مقاله انگلیسی ترجمه شده تأثیر فن آوری در آموزش آنلاین (مجازی) حسابداری مدیریتی

مشخصات محصول
قیمت:19000تومان
دسته بندی:

سال نشر:  ۲۰۱۵

تعداد صفحه انگلیسی: ۶

تعداد صفحه ترجمه فارسی:  ۱۱    صفحه  WORD

دانلود رایگان مقاله انگلیسی

کد محصول:  h175

عنوان فارسی:

مقاله  انگلیسی ترجمه شده تأثیر فن آوری در آموزش آنلاین (مجازی) حسابداری مدیریتی

عنوان انگلیسی:

Technological impact on teaching of online managerial accounting

چکیده فارسی:

استفاده از فن آوری در سطح آموزش های دانشگاهی حسابداری مدیریتی، به عنوان دوره های آنلاین باز و گسترده (MOOCها)، که به عنوان ابزاری برای صرفه جویی در هزینه برای بسیاری از دوره های دانشگاهی در سطح ابتدایی ارائه شده اند، یک روند اجتناب ناپذیر می باشد. با این حال، منافع آن برای چندین سال آشکار نخواهد شد و هنوز هم بحث های زیادی در میان کارشناسان وجود دارد (مجله ی وال استریت، ۱۲می ۲۰۱۴). دانشگاه ما از این قاعده مستثنی بوده و ما در حال تلاش آموزش آنلاین به طور آزمایشی هستیم. در حال حاضر من برای بیش از دو سال به صورت آنلاین در سطح اصلی حسابداری مدیریتی، تحت تعلیم قرار گرفته ام.

با توجه به مشاهدات من در طول دو سال گذشته، دانشجویان با انگیزه، کارهایشان را همانند دانشجویان حضوری انجام می دادند، اما دانشجویانی که انگیزه ی بسیار بالایی نداشتند، نرخ شکست و مبارزه کردن در آنها بالا بوده است. استفاده از MOOC ها برای اهداف اجتماعی و یا علوم انسانی ممکن است قابل قبول باشد؛ اما برخی کلاس های فنی مانند حسابداری، به طور موثر به عنوان یک مکانیسم برای ارائه محتوای دوره ها تفسیر نمی شوند.

من به طور تجربی با استفاده از تکلیف رگرسیون خطی کامپیوتری بررسی این موضوع را آزمایش کرده ام که نتایج کلاس ما، دانشجویان تحت عملکرد این تکلیف را در مقایسه با دانشجویان حضوری نشان می دهد. دانشگاه ما از Echo360 برای ضبط سخنرانی ها استفاده می کند و من آن را برای این تکلیف در دسترس قرار داده ام. من توضیحات چهره به چهره را برای کمک به دانشجویان حضوری ارائه داده ام، اما دانشجویان مجازی (آنلاین) در درجه اول با تکیه برخود، کار انجام داده اند.

کلید واژه ها: آموزش آنلاین (مجازی)، حسابداری مدیریتی، تأثیر فن آوری در آموزش

۱- مقدمه

ممکن است درآینده، دوره های آنلاین، نقش مهم تری را در آموزش عالی ایفا کنند. دوره های گسترده و باز آنلاین (Moocs) محبوب هستند، چرا که آنها برای دانشجویان غیرسنتی همانند دانشجویان در مکان های از راه دور، مفید می باشند (مجله وال استریت، ۱۲می ۲۰۱۴). با این حال، چگونگی نظارت بر امتحانات و مسائل مربوط به امنیت آنلاین، از نگرانی های Moocs می باشد. دانشگاه نبراسکا در اوماها، کمیته ویژه ی Mooc را آغاز کرده اند، اما تاکنون پیشرفت های زیادی ایجاد نشده است.

کمیته ی موقت در حال حاضر، به دلیل نبود پشتیبانی بودجه ای از سوی دانشگاه، غیرفعال می باشد. آموزش آنلاین، برای مثال، موارد موفق آموزش زبان در ونزوئلا می باشد (مجله وال استریت، ۱۸ ژوئن ۲۰۱۴). با این حال، اینکه آیا این مدل به دیگر دوره ها نیز اعمال خواهد شد، یک سوال تجربی است. این مقاله، مسائل جاری در آموزش حسابداری آنلاین مدیریتی را بررسی خواهد کرد.

بخش بعدی، مقالات مربوط به این پژوهش را بررسی می کند. بخش زیر، روشی را که من استفاده کرده ام، توضیح می دهد. بخش پایانی، یافته های من و محدودیت های این پژوهش را به طور خلاصه بیان می کند.

۲- تحقیقات گذشته

مدل های مختلفی برای ارزیابی عملکرد دانشجویان وجود دارد. کریستومو (۲۰۱۱) از یک ابزار استاتیک با ۶۰ سوال چند گزینه ای با آزمون قبل و بعد، برای اندازه گیری یادگیری دانشجویان استفاده می کند. با این حال، برای من مطالعه ی خود، از یک تکلیف کامپیوتری برای مقایسه عملکرد دانشجویان مجازی با عملکرد دانشجویان حضوری استفاده کرده ام. کامپیوتر و دیگر رسانه ها، فرآیند یادگیری دانشجویان امروزی را تحت تأثیر قرار می دهند. (Jones و Wright،۲۰۱۰ ). مهارت های پایه ی کامپیوتر، برای کسب مدرک تحصیلی در آموزش دانشگاهی امروزه لازم می باشد، اما ما به دلیل کاهش بودجه، دوره های درمانی را آموزش نمی دهیم.

با این حال، تفاوت عظیم فردی در سطح تسلط کامپیوتر وجود دارد. جونز و رایت (۲۰۱۰)، از آزمون ارقام تعبیه شده گروه استفاده کرده اند. این آزمون برای دوره ی وابستگی توسعه یافته توسط Witkin و همکاران (۱۹۷۱) می باشد. دوره فردی مستقل، مهارت های تحلیلی بیشتر از دوره فردی وابسته را نشان می دهد و حسابداری و مهندسی، دوره ی فردی مستقل را جذب می کنند (Hicksوهمکاران ۲۰۰۷). با این حال، دوره های حسابداری مدیریتی برای تمامی رشته های کسب وکار مورد نیاز بوده و این مسائل واضح نیست، چراکه این دوره ها قبل از اینکه آنها رشته ی خاص خود را انتخاب کنند، گرفته شده است.

تمامی حقوق مادی و معنوی ترجمه ها برای پارس ترجمه محفوظ می باشد

تمامی حقوق مادی و معنوی ترجمه ها برای پارس ترجمه محفوظ می باشد