دانلود مقاله انگلیسی حسابرسی با ترجمه : روند کنونی در حسابرسی داخلی

مشخصات محصول
قیمت:14000تومان
دسته بندی:

سال نشر: ۲۰۱۴

تعداد صفحه انگلیسی: ۴

تعداد صفحه ترجمه فارسی:۵ صفحه فایل WORD

(دانلود رایگان مقاله انگلیسی) 

کد محصول:h70

عنوان فارسی:

مقاله  انگلیسی حسابرسی با ترجمه : روند کنونی در حسابرسی داخلی

عنوان انگلیسی:

Current Trends in Internal Audit

چکیده فارسی:

ممیزی داخلی در ابتدا بر مشکلات حسابداری متمرکز شده بود، اما در حال حاضر تبدیل به یک ابزار قدرتمند برای تشخیص خطرات اصلی سازمان شده است. به عنوان یک تابع، حسابرسی داخلی یک اتفاق نسبتا تازه، واقع شده، با توجه به نظر برخی از نویسندگان، در طول بحران اقتصادی سال ۱۹۲۹ در ایالات متحده آمریکا.

کلمات کلیدی:حسابرسی داخلی، مدیریت ریسک، کنترل های داخلی، مجموعه مقالات

کلمات کلیدی: حسابرسی داخلی،  مدیریت ریسک،  کنترل های داخلی،  مجموعه مقالات

  1. ۱. مقدمه
    با وجود همه ابهامات و مشکلات، نظریه پردازان و متخصصان به زمینه تکامل سریع حسابرسی داخلی اشاره داشته اند. ممیزی داخلی، به عنوان یک حرفه، در طول سال ها دوباره تعریف شده و به طور مداوم با نیازهای در حال تغییر اشخاص انطباق داشته است. بنابراین، اگر در ابتدا بر روی مسائل حسابداری متمرکز شده بود، در حال حاضر، ممیزی داخلی به تشخیص خطرات اصلی این نهاد و همچنین به ارزیابی فعالیت خود گرایش دارد.

در نتیجه، پژوهش ها منجر به تکامل ممیزی داخلی شده است، می توانیم نتیجه بگیریم که حسابرسی داخلی در طول روند زیر تکامل را نشان می دهد.

(۱) چک کردن سوابق حسابداری. تیم حسابرسان وظیفه چک کردن سوابق و اینکه آیا آنها درست بوده یا نه را دارند.
تحت این شرایط، یک شاخص برای اندازه گیری عملکرد فعالیت حسابرسی داخلی توسط تعدادی از سوابق حسابداری که به اشتباه شناسایی شده نشان داده شده است.

(۲) ارزیابی انطباق. تیم ممیزی داخلی برای ارزیابی میزان پیروی طرفین با روش های مالی ، از طریق استفاده از چک لیست
به هنگام انجام ماموریت های مختلف در بخش حسابداری مالی استفاده می شد. از آنجا که کار آنها انجام فعالیت های کنترل شده اعلام نشده و بررسی سوابق به منظور شناسایی عدم تطابق باروش های حال است، این تیم ها به عنوان گروه های موفق
نامیده می شدند.

(۳) بررسی روش ها. توسعه جالب فعالیت حسابرسی داخلی در سال ۱۹۶۰ رخ داد، زمانی که توجه بیشتری به روش های درست داد. نقش حسابرسی داخلی بررسی اسناد و مدارک، و شناسایی مشکلات و تدوین و فرموله کردن توصیه های لازم برای از بین بردن عللی بود که به مشکلات منجر شده بود.

علاوه بر این، حسابرسان ممکن بود بتوانند خطا و یا مشکلاتی که با عدم شفافیت و یا تفسیر روش غلط موجب می شد را شناسایی کنند، در نهایت ارائه راه حل برای بهبود آنها. بنابراین، عقاید حسابرسان داخلی برای مدیریت با باز کردن افقهای جدید در تفسیر نقش حسابرسی داخلی ‘مفید بود.

تمامی حقوق مادی و معنوی ترجمه ها برای پارس ترجمه محفوظ می باشد

تمامی حقوق مادی و معنوی ترجمه ها برای پارس ترجمه محفوظ می باشد