مقاله انگلیسی حسابداری با ترجمه: تحقیقات کیفی در حسابداری و مدیریت حسابداری در رسانه ها

مشخصات محصول
قیمت:10000تومان
دسته بندی:

سال نشر:  ۲۰۱۰

تعداد صفحه انگلیسی:۱۳

تعداد صفحه ترجمه فارسی: ۱۰ صفحه فایل WORD

کد محصول:h27

(دانلود رایگان مقاله انگلیسی) 

عنوان فارسی:

مقاله انگلیسی ترجمه شده حسابداری: تحقیقات کیفی در حسابداری ومدیریت حسابداری در رسانه ها

عنوان انگلیسی:

Accounting in the media

چکیده فارسی:

هدف انتزاعی: هدف از این مقاله ارائه تعریف و نمای مقاله های مختلف  در این موضوع خاص است

طرح / روش: بحث و گفتگو مقاله، به بررسی تعدادی از مسائل مربوط به حسابداری در رسانه ها می پردازد.

یافته ها: این مقاله به توصیف انواع رویکردهای نظری، روش شناختی و تجربی مورد استفاده در این موضوع خاص پرداخته است. علاوه بر این، این مقاله نشان می دهد که اگر چه رسانه ها  یک منبع غنی از اطلاعات آگاهانه و پژوهش حسابداری اند  ، اما  استفاده از متون رسانه ها به عنوان  یک منطقه حاصلخیز پژوهش باقی خواهد ماند.

مفهوم عملی: تصویر حسابداری در رسانه ها از علاقه به حسابداری محققان، پزشکان، کارآموزان و حسابرسان است

اصالت / ارزش: این مسئله خاص طیف وسیعی از نمونه های حسابداری در رسانه ها و مجموعه دستور کار برای تحقیقات آینده را فراهم می کند

کلمات کلیدی: حسابداری، شرکت ارتباطات، رسانه های اطلاعاتی

معرفی: این مقاله به ارائه و  بررسی اجمالی یک مقدمه و مروری به مقالات مختلف ارائه شده در موضوع حسابداری در رسانه ها  و فراخوانی مقالات برای تفسیر موضوع با استفاده از روش های متنوع نظری پرداخته است.  . همکاران بالقوه به استفاده از تحقیق کیفی برای گفتن یک داستان جالب و آکادمیک دعوت شدند . نویسنده به  چالش با انواع مختلف دیدگاه حسابداری در رسانه ها  و نتیجه ای که این موضوع خاص به ارمغان می آورد پرداخت. این دیدگاه ها سهم مهمی را که اشکال مختلف از رسانه ها در تحقیقات حسابداری بازی می کند نشان می دهد.

در چارچوب این موضوع خاص از تحقیقات کیفی در حسابداری و مدیریت اصطلاح  (QRAM)، اشاره به طیف گسترده ای از اشکال ارتباطی مورد استفاده برای ذخیره، انتقال و یا ارائه اطلاعات و یا داده ها دارد. رسانه های سنتی شامل روزنامه ها، مجلات، تلویزیون، رادیو و فیلم های مرتبط،  و فرم های ارتباطی دیگر رسانه ها از جمله: تئاتر، شعر، روزنامه ها، مجلات، جزوات، دایرکتوری ها، بسته بندی، تبلیغات، انتشارات مبتنی بر وب، وب سایت و وبلاگ ها است.

مشارکتهای شما با موضوع خاص:

 رسانه های جمعی از روزنامه های سنتی، رسانه های حسابداری شرکت ها ،گزارش های سالانه، تبلیغات، و اخیرا اشکالی برای وبلاگ ها مثل وب سایت و شعر مقالات  ، این موضوع خاص را پوشش می دهند. مقالات ارائه شده در این موضوع خاص را با استفاده از انواع چارچوب های نظری از جمله نظریه تصویری (Barthes, 1964) ، اقتصاد سیاسی رسانه ها McChesney, 2008), (Wilkins, 1998; ، تئوری سازمانی) (Aristotle, 354 BCE/1954 و نظریه نهادی پوشش می دهند. روش پژوهش مورد استفاده توسط همکاران، روزنامه نگاری، تحقیق آرشیوی، پژوهش در عمل، قصه گویی آبشاری، تجزیه و تحلیل محتوا، پرسشنامه و مصاحبه است.
بخش بعدی به بررسی سهم منحصر به فرد این موضوع خاص می پردازد.

تعامل با فضای عمومی به افشای شیوه های حسابداری “تاریک” :

 فعالیت های حسابداری انجام شده به خصوصی که در “فضای عمومی” اتفاق می افتد به عنوان یک منطقه نسبتا ناشناخته تحقیقات حسابداری باقی مانده است. تعدادی از افراد برای تعامل با مردم به عنوان فعالان حسابداری آماده هستند. این عدم فعالیت در بخش دانشگاه ها می توانید بر گردن شرکت های بزرگ بیافتد  که اغلب با حمایت مالی شرکت بزرگ حسابداری)کوپر و همکاران،  ۲۰۰۵(  (Cooper et al., 2005)انجام می شود. در حالی که Neu و همکارانش بررسی کرده اند که چگونه حسابداران (۷۳۶  صفحه ۲۰۰۱) و دانشگاهیان حسابداری، تخصص خود را به دخالت در منابع مورد استفاده برای حمایت از موضع خود صرف کرده اند،

(Willmott et al., 1993; Sikka et al., 1995   Gallhofer et al., 1999; Arnold and Cooper, 1999)

اگر حسابداری قادر به ایجاد تغییر در حوزه عمومی لیبرال مدرن جوامع دموکراتیک  باشد (Neu et al., 2001), این تغییرات باید توسط نظارت فعالان حسابداری  انجام شود. تعریف اولیه فعال حسابداری که توسط Solomons  (۱۹۹۱) انجام شد عبارت است از توصیف آنها به عنوان افرادی که  تکیه به تغییر رفتار شرکت ها  دارند. فعالیت های حسابداری با این حال، گسترده تر از توضیحات محدود ارائه شده توسط  Solomons  (۱۹۹۱) است. بلکه شامل ارزیابی از رفتار حسابداران فردی و شرکت های حسابداری، طرح های  فروخته شده توسط شرکت های حسابداری به منظور کاهش مالیات است ونباید شامل حسابداری مشارکت شرکت در فعالیت های پول شویی، لابی سازمان های تنظیمات استاندارد و سوء استفاده شرکت ها از تکنیک های حسابداری باشد.

تمامی حقوق مادی و معنوی ترجمه ها برای پارس ترجمه محفوظ می باشد

تمامی حقوق مادی و معنوی ترجمه ها برای پارس ترجمه محفوظ می باشد