مقاله انگلیسی مدیریت ترجمه شده بررسی رفتار مشتریان آنلاین: یک نگرش خدمت محور

مشخصات محصول
قیمت:15000تومان
دسته بندی:

سال نشر: ۲۰۱۲

تعداد صفحه انگلیسی:۱۱

تعداد صفحه ترجمه فارسی:  ۲۷ صفحه word

دانلود رایگان مقاله انگلیسی 

کد محصول:M294

عنوان فارسی:

مقاله انگلیسی مدیریت ترجمه شده بررسی رفتار مشتریان آنلاین: یک نگرش خدمت محور

عنوان انگلیسی:

Examining online consumers’ behavior: A service-oriented view

چکیده فارسی:

وب سایت های خرده فروشان یک واسطه مهم میان خرده فروشان و مشتریانشان هستند. ویژگی ها و اجزای گوناگونی که خرده فروشان روی وب سایت هایشان قرار می دهند، نقشی مهم در جذب مشتریان و همچنین اطمینان بخشی از رضایت آنها با فرایندهای خرید آنلاین ایفا می کند. با انجام یک مطالعه ۳ مرحله ای، تشخیص می دهیم که چگونه اجزای یک وب سایت باورهای برجسته مشتریان را شکل می دهند. این باورهای برجسته به نوبه خود، سطح رضایت مشتری را از وب سایت تعیین می کند. این مطالعه بینش های نظری درون باورهای خریداران آنلاین و بینش های عملی برای اپراتورهای وب سایت خرده فروشان را ارائه می دهد. به طور خاص معتقدیم که هنگامی که وب سایت های خرده فروشان ساخته می شوند تا چندین ویژگی خاص در پاسخ به باورهای برجسته ای مثل کفیت اطلاعات، کیفیت خدمات و کیفیت سیستم قرار دهند، خرده فروشان رضایت مشتریان را با فرایندهای پرداخت آنلاین افزایش خواهند داد.

واژگان کلیدی: رضایت مشتری، اعتقادات برجسته، عناصر وب، مدل سازی معادلات ساختاری، کیفیت خدمات، تجارت الکترونیک

مقدمه

محصولات و خدمات به طور فزاینده ای به طور آنلاین به بازار عرضه می شوند. طراحی وب سایت های موثر که شامل فناوری اطلاعات پیشرفته می باشد برای موفقیت بسیاری از سرمایه گذاری های خرده فروشان حیاتی هست. وب سایتهایی که به طور موثر طراحی شده اند خرده فروشان را قادر می سازند تا ارتباط بهتری با مشتریانشان برقرار کنند و هم چنین برای آغاز ارتباط با مشتریان بالقوه. وب سایت ها برای خرده فروشان یک کانال بسیار ارزشمند شده است. اینکه آنها را قادر می سازد تا محصولات و خدماتشان را به مشتریان بفروشند و همچنین با مشتریان در طول هر فاز فرایند خرید تعامل و ارتباط برقرار می کنند. اهمیت وب سایت ها به طور خاص به عنوان انتقال جهان به یک اقتصاد سرویس گرا بسیار مهم است. جایی که اینترنت می تواند به کار گرفته شود به عنوان یک کانالی که تامین می کند خدمات و ترکیبی از محصول و خدمات به مشتریان. وب سایت هایی که ضعیف طرلحی شده اند اطلاعات ناکافی توسط خرده فروشان ارائه می دهند و ترس از امنیت ناکافی اطلاعات پرسنل را بهمراه دارند ولی دلایلی وجود دارد که چرا بسیاری از وب سایتهای خرده فروشی هنوز توانایی های بلقوه خود را به انجام نرساندند.

با توجه به اهمیت وب سایتهای خرده فروشان و با توجه به شکست های متعددی که رخ داده است، یک نیاز مبرم برای بررسی چگونگی بهبود رضایت مشتریان با تجربه خرید آنلاین وجود دارد. کمک به تلفیق اطلاعات مشتریان آنلاین و استفاده اثربخش از فناوری های در دسترس فقط بخشی از جوابها می باشند. محققان باید به شاغلین کمک کنند تا بفهمند چگونه باورها و نگرشهای مشتریان بر تجربه خرید اثر می گذارند. فهم این باورها و نگرشها پتانسیلی است برای کمک به خرده فروشان تا جذابیت وب سایت هایشان را افزایش دهند و همچنین به افزایش تمایل مشتریان برای خرید محصولات از انها کمک می کند. بنابراین ما این دو پرسش تحقیق را بررسی می کنیم. اول “باورهای برجسته مشتریان که سطح رضایت آنها را تعیین می کند چه هستند؟”سوال مرتبط دوم این است که:”چگونه طراحی اجزای مختلف و ویژگی های فنی وب سایتها بر باورهای برجسته مشتریان اثر می گذارد؟”

همانطوری که ما این سوالهای پژوهش را بررسی می کنیم، تلاش می کنیم تا سه سهم را ایجاد کنیم. اول ما باورهای برجسته مشتریان را در محیط آنلاین بررسی می کنیم تا جامعه پژوهش را با یک درک تجربی از اینکه چه باورهایی بر رضایت بخشی اثر می گذارند و باید در تحقیقات تجارت الکترونیکی در نظر گرفته شود. دوم ما بررسی و شناسایی می کنیم اجزای مهم وب سایت های خرده فروشان را که بر باورهای برجسته مشتریان اثر می گذارند. تشخیص ما روشی جامع و پیچیده برای درک اینکه چه اطلاعاتی باید در وب سایت های خرده فروشان قرار داده شوند را ارائه می دهد. سوم و نهایتا نتیج ما توضیح می دهد که خرده فروشان چگونه باید وب سایت های خود را طراحی یا طراحی مجدد کنند. تئوری و رویکرد و نتایج تجربی ما یک شالوده ای را ارائه میدهد که پیشنهادی است برای پزوژه های تحقیقاتی بیشتر و همچنین به عنوان دستورالعملی برای شاغلین.

مقاله این چنین پیش می رود:در بخش بعد ما ارائه می دهیم یک پیشینه نظری برای مطالعه خود و سپس مدل پژوهش را توضیح می دهیم و فرضیه ها را توسعه می دهیم. همانطوری که فرضیه ها را توسعه می دهیم راجع به عناصر متعدد وب سایت که بر باورهای برجسته مشتریان اثر می گذارند این باورهای برجسته ای که بر رضایت مشتیان اثر می گذارند بحث می کنیم. فرضیه های پیشنهادی با استفاده از بررسی داده هایی که طی سه فاز مطالعه جمع آوری شده اند مورد آزمون قرار می گیرند. داده ها با استفاده از مدلسازی معادله ساختاری تجزیه و تحلیل می شوند و ما یک پشتیبان قوی برای مدلمان پیدا می کنیم. نهایتا درباره یافته ها و پیامد های ان برای تحقیق و عمل بحث می کنیم.

 

تمامی حقوق مادی و معنوی ترجمه ها برای پارس ترجمه محفوظ می باشد

تمامی حقوق مادی و معنوی ترجمه ها برای پارس ترجمه محفوظ می باشد