مقاله انگلیسی مدیریت ترجمه شده سیستم اطلاعاتی در مدیریت عملکرد کسب و کار: زنجیره مربوط به عرضه

مشخصات محصول
قیمت:15000تومان
دسته بندی:

سال نشر: ۲۰۱۳

تعداد صفحه انگلیسی:۱۷

تعداد صفحه ترجمه فارسی:  ۲۵  صفحه word

دانلود رایگان مقاله انگلیسی 

کد محصول:M376

عنوان فارسی:

مقاله انگلیسی مدیریت ترجمه شده سیستم اطلاعاتی در مدیریت عملکرد کسب و کار: زنجیره مربوط به عرضه

عنوان انگلیسی:

IS in Managing Business Operations: The Supply Chain

چکیده فارسی:

مدیریت در زنجیره عرضه چیست ؟

۵ نمونه از اجزای مربوط به مدیریت در زنجیره عرضه چه می باشد ؟

هدف مدیریت در زنجیره عرضه چه می باشد؟

نقش های مربوط به همکاری چیست ؟

ارتباطات مربوط به برنامه ریزی منابع سرمایه ای ERP چیست ؟

مشکلات مربوط به بخش نرم افزاری در رابطه با زنجیره عرضه چه می باشد ؟

مقدمه

کسب و کار همواره در رابطه با زنجیره عرضه می باشد. یعنی شرکت ها مواد خام، اجزا و ملزومات که برای ایجاد محصولات و خدمات خود به کار می برند، خریداری کرده و اان ها را به مجموعه مشتریانی که محصولاتشان را خریداری می کنند، تحویل می دهند. چیزی که جدید می باشد این است که سرعتی که کالاها و خدمات از زنجیر های مربوط به عرضه عبور می کنند  به طور قابل توجهی افزایش یافته است زیرا پیشرفت در زمینه کامپیوتر و ارتباطات سرعت تبادل اطلاعات را بیشتر می کرده است.

اگرچه یک شرکت تنها ارائه کنندگان و خریداران مستقیم خود را می بیند همان طور که در شکل ۱ نشان داده شده است مجموعه خریداران و مشتریان بسیار پیچیده هستند. مثلا کارخانه ها تقریبا تمام اجزای مربوط به ماشین را از فرد دیگری بدست می آورند اگرچه بیشتر این اجزا توسط متخصصان کارخانه ساخته می شود. کارخانه ذکرشده در این مورد در واقع یک مونتاژ کننده می باشد. فروشنده های ( در، باتری، آینه، موتور و صدها قطعه دیگر) در عوض این قطعات را که از طریق دلالان خود خریداری کرده اند جمع آوری کرده آن ها را به مردمی که به دنبال چنین قطعاتی می باشند بر می گردانند. اگر شرکتی تولید کننده محصولات مشتری خود باشد آن مستقیما به خریداران نهایی فروخته می شود  یا این کالاها ممکن است از زنجیره های توزیع گذر کرده که خود شامل مراحل چندگانه توزیع و بازفروش می باشد. برای معاملات مربوط به تجاری- بازرگانی این فروش ها ممکن است از طریق نیروهای فروش، واسطه ها مانند دلالان یا از طریق اینترنت هدایت گردد. به عبارت دیگر زنجیره عرضه از فروشنده به مشتری گسترش می یابد.

ص ۲۰۱

همچنین توجه داشته باشید که فعالیت های مربوط به زنجیره عرضه در شرکت ها ادامه می یابدهمان طور که کالا ها ازمیان سازمان ها و شرکت های تابعه منتقل می گردند. در صنایع این عملیات مربوط به مونتاژ کردن، سازندگی و بسته بندی هایی که به تولید کالاهای نهایی می پردازند می باشد

هر یک از این مونتاژهای جزئی  باید برای ایجاد مرحله بعدی مونتاژهای جزئی دیگر و همچنین تولیدات نهایی قابل دسترسی باشد. این زنجیره عرضه در واقع یک مکانیسم حساسی می باشد که بستگی به تمام مواردی دارد که در زمان یکسان با یکدیگر فعالیت می کنند. در زندگی واقعی در واقع تمام چیزها با یکدیگر تطابق نمی یابند.تعداد زیادی از این متغیرها تصادفی می باشند: اقتصاد نوسان پیدا می کند :  ادغام و تحصیل در این زنجیره ها دارای فراز و نشیب بوده :  فروشنده و خریدار به سمت این کسب و کار ها دور و نزدیک می گردند. حوادث طبیعی و مصنوعی مانند طوفان، اعتصاب و … در طول این زنجیره ایجاد می گردند. به هر حال تصمیمات می بایست پیش تر گرفته شود  که گاهی اوقات تصمیمات قابل توجهی در مورد تعداد و زمان ایجاد این محصولات از قبل می بایست گرفته شود. نگهداری از زنجیره عرضه یک شرکت بیشتر به عنوان یک هنر می باشد تا به عنوان یک علم. بنابراین مانند یک بیمه نامه  که یک شرکت، صورت کالا را حتی در زمان تحویل برای حمایت از عومل پیش بینی نشده نزد خود نگه می دارد. آن ها همچنین درگیر در مسائل مربوط به طرح های زنجیره ای عرضه  برای تخمین زدن آینده بهتر می باشند.

زنجیره مربوط به عرضه

همانطور که توسط مشاوران در زمینه زنجیره عرضه بیان شد مدیریت زنجیره های مربوط به عرضه شامل ۵ بخش می باشد :

۱- زمینه سازی

۲- منبع یابی

۳- ساخت

۴- تحویل

۵- برگشت

۱- زمینه سازی :  زمینه سازی شامل بررسی اینکه تقاضا چه می باشد و دریافت و ایجاد قرارداد برای منابع عرضه، بررسی اینکه چگونه زنجیره های مربوط به عرضه در حال فعایت می باشند، استانداردهای متری برای تعیین اینکه  آیا زنجیره مربوط به عرضه به طور موثری اجرا می گردد یا خیر، و چگونه هدف ها ی مربوط به هزینه ها تامین گردیده  و سطح کیفیت و ارزش به مشتری تحویل داده می شود.

تمامی حقوق مادی و معنوی ترجمه ها برای پارس ترجمه محفوظ می باشد

تمامی حقوق مادی و معنوی ترجمه ها برای پارس ترجمه محفوظ می باشد