مقاله انگلیسی مدیریت ترجمه شده چرا برون سپاری داخلی، ظهور مجدد آمریکا در تولید جهانی را رهبری می کند؟

مشخصات محصول
قیمت:11000تومان
دسته بندی:

سال نشر: ۲۰۱۴

تعداد صفحه انگلیسی:  ۱۰

تعداد صفحه ترجمه فارسی:  ۲۳ صفحه word

(دانلود رایگان مقاله انگلیسی)

کد محصول:M467

عنوان فارسی:

مقاله انگلیسی مدیریت ترجمه شده چرا برون سپاری داخلی، ظهور مجدد آمریکا در تولید جهانی را رهبری می کند؟

عنوان انگلیسی:

Why domestic outsourcing is leading America’s reemergence in global manufacturing

چکیده فارسی:

با مزایای هزینه های تولید در آسیا و مکزیک که به طور پیوسته در حال بدتر شدن است، شرکتهای آمریکایی در حال ارزیابی دوباره گزینه برون سپاری داخلی جهت باقی ماندن در رقابت جهانی اند. چالش ارزیابی گزینه های استراتژیک برون سپاری داخلی در مقابل بین المللی، به صورتی است که اولین پیشنهادکنندگان داخلی در مورد چگونگی دستیابی به تصمیماتشان به شدت ابهام دارند. هدف از این مقاله آشکارسازی این دلایل بوسیله ارائه شواهد آماری و مبتنی بر شرکت پیرامون ۵ عامل مهم است که بر تصمیماتی که شرکتهای آمریکایی باید جهت بهینه کردن سود ناخالصشان انجام دهند اثر می گذارد. این عوامل شامل (۱) هزینه های نیروی کار رو به افزایش رقابتی آمریکا؛ (۲) بهره وری رو به افزایش نیروی کاری آمریکا؛ (۳) هزینه های تولید داخلی رقابتی در حال افزایش (۴) انگیزه های دولت های فدرال، حکومت و محلی؛ و (۵) همزمان سازی تولید با دیگر عملکردهای تجاری می باشد.

واژگان کلیدی: برون سپاری داخلی؛ هزینه های نیروی کار؛ بهره وری نیروی کار؛ هزینه های تولید؛ مشوق های دولتی، درون سپاری

۱٫انگیزه هایی برای برون سپاری داخلی

با مزایای هزینه های تولید در آسیا و مکزیک که به طور پیوسته در حال بدتر شدن است، شرکتهای آمریکایی در حال ارزیابی دوباره گزینه برون سپاری داخلی جهت باقی ماندن در رقابت جهانی هستند. برون سپاری داخلی یک استراتژی نوظهور در بین شرکتهای آمریکایی است. این شامل جابجا کردن فعالیتهای اولیه و پشتیبان یک شرکت به آمریکاست که قبلا بیرون از کشور بدنبال مزیت های رقابتی انجام می شد. متناوبا آنچه “درون سپاری” یا “برون سپاری مجدد” برون سپاری داخلی نامیده می شود زمانی رخ می دهد که یک فعالیت به آمریکا برگشته و بوسیله شرکت در داخل انجام می شود، یا زمانی که به یک شریک داخلی از طریق یک پیمان استراتژیک انتقال داده می شود، یا زمانی که با یک عرضه کننده داخلی، قرارداد آن بسته می شود. با اینحال، قصد شرکت همیشه مشابه است: ایجاد یک مبنای بلندمدت برای بهبود عملیات شرکت بوسیله انجام یک فعالیت تجاری کلیدی در آمریکا.

برون سپاری فعالیتهای تولیدی باعث بدست آوردن شهرت در بین شرکتهای آمریکایی در ۴ دهه قبل شد چنانچه تحقیق برای یک مزیت در هزینه نیروی کار را در پیش گرفتند. اخیرا، برون سپاری اهداف کلیدی افزایش رقابت در شرکت را همچنان نگه داشته ولی در مقیاس جهانی به میان آمده است، و برای مجموعه ای از تطابق ها ایجاد شده- همراه با کاراندوزی هایی که مهم است اما از نظر مزیتی، منحصر بفرد نیست. برون سپاری در برگیرنده تولیدی است که تحقیق و توسعه، توسعه مهندسی و نرم افزار؛ تدارکات؛ خدمات مشتری؛ فناوری اطلاعات (IT)؛ منابع انسانی؛ و حسابداری، مالیات، و دیگر خدمات تخصصی را در برگیرد.

مزایای مورد انتظار برای شرکت شامل توانایی بهره برداری از اقتصاد مقیاس و چشم انداز ارائه شده بوسیله فروشندگان، جهت کاهش ریسک فنی و عدم اطمینان می باشد، و نیز برای بهتر کردن تمرکز یک شرکت روی رقابت های اصلی حفظ شده. با اینحال، مزیت اصلی ای که برون سپاری بدنبال آن است، کاهش هزینه است، با ۴۹% از شرکتهای آمریکایی که به صورت داخلی برون سپاری می کنند کاهش هزینه بعنوان یک دلیل ابتدایی برای تصمیمات مقدماتیشان جهت جابجایی عملیات ها از ایالات متحده می باشد (مک کورمیک، ۲۰۱۱).

در سال ۲۰۱۲، یک موج ابتدایی از کسب  کارهای آمریکایی توجه رسانه ها را بوسیله اعلام اهدافشان برای معکوس کردن تصمیمات برون سپاری بین المللی قبلی و آوردن این فعالیتهای تولیدی به عقب برای آمریکا ایجاد شد. در سال ۲۰۱۳، رشد حرکت، با شرکتهای آمریکایی در محدوده ای از صنایع و شرکتها برنامه ها را جهت تولید داخلی آشکار کرد. اخبار خوشایند بود. پیش بینی شد که چنین برون سپاری داخلی، استخدام، وجود اقتصاد، و افتخار ملی را بیشتر خواهد کرد.

برای درک جهش در عملکرد تولیدی در آمریکا، ما نگاهی به شرکتهایی می اندازیم که جدیدا به برون سپاری داخلی روی آورده اند. چالش برون سپاری بین المللی در مقابل داخلی این است که این پیشروها از نظر هدف در مورد اینکه چگونه به تصمیمات می رسند مبهم اند. پیش پا افتادگی هایی که تصمیمات اعلام شده آنها را معین می کند به قصد خلق ابهام علی جهت جلوگیری از رقباست تا بسیاری از عواملی را که بر تصمیماتشان اثر می گذارد شناسایی و تقلید نکنند. هدف از این مقاله این است که این دلایل بوسیله ایجاد دیدگاه هایی در مورد ۵ عاملی که بر تصمیمات شرکتهای آمریکایی اثر می گذارد تا تولیدکنند که سود ناخالص خود را بهینه سازند، مهیا می شود.

 

  1. شرایطی که مقابل برون سپاری بین المللی قرار دارد

سرویس دهندگان بین المللی برجسته تولید در بیرون از آمریکا، در حال تجربه چندین مسئله متناقض در زندگی خود هستند. برای مثال، حتی در اواخر دهه ۲۰۰۰، برخی از شرکتهای آمریکایی دوباره انتخاب کردند که کارشان را به هند برون سپاری کنند زیرا تولیدکنندگان در آنجا می توانستند کارکنان را با نرخ پرداخت هایی که خیلی خیلی کمتر از تقاضای آنها در آمریکا بود بکار گیرند. با اینحال، نگرانی ها در مورد بالا رفتن هزینه های نیروی کاری و مشکلات با کیفیت کار در هند، مزیت های عمل کردن در آنجا را کاسته اند. صرفه جویی در هزینه کار برون سپاری به هند از ۴۰ درصد تا ۵۰ درصدی که بوده به کمتر از ۱۰ درصد رسیده است (کینگ، ۲۰۰۸).

بهمین صورت، دیگر شرکتهای آمریکایی کار را به مکزیک برون سپاری کرده اند زیرا نرخ نیروی کاری پایین است، که اغلب در هند کمتر از این هم داده می شود. اگرچه مکزیک برخی از مزیت های هزینه ای نیروی کاری را در تولید نگه داشته، عواملی هستند که آن را بعنوان یک منبع غیر بادوام برای همه کارهای برون سپاری شده تبدیل می کنند. در دسترس بودن پایین نیروی کاری ماهر، شبکه عرضه کنندگان با هزینه غیراثربخش، و یک زیرساخت پایین از تولید بیشتر در هند که به مکزیک جابجا شود جلوگیری می کنند.

تمامی حقوق مادی و معنوی ترجمه ها برای پارس ترجمه محفوظ می باشد

تمامی حقوق مادی و معنوی ترجمه ها برای پارس ترجمه محفوظ می باشد