مقاله ترجمه شده : ملاحظات و اثرات تأمین‌کننده و مشتری در تصمیمات مالی شرکت

مشخصات محصول
قیمت:18000تومان
دسته بندی: ,

سال نشر: ۲۰۱۴

تعداد صفحه انگلیسی:  ۷

تعداد صفحه ترجمه فارسی:  ۱۷  صفحه word

دانلود رایگان مقاله انگلیسی 

کد محصول: M650

عنوان فارسی:

مقاله ترجمه شده :  ملاحظات و اثرات تأمین‌کننده و مشتری در تصمیمات مالی شرکت

عنوان انگلیسی:

Supplier/customer considerations in corporate financial decisions

چکیده فارسی:

چکیده: تحقیق‌های قبلی روی ویژگی‌های شرکت و توجهات سهامداران مالی  به‌عنوان تعیین‌کننده سیاست‌های شرکت، تمرکز کرده‌اند. تحقیقات بعدی مشخص کرد که در محیط وسیع‌تری تعیین‌شده‌اند که دربرگیرنده سهامداران غیرمالی، مثل تأمین کنندگان-مشتریان، کارگران می‌باشند. در این تحقیق ساخت‌ها در تعیین سیاست‌های شرکت، مثل ساختار سرمایه، سود سهام، مدیریت درآمد، کیفیت محصول می‌باشند که ما آن‌ها را خلاصه کرده‌ایم. ما اثر چشم‌گیری را آشکار ساختیم که شمول و دربردانی ملاحظات تأمین‌کننده و مشتری را در این سیاست‌های شرکت در برداشت. موسسه هندی مدیریت بنگالور در سال ۲۰۱۴، تهیه و تألیف توسط موسسه السویر با مسئولیت محدود، حق چاپ محفوظ است.

واژگان کلیدی: ساختار سرمایه، سیاست‌های شرکت، بازارهای تولید، سهامداران غیرمالی زنجیره تأمین.

مقدمه:

اکثر تحقیقات در زمینه‌های مالی شرکت، بخصوص کارهای قبلی، تست‌های تجربی و تئوری را در چارچوبی توسعه می‌دهند که در آن آشکارا فرض می‌شود تصمیمات مالی مشخصه‌های شرکت و سهامداران مالی آن را انعکاس می‌دهد که عبارت‌اند از: سرمایه‌گذاران و سهام‌داران اوراق، موضوع این مقاله این است که یک شرکت سلسله و اتحادی از قراردادهای روشن است (جنسون و مک لینگ در سال ۱۹۷۶). بااین‌وجود اخیراً محققان دریافتند که تصمیمات مالی شرکت روی ملاحظات شایسته سهامداران مالی اثر می‌گذارد و همچنین از آن‌ها اثرپذیر است. این سهامداران غیرمالی نهادها و آژانس‌هایی هستند که ازنظر اقتصادی با شرکت در ارتباط‌اند و شامل تأمین‌کنندگان، مشتریان، رقیبان و کارگران می‌شوند. رابطه‌های این آژانس‌ها با قراردادهای آشکار مدیریت می‌گردد. آنالیز تصمیمات مالی یک شرکت که اتحادی از قراردادهای هم مجازی و هم روشن است، پیش‌بینی‌های تئوری جدیدی را ارائه می‌کند. تعدادی از مقاله‌ها در دهه اخیر، حمایت‌های تجربی ارزشمندی را برای بسیاری از این پیش‌بینی‌ها تأمین ساختند. هدف ما در این مقاله پیشنهاد یک تحقیق تجربی و تئوری است که نشان می‌دهد چگونه، توجهات سهامدار در تصمیمات مالی شرکت وارد می‌شود

ما برای ملاحظات فضایی، توجه را فقط روی سهامداران غیرمالی مهم متمرکز نمودیم مثل تأمین‌کنندگان شرکت و مشتریان آن‌ها بودند. ما برای انجام این کار سهامداران غیرمالی مهم دیگر را مثل رقیبان و کارگران نادیده گرفتیم، اما توجه داشته باشید که تصمیمات مالی نیز به‌طور چشمگیری توسط نیروی کار و با رقابت تحت تأثیر قرار می‌گیرد.

در یک سطح حسی، به‌راحتی می‌توان دید که چرا ملاحظات بازار تولید به تصمیمات مالی شرکت وابسته است. تصمیم‌گیرنده و مدیر در این شرکت، مشخصه‌های شرکت را بررسی می‌کند به‌عنوان‌مثال ساختار دارایی شرکت و از بین رفتن جریان نقد و این‌زمانی رخ می‌دهد که تصمیمات مالی مثل سطح بدهکاری و پرداخت سود سهام اتخاذ می‌گردد. بااین‌وجود به نظر می‌رسد که مدیر به‌خوبی از شرایط بازار محصول شرکت آگاه است، برای مثال شرکت‌های پایین‌دست و بالادست که در زنجیره تأمین قرار دارند، شکل یک موقعیت شرکت را در بازار محصول شرکت نشان می‌دهد. ازآنجایی‌که روابط بهینه با تأمین‌کنندگان و مشتریان مقدار ارزشمندی از مفاهیم را در خود دارد، بر این اساس استوار است که مدیر شرایط را در صنایع تأمین‌کننده و مشتری به کار می‌گیرد تا تصمیمات مالی را اخذ کند.

Abstract

Earlier research focussed on firm characteristics and the interests of financial stakeholders (shareholders and bondholders) as determinants of corporate policies. Subsequent research recognized that corporate policies are determined in a broader environment that includes nonfinancial stakeholders such as suppliers, customers, labour etc. In this paper, we summarize the theoretical and empirical research that includes supplier/customer considerations in the determination of corporate policies such as capital structure, dividends, takeovers, earnings management, and product quality. We highlight the significant effect that the inclusion of supplier/customer interests has on these corporate policies.

Keywords: Capital structure,Corporate policies,Product markets,Nonfinancial stakeholders,Supply chain

 

تمامی حقوق مادی و معنوی ترجمه ها برای پارس ترجمه محفوظ می باشد

تمامی حقوق مادی و معنوی ترجمه ها برای پارس ترجمه محفوظ می باشد