مقاله انگلیسی ترجمه شده اثر تناسب کشور مبدأ بر ارزیابی کالا توسط مشتری در اتحادهای استراتژیک برند برون مرزی

مشخصات محصول
قیمت:13000تومان
دسته بندی:

سال نشر: ۲۰۱۳

تعداد صفحه انگلیسی:۱۰

تعداد صفحه ترجمه فارسی: ۲۴  صفحه word

دانلود رایگان مقاله انگلیسی 

کد محصول:M350

عنوان فارسی:

مقاله انگلیسی ترجمه شده اثر تناسب کشور مبدأ بر ارزیابی کالا توسط مشتری در اتحادهای استراتژیک برند برون مرزی

عنوان انگلیسی:

Country-of-origin fits effect on consumer product evaluation in cross border strategic brand alliance

چکیده فارسی:

این مقاله اثر تناسب کشور مبدا را بر نگرش مشتری بررسی کرده و در می یابد که اتحاد استراتژیک برندهای برون مرزی (SBA) یک استراتژی ورودی حیاتی برای برند میزبان و برند شریک است. به طور ویژه اتحاد استراتژیک برندهای برون مرزی (SBA) اثرات مشارکتی مثبتی را به وجود می آورد، هنگامی که تصاویر موجود ازکشورها تصاویر مناسبی باشند. به علاوه برند شریک که تقریباً از تصویر کشور نامناسبی رنج می برد، قادر است کشور مبدأ را تعدیل کرده و تصویر مناسبی برای برند و همچنین ارزیابی کالای مصرف کننده را بدست دهد. تحلیل میانجی گری نقش اتحاد استراتژیک برندهای برون مرزی (SBA) را بررسی کرده و پیشنهاداتی را برای تحقیقات آینده ارائه می دهد.

کلمات کلیدی:تناسب کشور مبدا، تصویر کشور، اتحاد استراتژیک برندهای برون مرزی، تناسب برند

  1. ۱. مقدمه

با ادامه رقابت در بازار برای رشد و ارتقا، معرفی برند جدید شدیداً با ریسک مالی مواجه است. از این رو بسیاری از کمپانی ها که به SBA متوسل شدند، اجازه میدهد یک برند جدید تساوی کنونی یک برند را تعدیل کند. SBA برون مرزی به کمپانی ها کمک میکند تا بازار های جدیدی را بوجود آورد و وسیله ی کارآمدی را برای معرفی محصولات و خدمات جدید فراهم میکند. درصد درآمد سالانه ای که ۱۰۰۰کمپانی آمریکایی از اتحاد برند بدست میاورند در حال افزایش است. به گونه ای که از ۲% در سال ۱۹۸۰، به ۳۵% در سال ۲۰۰۲ رسیده است. به طورروز افزون، SBA برون مرزی یک استراتژی حیاتی برای ورود به بازار در اقتصاد جهانی است. ۹۳% کمپانی های آمریکایی که در SBA برون مرزی فعالیت دارند موفق اند. SBA برون مرزی ازدیگر رویکرد های توسعه تجاری قراردادی مثل سرمایه مخاطره امیز ادغام ها وکسب سود، بهتر عمل میکنند. SBAبرون مرزی موتور اولیه برای رشد تجارت و یک تاکتیک برای رقیب ماندن در بازار جهانی محسوب میشود. و همچنین بررسی اینکه آن چگونه عمل میکند به موقع است. اینگونه مطالعات اشارات مهمی را برای کارشناسان فراهم میکند. آثار موجود درباره ی SBA برون مرزی به صورت گسترده ای مفاهیم مناسب بودن کالا و برند را بررسی میکنند. RUTH و SIMANINدریافتند که مناسب بودن برند و کالا را عواملی درارزیابی کالا برمیشمارند. محققان به طور کلی دریافتند که مناسب بودن بیشتر درارائه ی پاسخ ها ی مثبت مصرف کننده بهتر ازکمتربودن آناست. از آنجا که SBA برون مرزی شامل برند های کشورهای مختلف میشود و محققان باید نقش کشورهای مبدا را دریابند. متاسفانه محققان تحقیقات کمی درباره ی تناسب کشور مبدا انجام دادند، این مقاله یک رویکرد تئوریک سازمان یافته را در باب فهم اثرات SBA برون مرزی بر ارزیابی کالا ازطرف مصرف کننده که بر نگرش های مشتریان بر درباره¬یبرند درسطوح مختلف تناسب کشور مبدا تاثیر میگذارد، مورد نظر قرار دهد. یافته ها بینش های مورد نیاز را برای اینکه چگونه مصرف کنندگان اطلاعات کشور مبدا را پردازش میکنند، فراهم میکند و درپی آنبرند ها را درشرایط SBA برون مرزی ارزیابی میکند.

 

  1. مروری بر ادبیات تحقیق

۱٫۲٫ تعاریفی از SBA برون مرزی

محققان SBA برون مرزی را تحت اصطلاحات مختلفی بررسی میکنند مثل، اتحاد اجزای برند، co-branding, co- marketing، ارتقای متقابل، برند سازی مشترک، ارتقای مشترک و بازاریابی وابستگی. این اصطلاحات همگی به شراکت مشارکتی که ویژگی هایبرند میزبان /رهبر/اصلاح شده وبرند شریک اصلاح کننده را ادغام میکند یا نتصل میکند تا کالا یا خدمات جدید یا بهبود یافته را به مصرف کنندگان ارائه دهد. Elmuti ,kathawalaSBA را” مشارکت دو یا چند موسسه یا واحد تجاری که با هم کار میکنند تا به اهداف مهم استراتژیک برسند که متقابلا سوداور است ” درنظرمیگیرند. از نقطه نظر اتحاد برند simonin, ruth, SBASBA را به عنوان ” ترکیبی یا پیوندیکوتاه مدت یا بلند مدت از دو یا چند برند، کالا یا دیگر اموال اختصاصی مشخص” تعریف میکند. SBA برون مرزی یک شکل منحصربفرد از اتحاد برند با اداره مرکزی کمپانی در یک کشور و اداره ی مرکزیدیگر کمپانی در کشور دیگر یا بازار دیگری است. به خاطر نامطمئن بودن زیاد و رقابت در بازار جهانی، احتمال ندارد که یک کمپانی منابعی را در همه ی زمینه های لازم برای ورود به بازار موفق بازار را توسعه دهد یا بوجود آورد. اتحاد برند منافع زیادی را برای کمپانی های شریک ازطریقی کمک به آن ها در بدست آوردن تکنولوژی، بدست آوردن کانال های توزیع برای بازار های خاص، کاهش ریسک سیاسی و مالی و رسیدن به مزایای رقابتی، فراهم میکند. به خصوص، SBA اجازه میدهد تا برند های شریک نا آشنائیت کمتر تا تساوی برند برای برند میزبان را تعدیل کند. ازاین کمپانی ها به SBA برون مرزی به عنوان یک تاکتیک مطلوب در کمک به برندها در رقابت کارآمد است.

تمامی حقوق مادی و معنوی ترجمه ها برای پارس ترجمه محفوظ می باشد

تمامی حقوق مادی و معنوی ترجمه ها برای پارس ترجمه محفوظ می باشد