مقاله انگلیسی حسابداری ترجمه شده : آیا افشای مبتنی بر اینترنت می تواند عدم تقارن اطلاعاتی را کاهش دهد؟

مشخصات محصول
قیمت:21000تومان
دسته بندی:

سال نشر: ۲۰۱۵

تعداد صفحه انگلیسی:  ۱۰

تعداد صفحه ترجمه فارسی: ۲۱   صفحه word

دانلود رایگان مقاله انگلیسی

کد محصول: h209

عنوان فارسی:

مقاله انگلیسی حسابداری ترجمه شده :  آیا افشای مبتنی بر اینترنت می تواند عدم تقارن اطلاعاتی را کاهش دهد؟

عنوان انگلیسی:

Can Internet-based disclosure reduce information asymmetry

چکیده فارسی:

اینترنت به طور گسترده ای توسط شرکت های پذیرفته شده در بورس برای مدیریت روابط سرمایه گذار مورد استفاده قرار می گیرد. از ژانویه ۲۰۰۷، سازمان مالی فرانسه از شرکت های پذیرفته شده در پاریس در خواست نموده است که تمام اطلاعات مالی اجباری را به منظور افزایش شفافیت اطلاعات از طریق اینترنت افشا نمایند. این مقاله به بررسی تاثیر افشای مبتنی بر اینترنت بر بازار سهام فرانسه از طریق تجزیه و تحلیل رابطه بین عدم تقارن اطلاعاتی و شیوه های افشا اینترنت می پردازد .گسترش مطالعات قبلی در مورد افشای مبتنی بر وب، یک چک لیست از ۴۰ آیتم برای ارزیابی سطح افشای داوطلبانه مبتنی بر اینترنت توسعه می یابد. اندازه گیری عدم تقارن اطلاعاتی از طریق گسترش و احتمال معامله اطلاع داده شده، ما نشان می دهیم که افشای بیشتر مبتنی بر وب عدم تقارن اطلاعات در بازار مالی فرانسه را کاهش می دهد.

کلید واژه ها: اینترنت، عدم تقارن اطلاعاتی، اطلاعات مالی

مقدمه
اینترنت موجب یک انقلاب در حوزه شفافیت مالی برای هر دو شرکت های پذیرفته شده و سرمایه گذاران در بازارهای مالی شده است. در مقایسه با رسانه های سنتی، مانند گزارش سالانه بر اساس اوراق، اینترنت به شرکت ها اجازه می دهد که انواع مختلف اطلاعات (ویدئو، صدا، فلش، متن، و غیره) در وب سایت های خود جمع آوری و منتشر نمایند. افشای اینترنت به شرکت ها فرصتی را پیشنهاد می کندکه افزایش کیفیت ارتباطات  را افزایش دهند، شهرت را ارتقا بخشند، سرمایه گذاران بالقوه را جذب نمایند، و هزینه های توزیع اطلاعات  را کاهش دهند( اتریج، ریچاردسون، و شولز، ۲۰۰۲). در نتیجه، شرکت هایی که ارتباطات خود را با سرمایه گذاران بهبود می بخشند ممکن است هزینه های سرمایه خود را کاهش دهند.  سرمایه گذاران نیز ممکن است از افشای  وب بهرمند شوند، چرا که تکنولوژی های مبتنی بر اینترنت فرایند جمع آوری اطلاعات را تسهیل می بخشند. از طریق اینترنت، سرمایه گذاران می توانند به سرعت انواع مختلف اطلاعات مالی را به دست آورند، که در فرمت های مختلف ارائه می شود (ورد، اکسل و یا  PDF، و غیره) و به طور مستقیم قابل استفاده می باشد. همچنین افشای وب ممکن است به سرمایه گذاران کمک نمایند که شکاف اطلاعاتی بین خود و مدیران را  پر نمایند. علاوه بر این، زمانیکه اطلاعات وب به طور گسترده ای منتشر می شود، امکان  دارد کاهش عدم تقارن اطلاعاتی را بین سرمایه گذاران آگاه و ناآگاه  ممکن سازد. همانطور که هاج، کندی، و ماینز (۲۰۰۴) اشاره می کنند، تکنولوژی اینترنت به سرمایه گذاران کمک می کند که به اطلاعات دسترسی یابند، آنها را تجزیه و تحلیل و درک نمایند، که به نوبه خود، منجر به تفسیر بهتر می شود. این مقاله تلاش می کند درک بهتری از اثرات افشای داوطلبانه مبتنی بر اینترنت را در بازار بورس فرانسه توسعه دهد. هدف اصلی تعیین اینکه آیا افشای اینترنت می تواند به کاهش عدم تقارن اطلاعاتی منجر شود می باشد.  بر اساس آثار پیرچگر و واگن هوفر (۱۹۹۹)، دیبرسنی، گری، و رحمان (۲۰۰۲)، اریج و همکاران (۲۰۰۲) و مارستون و پولی (۲۰۰۴)، یک چک لیست از ۴۰ آیتم به منظور ارزیابی سطح افشای وب توسعه می یابد. علاوه بر این، این چک لیست نه تنها مقدار اطلاعات موجود از طریق اینترنت، بلکه ارائه اطلاعات در وب سایت را  مورد توجه قرار می دهد. عدم تقارن اطلاعاتی با گسترش ، احتمال معاملاتی اطلاع داده شده (PIN) تعریف شده توسط ایزلی، کیفر، اوهارا (۱۹۹۶) و احتمال تعدیل تجارت آگاهانه (AdjPIN) توسعه یافته توسط دوارت و یانگ (۲۰۰۹) اندازه گیری می شود.  یافته های تجربی ما یک رابطه منفی بین افشای مبتنی بر اینترنت و عدم تقارن اطلاعات را نشان می دهند.

این مقاله همچنین مطالعات قبلی در مورد افشای مبتنی بر وب به چندین روش گسترش می دهد. در مرحله اول، به جای مطالعه عوامل  افشای مبتنی بر وب، ما بر پیامدهای این کانال اشاعه اطلاعات جدید تمرکز می کنیم و سعی می کنیم به گسترش مطالعات تجربی موجود در مورد تاثیر افشای مالی بر عدم تقارن اطلاعات بپردازیم. در حال حاضر چندین پژوهشگر از طریق استفاده از کانال های ارتباطی سنتی به بررسی این رابطه پرداخته اند (گزارش های سالانه، اطلاعیه های مقدماتی، اطلاعیه های درآمد، اطلاعات تحلیلگران مالی، و غیره ). به عنوان مثال، پترسن و پلن بورگ (۲۰۰۶)  به یک رابطه منفی بین میزان اطلاعات مالی منتشر شده از طریق گزارش های سالانه و عدم تقارن اطلاعات دست یافتند. با استفاده از انجمن مدیریت سرمایه گذاری و تحقیقات (AIMR) نمرات افشای کل
به عنوان یک پروکسی برای کیفیت افشاء یک شرکت، برون و  هیلجیست (۲۰۰۷) ثابت می کنند که یک ارتباط منفی بین کیفیت افشا و عدم تقارن اطلاعات وجود دارد. دوم، چندین مقاله تجربی به بررسی تاثیر ارتباط الکترونیکی بر عدم تقارن با تجزیه و تحلیل اتخاذ نمودن  XBRL2  پرداخته اند. آنها نشان می دهند که این روش XBRL شفافیت مالی را بهبود می بخشد و عدم تقارن اطلاعات در بازار سرمایه  را  کاهش می دهد. (پینسکر و لی، ۲۰۰۸؛ یون، زو، و سیگانک، ۲۰۱۱).  به جای تمرکز بر یک تکنولوژی افشای تک وب، ما میزان کلی افشای مبتنی بر وب شرکت و تاثیر آن بر بازار سرمایه فرانسه مورد مطالعه قرار می دهیم. یک چک لیست پیچیده برای پوشش نه تنها محتوای آنلاین افشای داوطلبانه، بلکه ارائه افشای آنلاین توسعه می یابد. سوم، این مقاله شواهد تجربی تاثیر افشا بر عدم تقارن اطلاعات در چارچوب نهادی فرانسه را فراهم می کند. تا کنون، بیشترین مطالعات تجربی در مورد عدم تقارن اطلاعات و افشای داوطلبانه با استفاده از نمونه های آمریکایی توسعه یافته اند. چندین اثر، به جز کار های لئوز و پلنبورگ(۲۰۰۰)، هیل (۲۰۰۲) و پترسن و پلن بورگ(۲۰۰۶)، بر شرکت های اروپایی متمرکز شده اند، و هیچ یک به مطالعه شرکت های پذیرفته شده در بورس فرانسه نپرداخته اند. همانطور که جگی و لوو (۲۰۰۰) نشان می دهند، نظام قانونگذاری و فرهنگ بر شیوه های مالی تاثیر می گذارد. در مقایسه با شرکت های انگلیسی-آمریکایی، تمرکز سرمایه شرکت های فرانسوی نسبتا بالا می باشد و به طور کلی توسط دولت، خانواده و یا سهام متقابل مشخص می شود.  حفاظت از سرمایه گذار در فرانسه نیز ضعیف تر از ایالات متحده می باشد. با توجه به این تفاوت ها، مهم است که به بررسی اینکه آیا نتایج به دست آمده از مطالعات تجربی با استفاده از دیگر نمونه ها در مورد فرانسه معتبر هستند بپردازیم. در حالی که اطلاعیه های درآمدهای سه ماهه به طور قانونی در ایالات متحده مورد نیاز می باشند، شرکت های فرانسوی معمولا درآمدهای نیمه سالانه را منتشر می کنند. Gajewski and Quéré  (۲۰۱۳) تاثیر افشای درآمدها بر عدم تقارن اطلاعات در فرانسه و ایالات متحده مطالعه می کنند و ثابت می کنند که میزان کم تر اعلان سود در فرانسه باعث کاهش بیشتر عدم تقارن اطلاعات در زمان انتشار درآمدهای نیمه سالانه می شود. در نهایت، مطالعات تجربی در مورد عدم تقارن اطلاعات به طور کلی از اندازه گیری مبتنی بر گسترش به عنوان یک پروکسی برای عدم تقارن اطلاعات  استفاده می کنند. این معیار متریک فاقد دقت می باشد به این معنا که گسترش ها تنها نشان دهنده هزینه های انتخاب مغایر نیست. این مقاله در اینجا احتمال معاملات آگاهانه به منظور جذب دقیق تر میزان عدم تقارن اطلاعاتی در بازار سهام را براورد می کند (دوآرته و یانگ، ۲۰۰۹؛ ایزلی و همکاران، ۱۹۹۶ ).

تمامی حقوق مادی و معنوی ترجمه ها برای پارس ترجمه محفوظ می باشد

تمامی حقوق مادی و معنوی ترجمه ها برای پارس ترجمه محفوظ می باشد