مقاله انگلیسی مدیریت ترجمه شده ایجاد یک سیستم تبلیغاتی تلفن همراه برای خدماتی که براساس مکان به مشتری ارائه میشوند:

مشخصات محصول
قیمت:10000تومان
دسته بندی:

سال نشر: ۲۰۱۲

تعداد صفحه انگلیسی

تعداد صفحه ترجمه فارسی ۲۴ صفحه word

(دانلود رایگان مقاله انگلیسی)

کد محصول:M413

عنوان فارسی:

مقاله  انگلیسی مدیریت ترجمه شده ایجاد یک سیستم تبلیغاتی تلفن همراه برای خدماتی که براساس مکان به مشتری ارائه میشوند:

عنوان انگلیسی:

Building a targeted mobile advertising system for location-based services

چکیده فارسی:

درطی سالها تبلیغات تلفن همراه به سوی تبدیل شدن به تکنولوژی ای پیش رفته است که به تبلیغ کننده این امکان را میدهد تا کالاها یا خدمات رابه کاربران هدف به صورت کارامد و موثری ارائه کنند. این به خاطر ماهیت دستگاه های موبایل است که میتواند در همه جا مورد استفاده قرارگیرد و میتوانند اطلاعات زمینه ای را ارائه دهند و به کاربران این امکان را میدهند تا به کسب اطلاعات از موارد مورد علاقه ی خود را دست یابند . این تحقیق یک سیستم تبلیغاتی همراه مورد نظر را (TMAS) را پیشنهاد میکند که خط مشی ای است  هم برای تجار و هم برای مشتریان. این رویکرد مزایای تبلیغات مورد نظر و موبایل را ادغام میکند تا به تجار این امکان را بدهد تا تبلیغات مورد هدف را اساس مکان، پخش کنند درحالی که تبلیغات شخصی شده و با استراتژی کششی را به مشتریان ارائه میکند . برای اثبات TAMS ما برنامه هایی را مطرح کردیم تا تبلیغات بسیار مرتبط با مشتریان فراهم کنیم و ضمانت کنیم که تبلیغات شانسی برابر برای ارائه شدن به مشتری دارند.

کلمات کلیدی : تبلیغات موبایل ، استراتژی کششی ، تبلیغات مورد نظر ،جستجو ی هوشمند

مقدمه:

هدف خدماتی که براساس مکان ارائه میشوند، ارائه معاملات موبایل شخصی سازی شده برای افراد هدف در مکان و زمان خاص است. که ان هم بااستفاده از آگاهی از محل اشیا و یا افراد انجام میشود. رشد روز افزون خدمات دستگاه های تلفن همراه فرصتی را برای اینگونه خدمات فراهم کرده است . دستگاه های موبایل بهترین و پرطرفدارترین وسایل ارتباط شخصی است. از انجا که دستگاه های موبایل چند عملکرد ی مثل گوشی های هوشمند امروزه مورد استفاده است و از انجا که شخصی اند و هر زمان و هر مکان در دسترس اند و قابلیت مکان یابی را دارند ، به عنوان یک سکوی رسانه ای مطلوب برای بازاریابان است.

انتظارمیرود هزینه ای صرف شده دربازاریابی جهانی تلفن همراه درسال ۲۰۱۱ به ارزش ۱۹ میلیارد دلارباشد. اما مهترین مشکل تاجران ،چگونگی دستیابی به مشتریان ارزشمند مورد نظرشان است. اینکه چقدرخوب یک تبلیغ به کاربر موبایل در موقعیتی مناسب به صورت مفید و موثری ارائه شود ، مسئلهای است که باید حل شود.

در حال حاضر رایج ترین نوع تبلیغات موبایل خدمات پیام کوتاه SMS و خدمات پیام چند رسانه MMSاست. این موارد تکنولوزی های فشاری هستند که که پیام های موثر را به کاربران ارسال میکنند. بازاریابی فشاری برای کمپانی هایی است که رابطه ی خوبی با کاربرانی دارند که اجازه ی دیافت اینگونه پیام ها را داده اند . این را بازاریابی مجوز مدار مینامند. اما دستگاه های تلفن همراه میتوانند به عنوان یک ابزار رسانه ای برای بالا بردن پویایی رابطه ی بین تجارت و مشتری باشند. این خود میتواند برای بازاریابی فشاری به کاررود تا اطلاعات را بر مبنای درخواست مشتری ارسال کند . این نوع مناسب ترین مورد برای تجارتی است که تبلیغات ساده با محدودیت زمانی و مرتبط با مکان مورد نظرشان دارند. تبلیغات نیزمیتواند محدود شود مثلا با ارتقای کمپانی های منطقه ای ، کوپن هایی در فروشگاه ای محلی و یک community yard sale و غیره . علاوه براین مشتریان اینده با گوشی های هوشمند فعالانه میتوانند اطلاعات تبلیغاتی را تقاضا کنند . در مقایسه با تبلیغات فشاری ، رویکرد کششی که امکان مشارکت بیشتر را به مشتریان میدهد ، رایج شده است.

این مقاله یک سیستم هدفمند تبلیغاتی همراه TMAS برای تبلیغات موبایل براساس استراتژی بازاریابی کششی پیشنهاد میکند. این نقطه ی قوت تکنیک تبلیغاتی هدفمند را ادغام میکند ، بازاریابی کششیو تکنولوژی تبلیغات موبایل . این چارچوب نه تنها به مشتریان این امکان را میدهد تا تبلیغات شخصی شده را تشخیص دهند و به ان دسترسی داشته باشند بلکه تبلیغ کنندگان را قادر میسازد تا تبلیغات مورد انتظار و اگاه به شرایط را طراحی و ارائه کند. ادامه ی این مقاله بدین صورت سازماندهی شده . بخش ۲ اثار نوشته ی مربوط درباره ی تبلیغات موبایل و تبلیغات کششی را مرور میکند . بخش ۳ چارچوب این سیستم را فهرست میکند. اثبات ان در بخش ۴ ارائه شده . بخش اخر مشارکت تحقیق و نتیجه ی این مقاله را تاکید میکند.

تبلیغات مورد انتظار تلفن همراه

با حرکت به سوی عصر اینترنت ، توانایی تبلیغات اینترنت سفارشی و شخصی شده ای برای فروشگاه های تحت وب شناسایی شده و فراهم میشود. ابزارهایی مثل جستجوی اطلاعاتی ، امار ها ، هوش مصنوعی ، تطبیق قانون مدار برای ایجاد سیستم های پیشنهادی رایج است. اما مشابه با یافته های (۳۶) دریافتیم که ارائه ی مستقیم تبلیغات اینترنتی شاید خرید اینترنتی را افزایش دهد . علایق مشتریان است که تصمیم به خرید را مشخص میکند نه فروشگاه ها . ازاین رو یک استراتژی کششی کارامد تراز استراتژی فشاری دراینترنت است. به همین صورت گرایش مضمونی به مشتریان مهم تراز تبلیغات در اینترنت است . با توسعه ی دستگاه ای موبایل تشخیص مجموعه اطلاعات مشتری مثل مکان مشتری بسیار راحت تر  شده است.  ازاین رو تجارت موبایل یک محل تایید صلاحیت برای تبلیغات مورد انتظار ، اگاه ازبافت برای تبلیغ کنندگان و تبلیغات کششی شخصی شده برای مشتریان را فراهم میکند.

هدف از ارائه ی تبلیغات مورد انتظار افزایش کارامدی تبلیغات است. ان هم با اطمینان حاصل کردن از اینکه فرد مناسب تبلیغ مناسب را در زمان مناسب دریافت کرده است.  SCHARL ET AL  پیشنهاد میکن که تبلیغات مورد انتظار بااستفاده از دستگاه های موبایل میتواند اطلاعات شخصی سازی شده را به مشتریان بدهد ازجمله اطلاعاتی چون زمان، مکان و علایق . ازیان رو ارائه ی یک تبلیغ مورد نظربوسیله ی موبایل هم مطلب شخصی سازی شده و هم برنامه ریزی رادربرمیگیرد . دراینجا برنامه ریزی اشاره به این دارد که تبلیغ کننده باید تبلیغات را در چه زمانی برای ه کسی بفرستد ، یعنی به نوعی محدودیت پخش تبلیغات را میدهد تا بتواند واکنش مثبت مشتری و همچنین درامد را برای تاجرانی که هزینه های تبلیغات را داده اند ،به حداکثر برساند. Degraeve و  De Reyck برنامه ریزی عدد صحیح رابرای این مشکل به کار گرفتند و سپس یک سیستم پشتیبانی تصمیم را برای برنامه ریزی اتوماتیک و بهینه سازی پخش تبلیغات به گوشی های موبایل گسترش دادند.

تمامی حقوق مادی و معنوی ترجمه ها برای پارس ترجمه محفوظ می باشد

تمامی حقوق مادی و معنوی ترجمه ها برای پارس ترجمه محفوظ می باشد