فارسی:

هدف از این مطالعه ایجاد یک مدل از شایستگی های مدیران پروژه در لهستان است. این مدل شامل عوامل مرتبط با ویژگی های مدیر پروژه می باشد. مدل ایجاد شده می تواند به عنوان مرجع در توسعه یک رویکرد یکپارچه برای مدیریت پروژه های ساختمانی در لهستان عمل کند. با استفاده از رویکرد پیشنهادی، فرآیند مدیریت پروژه ساختمانی می تواند سفارشی شود.

کلمات کلیدی: مدل؛ قابلیت های پروژه؛ مهارت مدیر پروژه

مقدمه

رشد تعداد فعالیت های تجاری که از طریق پروژه ها انجام می شوند، موجب افزایش علاقه به تمامی مسائل مربوط به مدیریت پروژه می شود مدیریت یک تیم پروژه به طور قابل توجهی متفاوت از مدیریت یک گروه از کارکنان است.  این عمدتا به دلیل ماهیت پروژه و طیف وسیعی از وظایف مدیر پروژه است پروژه ها به وضوح با الزامات نتیجه، هزینه ها و محدودیت های زمان تعریف می شوند و محدود به محیطی هستند که در آنها اجرا می شود. در نتیجه مجموعه ی فعالیت های مدیر پروژه معمولا شامل انگیزش، زمان، هزینه، محدوده ی پروژه، مدیریت کیفیت و وظایف مختلف اداری است. گادیس شایستگی های مدیر پروژه به صورت زیر توصیف کرده است: توانایی برخورد متفاوت نسبت به توابع مدیریتی کلاسیک ، توانایی به اتمام رساندن وظایف شغلی در یک زمان خاص و بدون  اطلاعات خاص در مراحل اولیه پروژه و توانایی خطر پذیری که باید بر مبنای آن مسئولیت ها را به زیر دستان تفویض کرد همچنین مهارت برنامه ریزی ،پیش بینی بحران ، فروش و بازخرید پروژه ، توانایی عمل کردن به عنوان یک رهبر و داشتن مهارت های ارتباطی و توانایی تولید محرک های ضروری و نیروی پیشبرنده برای ایجاد موفقیت در پروژه.

Abstract

The aim of this study is to create a model of construction project managers’ competencies in Poland. The model includes factors related to the project manager’s attributes. The created model can serve as a reference in the development of an integrated approach to the management of construction projects in Poland. Using the proposed approach, the process of construction project management can be customized.

تمامی حقوق مادی و معنوی ترجمه ها برای پارس ترجمه محفوظ می باشد

تمامی حقوق مادی و معنوی ترجمه ها برای پارس ترجمه محفوظ می باشد