مقاله انگلیسی مدیریت ترجمه شده : فرآیندها و مزایای استفاده از فناوری اطلاعات در مدیریت زنجیره تأمین

مشخصات محصول
قیمت:19000تومان
دسته بندی:

سال نشر: ۲۰۱۵

تعداد صفحه انگلیسی:  ۸

تعداد صفحه ترجمه فارسی: ۱۲   صفحه word

(دانلود رایگان مقاله انگلیسی )

کد محصول: M568

عنوان فارسی:

مقاله انگلیسی مدیریت ترجمه شده :  فرآیندها و مزایای استفاده از فناوری اطلاعات در مدیریت زنجیره تأمین

عنوان انگلیسی:

Processes and benefits of the application of information technology in supply chain management: an analysis of the literature

چکیده فارسی:

آنالیزهایی از مقالات چاپ شده چکیده رشد و پیشرفت در انتخاب و استفاده از فناوری اطلاعات (IT) در مدیریت زنجیره تأمین (SCM) را می توان به بهبود عملکرد و ایجاد ارزش در سازمان نسبت داد. به همین جهت، تکامل قابل توجهی از تحقیقات علمی در این ادغام در طول چند سال گذشته وجود داشته است. این مطالعه، فرآیندهای بهره وری و منافع بدست آمده در SCM را شناسایی و آنالیز می کند. این مقاله نتیجه گیری کرده است که دریچه ای از یک فرصت برای پیشرفت در فرآیندهای مربوط به تولید و توسعه محصولات و یا خدمات وجود دارد.

کلید واژه ها: مدیریت زنجیره تأمین؛ فناوری اطلاعات؛ مرور ادبیات؛ فرآیندهای کسب وکار، مزایا.

۱-مقدمه

رشد و پیشرفت در انتخاب و استفاده از فناوری و سیستم های اطلاعات (IT) در مدیریت زنجیره تأمین (SCM) را می توان به بهبود عملکرد و ایجاد ارزش در سازمان نسبت داد. باندریا و ماکارا (۲۰۰۸)، تأکید می کنند که به عنوان یک نتیجه ی نهایی جهانی، شرکت ها، بوسیله ی فناوری اطلاعات و زنجیره تأمین، در جهت به دست آوردن کاهش هزینه برنامه ریزی شده، شروع به توجه به خود کرده اند. در حال حاضر،IT، از عملکرد شرکت ها، اتصالات متحد دور از زنجیره تأمین و به طور فزاینده ای اتصالات شرکت با مشتریانش،پشتیبانی می کند. (CARA،۲۰۰۳).

این مطالعه می تواند به عنوان یک پژوهش جامع و بروز در نظر گرفته شود، چراکه آن، برای به تصویر کشیدن جدیدترین لحظه و پیگیری سازمان برای نگه داشتن پارک های فناوری خود، به طور مداوم به صورت بروز در چارچوب مدیریت زنجیره تأمین، به تجزیه وتحلیل ها و توجهات مقالات علمی منتشر شده در پنج سال گذشته، ورود کرده اند. این مقاله، کاربرد فناوری اطلاعات در SCM را شناسایی و آنالیز کرده و روند و شکاف هایی را برای تحقیقات آینده جمع آوری می کند.

به همین جهت، محققان، برای پاسخ به سوالات زیر، در تلاش هستند: (الف) کدام یک از فرآیندهای کسب وکار،سود بیشتری از کاربرد IT برده اند؟ و (ب)مزایای اصلی بدست آمده توسط  این کاربردها چه هستند؟

۲- مبانی نظری

با توجه به شورای حرفه ای تأمین مدیریت زنجیره (CSCMP،۲۰۱۳)، SCM، شامل برنامه ریزی و مدیریت تمام فعالیت ها در تأمین، اکتساب، تبدیل، مدیریت و تدارکات، در داخل و بین شرکت ها، با عملکرد یکپارچه سازی توابع کسب وکار اصلی و فرآیندهای کسب وکار از طریق یک مدل منسجم و با عملکرد بالا، می باشد. برای انجمن زنجیره تأمین جهانی (GSCF)،  SCMبه معنای یکپارچه سازی فرآیندهای کلیدی کسب وکار از نقطه مصرف تا نقطه مبدا می باشد و همچنین به معنی فرآیندهایی می باشد که از محصولات، خدمات و اطلاعاتی که برای مصرف کنندگان و سایر ذینفعان ارزش افزایی می کنند، مشتق شده باشند.

تمامی حقوق مادی و معنوی ترجمه ها برای پارس ترجمه محفوظ می باشد

تمامی حقوق مادی و معنوی ترجمه ها برای پارس ترجمه محفوظ می باشد