مقاله ترجمه شده :  آموزش کنترل های داخلی به دانشجویان حسابرسی از دیدگاه حسابرسی داخلی

مشخصات محصول
قیمت:16000تومان
دسته بندی:

سال نشر: ۲۰۱۳

تعداد صفحه انگلیسی:  ۱۵

تعداد صفحه ترجمه فارسی:  ۱۲  صفحه word

دانلود رایگان مقاله انگلیسی

کد محصول: H293

عنوان فارسی:

مقاله ترجمه شده :  آموزش کنترل های داخلی به دانشجویان حسابرسی از دیدگاه حسابرسی داخلی

عنوان انگلیسی:

Teaching Auditing Students About Internal Controls From an Internal Audit Perspective

چکیده فارسی:

در دوره Sarbanes-Oxley نیاز واقعی به درک درست مسئولیت های مختلف و تکیه بر کار دیگران وجود دارد. حسابرسان خارجی باید درک خوبی از انواع و میزان کار حسابرسان داخلی داشته باشند. از آنجا که اکثر دانشگاه ها دوره مستقل حسابرسی داخلی را ارائه نمی دهند، دانشجویان باید بر آنچه در کلاس حسابرسی جریان اصلی یاد می گیرند برای به دست آوردن درک خود از آنچه حسابرس داخلی انجام می دهد تکیه کنند. این مقاله برای مربیان حسابرسی وسیله ای را برای آموزش و رویکرد عملکرد حسابرسان داخلی فراهم می کند.

پس زمینه

بسیاری از دانشجویان حسابداری وارد حرفه حسابرسی پس از فارغ التحصیلی می شوند. آنها وارد حسابرسی خارجی خواهند شد، حسابرسی داخلی و یا کار در سازمان هایی که با همه نوع حسابرس در تعاملند. اگر این دانشجویان وارد حرفه حسابرسی خارجی شوند، انتظار می رود به تعامل و درک آنچه حسابرسان داخلی به منظور تکیه بر حسابرسان داخلی تحت SAS 65 “توجه حسابرس حسابرسی داخلی در حسابرسی اظهار نامه های مالی”و PCOAB استاندارد شماره ۲انجام می دهند بپردازند. اما برای دانشجویان حسابرسی درک ارزش حسابرسی داخلی دشوار است زیرا در کتاب های درسی تنها یک فصل برای حسابرسی داخلی دارند. این فصل بسیار مبهم است. این مقاله یک روش ساده را برای درک مفاهیم نقش حسابرسان داخلی در ارزیابی کنترل های داخلی ارائه می دهد به طوری که کارفرمای آنها اهداف آن را برآورده می سازد.

بررسی پژوهش ها

پژوهش های بسیار کمی ارائه دهنده رویکرد آموزشی برای آموزش حسابرسی داخلی هستند. فرناندز (۱۹۹۴) به رسمیت می شناسد که آموزش حسابداری دانشجویان را به خوبی برای حسابرسی مالی آماده می کند. او اذعان می دارد که دوره های حسابرسی سنتی ممکن است موجب علاقه به حسابرسی داخلی در بخشی از دانشجویان شود اما دانشجو اساسا به کشف حسابرسی داخلی نمی پردازد. اینها همان دانشجویانی هستند که به اندازه کافی در زمینه تکنیک های تحلیلی کسب و کار آماده نمی شوند و یک خلاء در آموزش حسابرسی عمومی به خاطر این امر وجود دارد. او احساس می کند که همه دانشگاه های دارای برنامه های کسب و کار و مدیریت عمومی باید حداقل یک دوره اختصاصی برای حسابرسی داخلی داشته باشند.

Introduction

In the Sarbanes-Oxley era there is a real need for a good understanding of the different responsibilities and reliances that can be placed on the work of others. External auditors must have a good comprehension of the types and extent of work that internal auditors do. Since most universities do not provide a stand-alone course on internal auditing, students must rely on what they learn in the mainstream auditing class to obtain their understanding of what an internal auditor does. This paper provides auditing instructors a vehicle for teaching the need for, and the approach to, how internal auditors do their jobs

تمامی حقوق مادی و معنوی ترجمه ها برای پارس ترجمه محفوظ می باشد

تمامی حقوق مادی و معنوی ترجمه ها برای پارس ترجمه محفوظ می باشد