مقاله ترجمه شده : مدل سازی و تجزیه و تحلیل بازاریابی دهان به دهان

مشخصات محصول
قیمت:21000تومان
دسته بندی:

سال نشر: ۲۰۱۸

تعداد صفحه انگلیسی:  ۱۶

تعداد صفحه ی ترجمه فارسی : ۲۲ صفحه فایل WORD

دانلود رایگان مقاله انگلیسی

کد محصول:  M676

عنوان فارسی:

مقاله انگلیسی مدیریت ۲۰۱۸ :  مدل سازی و تجزیه و تحلیل بازاریابی دهان به دهان

عنوان انگلیسی:

The modeling and analysis of the word-of-mouth marketing

چکیده فارسی:

در مقایسه با تبلیغات سنتی ارتباطات بازاریابی دهان به دهان دارای مزایای قابل توجهی مانند هزینه قابل ملاحظه ای پایین تر و انتشار بسیار سریع تر است و به ویژه در مورد محبوبیت شبکه های اجتماعی آنلاین. این مقاله بر مدل سازی و تجزیه و تحلیل بازاریابی دهان به دهان تمرکز دارد. یک مدل پویا، که به عنوان مدل SIPNS شناخته می شود، از فرایندهای فروش وب با استفاده از نظرات مثبت و منفی ایجاد شده است. بر این اساس، اندازه گیری سود کلی یک کمپین بازاریابی دهان به دهان پیشنهاد شده است. مدل SPINS نشان می دهد که یک تعادل منحصر به فرد را اعطا می کند و تعادل تعیین می شود. تأثیر عوامل مختلف بر روی تعادل مدل SIPNS از طریق تحلیل نظری روشن می شود. نتایج تجربی گسترده نشان می دهد که تعادل به احتمال زیاد در سراسر جهان ایجاد می شود.

در نهایت، تأثیر عواملی که بر سود عمومی مورد انتظار یک کمپین بازاریابی دهان به دهان شناخته می شود، که از لحاظ تئوری و تجربی ثابت شده است متفاوت است. به این ترتیب، برخی از استراتژی های برای پیشرفت توصیه می شود. بر اساس اطلاعات ما، این اولین بار است که بازاریابی دهان به دهان به این شیوه انجام می شود.

کلید واژه ها: بازاریابی ،سود کلی،سیستم دینامیکی دیفرانسیل،تعادل،جذابیت جهانی

مقدمه

ترویج  یک نوع رایج فروش محصول است. تبلیغات شخص ثالث در رسانه های جمعی مانند تلویزیون و روزنامه به مدت طولانی به عنوان ابزار مهم ترویج به کار برده می شدند. در هر حال، این استراتژی ترویج از هزینه های گران رنج می برد [۱ و ۲]. علاوه بر این، می توان دریافت که فراتر از مراحل اولیه ترویج محصول، اثر تبلیغات کاهش می یابد [۳].  ارتباطات دهان به دهان  (WOM) یک پدیده فراگیر و جذاب است. دریافتیم که مشتریان راضی و ناراضی راجع به اقلامی که خریداری و استفاده نمودند، تمایل دارند به ترتیب نظرات مثبت و منفی را منتشر کنند [۴ و ۵]. در مقایسه با نظرات مثبت، نظرات منفی بیشتر احساسی هستند و از این رو، به احتمال بیشتر روی نظر مخاطب تاثیر می گذارد. در مقابل، نظرات مثبت بیشتر شناختی بوده و بیشتر بررسی می شوند [۶-۹]. نقش مهم WOM در فروش محصول توسط توافق گسترده بین کارشناسان و دانشگاهیان پشتیبانی می شود. در واقع هر دوی WOM مثبت و منفی بر تصمیم خرید مشتری بالقوه تاثیر می گذارند. با توجه به مزایای برجسته مانند هزینه به میزان قابل توجهی پایین تر و انتشار بسیار سریع تر، بازاریابی WOM از بازاریابی تبلیغاتی سنتی بهتر عمل می کند [۱۰ و ۱۱]. با افزایش محبوبیت شبکه های اجتماعی آنلاین مانند فیس بوک، مای اسپیس و توئیتر، بازاریابی WOM به یکی از اشکال اصلی بازاریابی محصول تبدیل شده است [۱۲].

تمامی حقوق مادی و معنوی ترجمه ها برای پارس ترجمه محفوظ می باشد

تمامی حقوق مادی و معنوی ترجمه ها برای پارس ترجمه محفوظ می باشد