مقاله ترجمه شده : فصلی بودن حسابرسی و قیمت گذاری خدمات حسابرسی

مشخصات محصول
قیمت:21000تومان
دسته بندی:

سال نشر: ۲۰۱۸

تعداد صفحه انگلیسی:  ۱۳

تعداد صفحه ی ترجمه فارسی: ۲۰ صفحه فایل WORD

دانلود رایگان مقاله انگلیسی

کد محصول: H307

عنوان فارسی:

مقاله انگلیسی حسابداری ۲۰۱۸ :  فصلی بودن حسابرسی و قیمت گذاری خدمات حسابرسی: نظریه و شواهد از یک متاآنالیز

عنوان انگلیسی:

Audit seasonality and pricing of audit services: Theory and evidence from a meta-analysis

چکیده فارسی

حسابرسی فصلی است، در حالی که اکثر شرکتهای دولتی ایالات متحده دارای یک پایان سال مالی در ماه دسامبر هستند . این امر منجر به حسابرسی ” فصل شلوغ ” و ” خارج از فصل ” با تاثیر فصلی غیر بدیهی بر قیمت‌گذاری خدمات حسابرسی می‌شود . ما از یک چارچوب اقتصادی استفاده می‌کنیم که توضیح می‌دهد چگونه دوره زمانی حسابرسی بر شدت و کشش قیمت تقاضای حسابرسی و تامین حسابرسی تاثیر می‌گذارد . ما دریافته ایم که فصل شلوغ حسابرسی با هزینه حسابرسی تقریبا ۱۰ % براساس یک فراتحلیل از ۹۷ بررسی از ۱۸ مطالعه هزینه بررسی شرکت‌های دولتی آمریکا مرتبط است . یک رگرسیون متا از تفاوت‌های بافتی در طراحی پژوهش بین مطالعات نشان می‌دهد که بررسی تنها Big N باعث کاهش اندازه اثر فصلی شلوغ می شود ،  اما آن را حذف نمی‌کند و اندازه اثر فصل شلوغ می‌تواند پس از SOX بزرگ‌تر باشد.

کلید واژه ها: فصلی بودن حسابرسی،هزینه های حسابرسی،تقاضای عرضه حسابرسی،تبعیض قیمت

مقدمه

بازرسی فصلی است. این بدین خاطر است که بازرسی پایان سالِ مالیِ موردِ پسندِ مشتری، به صورت یکنواخت در سراسر تقویم سال توزیع نشده است. در ایالات متحده، اکثر شرکت های عمومی پایان سال مالی دسامبر را دارند. این خوشه پایان سال مالی، بازرسی به شکل فصلی را برای شغل بازرسی به سبب ” فصل شلوغ” و ” فصل تعطیل” معرفی می کند. این ممکن است بر ساختار هزینه ای شرکتهای بازرسی تاثیر بگذارد که در عوض قیمت های بازرسی تاثیر می پذیرد و این موضوع مطالعه ما می باشد.

ما یک چارچوب اقتصادی استفاده می کنیم که پیشنهاد می دهد که قیمت گذاری تفاضلی خدمات بازرسی بین فصلهای شلوغ و فصل تعطیل ممکن است ناشی از دو عامل باشد.اول، تفاوت در تقاضا برای بازرسی در فصل شلوغ و و فصل تعطیل، فرصت های خدمات بازرسی را بالا می برد تا در تمایز قیمت درجه سوم به کار گرفته شود، یعنی قابلیت مطالبه قیمت های متفاوت به گروههای متفاوت مشتری را برای خدمات مشابه دارد. دوم،  ظرفیت محدود تجربه شده توسط شرکتهای بازرسی در طول فصول شلوغ منجر به حمایت نسبتا انعطاف¬ناپذیر، بالارفتن هزینه های حاشیه ای تولید و سپس پرداخت دستمزد بالاتر بازرس می شود. ما یک فراتحلیل ۹۷ تحلیلی از ۱۸ مطالعه دستمزد بازرسی شرکتهای عمومی ایالات متحده از ۲۰۰۵ تا ۲۰۱۵ را هدایت می کنیم و شواهدی در تهیه چارچوب می یابیم که بازرسی فصل شلوغ را به مزد حق العمل بازرسی تقریبا ۱۰ درصد وابسته می کند.

تعداد کمی مطالعات بایگانی شده در تحقیقات بازرسی وجود دارد که کار فصلی بازرسی را به عنوان فاکتور بالقوه تشریحی برای دستمزدهای بازرسی ایجاد می نماید. برای مثال های (۲۰۱۳،۱۷۴) عنوان می کند که کار فصلی بازرسی ” … اغلب در مطالعات مزد بازرسی شامل نمی شود، اما ]وقتی هست[ شواهد نشان می دهد که به شکل قابل توجهی به مزد بازرسی ارتباط دارد.” به هر حال ، حتی وقتی که مطالعات بایگانی تشخیص دادند که کار فصلی بازرسی ممکن است فاکتور تشریحی باشد، این اغلب بر روی یک مبنای تک موردی با توجیه کم نظری یا بدون توجیه اجرا می شود (لوپز، پیتیر ۲۰۱۲). تعدادی از مطالعات تشخیص داده اند که کار فصلی بازرسی یک فضای کم و فشرده را اختصاص داده است تا چگونه این چنین شود.

قیمت خدمات بازرسی، اطلاعات بین مشتری و بازرس را انتقال می دهد و به هر دو مصرف کننده و تولیدکننده خدمات بازرسی اجازه می دهد تا تحریک شده و بوسیله اطلاعات دربرگیرنده در این قیمت ها کمک شود. فهمیدن اینکه چگونه قیمت های بازرسی مشخص شده اند، مهم است چراکه قیمت بازرسی خودش متاثر از سازمان دهی، توزیع و تولید خدمات بازرسی بعلاوه مصرف چنین خدماتی است. در این رابطه، توزیع پایان سال مالی به عنوان الگوی تکراری در هر تقویم سالیانه است که بر مصرف و تولید خدمات بازرسی تاثیر می گذارد که یک کار فصلی شایسته تشخیص، تشریح، و به صورت بالقوه حتی تعیین کمی را ارائه می دهد.

دو مطالعه فراتحلیلی قبلی وجود دارد که به صورت عادی متغیرهای مستقل استفاده شده در تحقیق قیمت گذاری بازرسی را ارزیابی می کند (های ۲۰۱۳؛ های، کنچیل و ونگ۲۰۰۶). زمانی که این دو مقاله، فراتحلیل گسترده همه مطالعات مزد بازرسی را ارائه می دهند(های ۲۰۱۳) تصدیق می کند که آنها نیازمند عمق تحقیقاتی هستند که نیاز است وقتی که تحلیل ها به مسائل فردی هدایت می شوند. همین طور، اولین مشارکت کلی ما در ادبیات بازرسی، توسعه چارچوب نظری برای علیت بین کار فصلی بازرسی و قیمت گذاری بازرسی است، سپس فراهم نمودن تحقیقات لازم عمیق برای این مسئله است.

تمامی حقوق مادی و معنوی ترجمه ها برای پارس ترجمه محفوظ می باشد

تمامی حقوق مادی و معنوی ترجمه ها برای پارس ترجمه محفوظ می باشد