مقاله انگلیسی حسابداری با ترجمه: تعدیل ریسک، فشار جامعه و استفاده از حسابداری مدیریت در مدیریت تغییرات محیطی

مشخصات محصول
قیمت:28000تومان
دسته بندی:

سال نشر: ۲۰۱۷

تعداد صفحه انگلیسی:  ۱۴

تعداد صفجه ی ترجمه فارسی: ۲۸ صفحه فایل WORD

دانلود رایگان مقاله انگلیسی

کد محصول: H234

عنوان فارسی:

مقاله انگلیسی حسابداری با ترجمه:  تعدیل ریسک، فشار جامعه و استفاده از حسابداری مدیریت در مدیریت تغییرات محیطی : شواهد استرالیایی

عنوان انگلیسی:

Risk regulation, community pressure and the use of management accounting in managing climate change risk: Australian evidence

چکیده فارسی:

این مطالعه اکتشافی در میان اولین مطالعاتی است که به بررسی این می‌پردازد که چگونه شرکت‌ها مقررات انتشار کربن و فشار اعمال شده از سوی جامعه را در یک محیط دارای ویژگی‌های ریسک و عدم قطعیت درک می‌کنند. مصاحبه‌های نیمه ساختاریافته در میان ۳۹ مدیر اجرایی انجام شدد که بطور مستقیم در مدیریت انتشار کربن در ۱۸ شرکت‌ بزرگ فهرست شده در استرالیا شرکت داشتند. مطابق با نظریه اکتشافی، می‌بینیم که تصمیم‌گیرندگان در زمانی که مسائل تغییرات زیست محیطی به همان اندازه تهدید در چارچوب فرصت طرح می‌گردند، جانب‌دارانه برخورد می‌کنند و به احتمال زیاد اقدامات فوری را اتخاذ می‌نمایند. از داده‌های مصاحبه، مشاهده می‌گردد که مدیران از تکنیک‌های حسابداری مدیریت به عنوان یک ابزار مدیریت ریسک در کاهش ریسک‌های مرتبط با موضوع تغییرات آب و هوا استفاده می‌کنند. به علاوه، این استفاده از حسابداری مدیریت به نظر می‌رسد در درجه اول از طریق حفاظت از منافع اقتصادی، و فشار تنظیمی و فشار مربوط به شهرت هدایت می‌گردد. این مطالعه دیدگاه‌های خود را  در مورد این که چگونه درک عدم قطعیت تغییرات زیست محیطی و فشار خارجی برای افشای اطلاعات انتشار گازها، بر استفاده از حسابداری مدیریت در مدیریت ریسک تغییرات زیست محیطی تاثیر می‌گذارد، ارائه می‌نمایند.

واژگان کلیدی:تغییرات زیست محیطی، انتشار کربن، حسابداری مدیریت، مدیریت ریسک

 ۱- مقدمه

تغییرات زیست محیطی به عنوان حادترین موضوع در دنیای مدرن می‌باشد که وجود بشر را در معرض خطر قرار داده است (۲۰۱۴ استرن، ۲۰۰۷، هیئت بین‌المللی در مورد تغییرات زیست محیطییی). انتشار دی اکسید کربن به عنوان اولین عامل تنظیمی در تغییرات زیست محیطی شناخته شده است (ژیلت، آرورا، زیکفلد، مارشال، مریفیلد، ۲۰۱۱). شرکت‌ها در سراسر جهان حدود ۷۰ درصد از انتشار گازهای گلخانه‌ای کل  را ایجاد می‌کنند (پروژه افشای کربن (CDP)، ۲۰۱۳الف). نمی‌توان بدون تعامل و تعهد این شرکت‌ها راه‌حلی برای ریسک تغییرات زیست محیطی پیدا کرد. در واژگان گری (۲۰۱۰)، “هر راه‌حلی برای ضرورت پایداری باید شرکت‌ها را درگیر نماید، چرا که هیچ راه‌حل دیگری امکان‌پذیر نیست (ص ۵۷).

با توجه به متون و ادبیات پایداری، پاسخ شرکت‌ها به مسائل زیست‌محیطی از طریق حفاظت از منافع اقتصادی انجام می‌پذیرد که الزامات قانونی و مدیریت تهدیدات مشروعیت را برآورده می‌سازد (گری، ۲۰۱۰؛ کانینگهام، کاگان، و تورنتون، ۲۰۰۳؛ هراسکی، ۲۰۱۲؛ شالتگر و هوریش، ۲۰۱۵). این عوامل بخش جدایی‌ناپذیر قرارداد اجتماعی هستند که میان یک سازمان و جامعه‌ای که در آن فعالیت دارد، موجود می‌باشد. هنگامی که این قرارداد اجتماعی نقض می‌شود، بقای طولانی مدت آن سازمان با تهدید روبرو می‌شود  (هراسکی، ۲۰۱۲). مطالعات موجود شواهد قانع‌کننده‌ای ارائه می‌کنند که فشار نظارتی اعمال شده توسط دولت‌ها و نهادهای نظارتی، همراه با فشار اعمال شده توسط جوامع، از محرکان اصلی اقدامات زیست‌محیطی شرکت‌ها هستند (هراسکی، ۲۰۱۲؛ پینکسه و بوش، ۲۰۱۳).

 

تمامی حقوق مادی و معنوی ترجمه ها برای پارس ترجمه محفوظ می باشد

تمامی حقوق مادی و معنوی ترجمه ها برای پارس ترجمه محفوظ می باشد